• Ginggi­rl
    Äldre 6 Nov 13:56
    2695 visningar
    5 svar
    5
    2695

    11 Aug 2012

    Hej,

    Min underbara (numera fästman) friade till mig 24/9 2011 och vi gifter oss 11/8 2012.
    Någon mer som gifter sig samma dag?

    Jag känner mig redan stressad och undrar om jag missat något som jag borde ha med i min planering. Jag vet att det är långt kvar och så men jag vill verkligen inte spendera nästa sommar i semestertider skut fixande lösningar jag inte vill ha.

    Någon som kommit på smarta saker man kan göra under festen, vi vill gärna lämna inspiration till vår toastmaster så festen blir så underhållande som vi vill ha den?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-06 13:57
    slut fixande skulle det ha stått

  • Svar på tråden 11 Aug 2012
  • LiteVi­lsen
    Äldre 7 Nov 11:45
    #1

    Hej
    Jag gifter mig också den 11/8-12.
    Kan inte komma med några tips och ideér just nu tyvärr, det enda vi har gjort så här långt är: bokat kyrkan, festlokalen och sett ut en värd, brudtärna och bestman.
    Jag har dock kikat väldigt mycket på brudklänningar och brudbuketter, vi har även bestämt att färgtemat ska vara lila =)
    Mina föräldrar stöttar oss väldigt mycket med vårt bröllop då vi ska gifta oss ute på landet där de bor så jag känner ingen större stress över detta, inte än i alla fall.
    Men jag är också tacksam för att få olika tips och ideér om saker och ting som kan vara underhållande eller som bara är bra att tänka på..
    Mvh

  • Ginggi­rl
    Äldre 16 Nov 09:38
    #2

    Grattis! Var gifter ni er?

    Vi gifter oss utanför Uppsala, kyrka och lokal är klart, också tärna och bestman men vi har ännu inte utsett en toastmaster, vi har ingen självklar så jag undrar hur vi ska välja... Tips?

    Färgtemat är satt och min fästman säger att det är vitt/vitt/rött. Så en del röda detaljer kommer dyka upp på allt från inbjudningskort till klänning och dukning.

    Jag har hittat några planeringsguider på nätet och gjort mig en egen men det känns ändå som att man kanske missar något, eller sista dagen tänker: "-Varför gjorde vi inte så?" eller "Varför fixade vi inte en...?" och de är sånt som jag vill ha tips på.

  • Äldre 17 Nov 08:09
    #3

    Jag ska med gifta mig den dagen.. =)


    Även många flera som är på detta forumet: www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3807836.html

    Så gå gärna in där å skirv lite.

  • Lovajs­ing
    Äldre 21 Mar 16:10
    #4

    Vi gifter oss oxå denna underbar dag! Planeringen är på gång, vi skall träffa våra värdar för festan nästa vecka för planering. Vill få alla att känna sig delaktiga i festen, även om de inte håller tal eller dylikt. det skall vara en rolig fest för alla! 

    Nu har det gått långe sedan någon skrev, hur ligger ni till i planeringen? 

  • Nikki7­3
    Äldre 2 Apr 23:36
    #5

    Vi gifter oss också den 11 aug. Håller på för fullt med att välja cateringfirma. Börjar känna mig lite stressad! Men det ska bli så kul!

Svar på tråden 11 Aug 2012