• Cosy
    Äldre 27 Oct 17:51
    8270 visningar
    17 svar
    17
    8270

    Drink dispensers vart kan man hitta en sådan? eller går det att göra?

    Hej jag har blivit förtjust i "drink dispensers"  och undra om det är någon som vet om jag kan hitta dem i sverige eller åtminstånde de går att beställa från någon stans i europa

    Eller går de att göra? Någon som vet människor som är kunniga inom glas borrning? som kunde borra några hål i en glasburk? 


    Bilderna är från Pottery barn... lite långt dir och dyrt med frakten



    Den här bilden har jag glömt var den kommer ifrån


    Det blir så fina färger med smaksatt vatten..
     
  • Svar på tråden Drink dispensers vart kan man hitta en sådan? eller går det att göra?
  • Drulle­n
    Äldre 27 Oct 18:03
    #1

    Kanonfina, det här måste ja oxå kolla upp. Tror du man kan hitta på loppis?

  • Äldre 27 Oct 18:13
    #2

    coolt som satan, älskar idén! Hoppas någon kan tips om  vart Glad

  • Cosy
    Äldre 27 Oct 18:14
    #3

    Jag har sett sånna i helt metal eller i keramik men då ser man inte innehållet. vilket jag tycker är poängen

  • Future Mrs S
    Äldre 29 Oct 15:04
    #4

    gud va fina jag börjar leta genast!

  • Sandra­aa
    Äldre 30 Oct 10:49
    #5

    Sök på beverage jar på google. Vet inte vad det svenska ordet för det är. Men kanske finns någon onlineshop som säljer billigt.

  • Cosy
    Äldre 1 Nov 11:41
    #6

    puff puff

  • goyan
    Äldre 2 Nov 16:57
    #7

    Jag har kollat på sådana på amazon.com
    De skickar till Sverige! :)

  • Cosy
    Äldre 2 Nov 17:46
    #8

    Mm jag har sett det men jag har sett att ibalnd är frakten dyrare än produkten... något jag inte har budget till

  • Sweetc­c
    Äldre 27 Sep 15:55
    #9

    Lite inaktuell tråd kanske, men om det är fler som undrar så har jag hittat några liknande på denna sidan:
    www.kastruller-kantiner.hot-solutions.se/56-despenser 


    Jag är inte gift och lär väl inte bli det inom det närmsta heller, men som så många andra drömmer jag mig bort!
  • sommar­vinter
    Äldre 27 Sep 17:24
    #11

    Herregud vad dyrt det är med själva frakten! Synd för jag skulle själv gärna ha en sån fin men tycker inte det känns rätt att betala lika mycket i frakt som varan kostar... :(

  • sommar­vinter
    Äldre 14 Feb 23:32
    #12

    gammal tråd men jag puffar den! Letar också efter billiga såna här, eller iallafall i ok pris. Någon son sett vart dom kan köpas?

  • Äldre 15 Feb 06:18
    #13

    Har sett de i butiken Balder i Göteborg. Kostade ca 300 kr, har jag för mig. 

  • sommar­vinter
    Äldre 15 Feb 15:22
    #14
    Fjärilen skrev 2013-02-15 06:18:43 följande:
    Har sett de i butiken Balder i Göteborg. Kostade ca 300 kr, har jag för mig. 
    Tack! Är det balders hage du menar? Ska maila dom och se om det går att lösa :)
  • Äldre 15 Feb 15:45
    #15

    Jupe balders hage. Var lite trött när jag skrev :)

  • Äldre 3 Sep 18:31
    #16

    Gammal tråd, jag vet, men jag ville bara tipsa om att himlavit.se har sånna! 

  • Äldre 3 Sep 18:37
    #17

    granit.se har också! Sist jag tittade på himlavit.se och dem andra butikerna i Sverige så är just den sexkantiga slut hos leverantören


    Var inte rädd för mörkret, ty ljuset vilar där
Svar på tråden Drink dispensers vart kan man hitta en sådan? eller går det att göra?