• Äldre 21 Dec 19:20
    220302 visningar
    1419 svar
    1419
    220302

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • chabar
    Äldre 30 Dec 21:51
    #31
    28juli2012 skrev 2011-12-30 20:21:42 följande:
    hur söker man efter en specefik säljare på ebay?
    Brevid "search" knappen som finns vid sökrutan så står det till höger - i liiiten text - Advanced. Om du går in där så kan du leta på säljare (välj i menyn till vänster)
  • 28juli­2012
    Äldre 30 Dec 21:56
    #32

    om man har svenska ebaby, går det inte då? Skrattande

  • BeMine
    Äldre 30 Dec 22:22
    #33
    hoho, preciiiiis den buketten du köpt hem sneglar jag på, köpte du kittet med 3 buketter eller 1? såg ut på bilden som löven var den enda som inte såg 100% äkta ut (fast det var iofs på den stoora buketten) hur är den storleksmässigt?
    tror du det är besvärligt att klippa bort alla rosa band som hänger??
  • 28juli­2012
    Äldre 30 Dec 22:30
    #34
    BeMine skrev 2011-12-30 22:22:34 följande:
    tror du det är besvärligt att klippa bort alla rosa band som hänger??
    Mina?
    Konstigt det blev ser inte att du skrivit tidigare Obestämd
    Iaf, bilden som jag tagit är så dom ser ut. Tycker nog dom ser verkliga ut. Jag beställde paketet och en extra tärnbukett.
     
    Tror nog inte att det är svårt att klippa bort eller byta ut banden (packade ner blommorna på en gång).

    Jag kan rekomendera blommorna om man inte vill ha riktiga, för närmre än så kommer man nog inte =)
  • 28juli­2012
    Äldre 30 Dec 22:32
    #35
    28juli2012 skrev 2011-12-30 22:30:52 följande:
    Mina?
    Konstigt det blev ser inte att du skrivit tidigare Obestämd
    Iaf, bilden som jag tagit är så dom ser ut. Tycker nog dom ser verkliga ut. Jag beställde paketet och en extra tärnbukett.
     
    Tror nog inte att det är svårt att klippa bort eller byta ut banden (packade ner blommorna på en gång).

    Jag kan rekomendera blommorna om man inte vill ha riktiga, för närmre än så kommer man nog inte =)
    Just ja.
    Storleksmässigt, hmm kolla vad det står för mått på beskrivningen. Tror det var rätt normala mått om man jämför med riktiga buketter. Inte för små utan lagom =)
  • BeMine
    Äldre 30 Dec 22:40
    #36
    28juli2012 skrev 2011-12-30 22:32:55 följande:
    Just ja.
    Storleksmässigt, hmm kolla vad det står för mått på beskrivningen. Tror det var rätt normala mått om man jämför med riktiga buketter. Inte för små utan lagom =)

    Jag tycker dom såg jätteäkta ut jag! köpte du alltså den droppformade? =)


    fanns inga tärnbuketter ute, men jag får maila och fråga om det finns!

  • 28juli­2012
    Äldre 30 Dec 22:51
    #37
    BeMine skrev 2011-12-30 22:40:59 följande:

    Jag tycker dom såg jätteäkta ut jag! köpte du alltså den droppformade? =)


    fanns inga tärnbuketter ute, men jag får maila och fråga om det finns!


    Köpte en droppformade och tärnbuketter samt corsage. Fanns ett paket, borde ju ligga kvar. Förstår det som att det görs på beställning nämligen =)
    Väldigt hjälpsam säljare.
  • aniara
    Äldre 30 Dec 23:15
    #38

    Än så länge har jag bara köpt underkjolen på Ebay (10 pund, som hittat!) men jag tror det kommer bli fler inköp. Tänkte försöka hitta papper och kuvert till våra inbjudningskort bl.a.

  • Mrs S 2012
    Äldre 31 Dec 15:02
    #39

    Vi har köpt inbjudningskort från eBay. Eftersom vi kommer att skicka ut både svenska och engelska inbjudningar, samt även bjuda till hela dagen eller endast festen, så är det lätt att bara klistra in rätt text i kortet. De var jättefina så vi är nöjda.



    Kommer även att beställa underkjol snart. Sedan blir det alla grejer till cupcakes, favoursaskar och lite annat pynt till festen!

  • hemajo­13
    Äldre 31 Dec 16:28
    #40

    den här klänningen köpte jag till mina fyra näbbar idag! Hoppas de är fina när de kommer=) Har beställt de helvita... 
    www.ebay.com/itm/NEW-WHITE-FUCHSIA-FLOWER-GIRL-DRESS-S-M-2-4-6-12-/370464537970&var=&hash=item9503738ec8#ht_7303wt_921

    Beställde i fyra olika storlekar och det gick på 1080.- tror jag med frakt... betydligt billigare än de svenska sidorna med näbbklänningar.. 

Svar på tråden EBAY tråden!