• Äldre 21 Dec 19:20
    218999 visningar
    1419 svar
    1419
    218999

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • chabar
    Äldre 21 Dec 19:33
    #1

    Jag köpte ett armband som jag funderar på att ha på bröllopsdagen, i silver i form av en ros. Den kom igår och är ännu vackrare än på bild så jag är väldigt nöjd. Kostade $7.20 och fri frakt så en femtiolapp var det ju lätt värt! Frakten var halvseg dock men jag hade inte bråttom.



    Har även budat hem en platinumring som jag ska ha som vigselring, men jag kan återkomma med bilder senare när jag fått den. Jag väntar otåligt och spårar den tre gånger per dag ungefär..
  • MrsH
    Äldre 21 Dec 21:28
    #2

    Jag har handlat organzapåsar och garderob till min klänning för nästa ninga pengar alls och jag är hel nöjd:)
    100 påsar för 65 kr:) 

  • AndroS­id
    Äldre 21 Dec 21:47
    #3

    Jag köper lite då och då på Ebay... Det senaste var våra vigselringar.

  • Lindao­chJohn
    Äldre 21 Dec 23:12
    #4

    Men... dum fråga kanske - köper ni från ebay.se eller ebay.com? Skäms

  • Aleta
    Äldre 21 Dec 23:15
    #5
    LindaochJohn skrev 2011-12-21 23:12:35 följande:
    Men... dum fråga kanske - köper ni från ebay.se eller ebay.com? Skäms
    Där prylarna finns!

    Jag har handlat på eBay.co.uk, eBay.com, eBay.de, eBay.au och eBay.fr
    Kontot funkar överallt. Jag har bra feedback, så om jag ber snällt brukar de skicka till Sverige även om det står att de bara skickar inom landet. (Viktigt att fråga säljaren innan man bjuder!) 
  • car102­1
    Äldre 22 Dec 07:46
    #6

    Jag har köpt mina bröllopsskor på Ebay.se. De kostade 174 kr inkl frakt! Tyckte jag var ett kap. Jag har även köpt en rulle med organzatyg ( 25 m)som jag ska ha som löpare på borden. Tror att jag betalade ca 100 kr för den. Och ett strumpeband för 30 kr Flört


    Igår köptejag lite stickers som jag ska ha när jag gör våra inbjudningskort. Jag tittar på ringar nu också så vi får se vad det blir.
    Här är en bild på skorna:



     


     

  • nuså
    Äldre 22 Dec 09:51
    #7
    chabar skrev 2011-12-21 19:33:58 följande:
    Jag köpte ett armband som jag funderar på att ha på bröllopsdagen, i silver i form av en ros. Den kom igår och är ännu vackrare än på bild så jag är väldigt nöjd. Kostade $7.20 och fri frakt så en femtiolapp var det ju lätt värt! Frakten var halvseg dock men jag hade inte bråttom.


    Har även budat hem en platinumring som jag ska ha som vigselring, men jag kan återkomma med bilder senare när jag fått den. Jag väntar otåligt och spårar den tre gånger per dag ungefär..
    Vilket snyggt armband! Vilken säljare köpte du det av?
  • anneli­e1981
    Äldre 22 Dec 11:28
    #8
    car1021 skrev 2011-12-22 07:46:37 följande:
    Jag har köpt mina bröllopsskor på Ebay.se. De kostade 174 kr inkl frakt! Tyckte jag var ett kap. Jag har även köpt en rulle med organzatyg ( 25 m)som jag ska ha som löpare på borden. Tror att jag betalade ca 100 kr för den. Och ett strumpeband för 30 kr Flört

    Igår köptejag lite stickers som jag ska ha när jag gör våra inbjudningskort. Jag tittar på ringar nu också så vi får se vad det blir.
    Här är en bild på skorna:



     


     


    Fina skor vilken säljare, var de normala i storlekarna?
  • car102­1
    Äldre 22 Dec 12:48
    #9

    anneli1981: Jag köpte de från en säljare som heter Chris Neville med sign nev 2005. De var perfekta i storleken så jag är super nöjd.
    Jag gick in på skor och sökte på bröllops skor och det fanns hur många som helst i alla modeller och färger.

  • 28juli­2012
    Äldre 22 Dec 13:47
    #10

    Handlat brudbukett, tärnbukett och corsage. Nerpackat i kartongen igen men tycker det stämde bra med bilderna som säljaren visade. Och snabb frakt.


Svar på tråden EBAY tråden!