• Äldre 19 Sep 14:25
    12732 visningar
    43 svar
    43
    12732

    Vinn en brudklänning!

    Nu har du chansen att vinna en vacker brudklänning från BridalOutlet! Solig



    http://www.bridaloutlet.se

    Så här tävlar du:
    Berätta i tråden vilken bröllopsfilm som du tycker är den allra bästa.
    Skriv en kort motivering varför du anser det och varför du borde vinna klänningen.

    Tävlingen pågår t.om måndagen den 26 september och vinnare utses av en jury.

    Lycka till! Solig

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-20 09:01
    OBSERVERA

    Det är självklart okej att tipsa om samma filmer.
  • Svar på tråden Vinn en brudklänning!
  • Äldre 28 Sep 10:36
    #32
    Sessan67 skrev 2011-09-21 09:44:05 följande:
    Mitt feta greksika bröllop är helt underbar! Har sett den flera gånger om och den är lika härlig varje gång. Älskar den för att den visar att utseende och bakgrund inte betyder allt - man blir kär i en person inte i ett vackert utseende. Allt går om man verkligen älskar varandra Hjärta

    Träffade mitt livs kärlek för tre år sedan och det visade sig till min egen stora förvåning vara en tjej. Inte helt väntat efter drygt tjugo år som den perfekta kärnfamiljen! Nu ska vi äntligen gifta oss under nästa år, efter att ha tvingats skjuta upp det i nästan ett år på grund av omgivningens reaktioner på vår kärlek. Jag har hittat "min" klänning, men jag vill vinna en klänning till min älskade blivande fru.
    Nu har juryn kommit till ett enhälligt beslut! Solig
    Vinnaren av brudklänningen är Sessan67!

    Ett stort grattis till dig och din blivande fru! Skål

    Inboxa mig dina kontaktuppgifter!
  • ewaulr­ica
    Äldre 28 Sep 12:09
    #33
    Forumvärd skrev 2011-09-28 10:36:01 följande:
    Nu har juryn kommit till ett enhälligt beslut! Solig
    Vinnaren av brudklänningen är Sessan67!

    Ett stort grattis till dig och din blivande fru! Skål

    Inboxa mig dina kontaktuppgifter!
    Grattis!!! tyckte den motiveringen var bra också! :) hoppas ni hittar en fin klänning till din blivande fru! :)

    återkom gärna och visa vilken det blev! :) Skål
  • Sessan­67
    Äldre 8 Oct 18:49
    #33
    Forumvärd skrev 2011-09-28 10:36:01 följande:
    Nu har juryn kommit till ett enhälligt beslut! Solig
    Vinnaren av brudklänningen är Sessan67!

    Ett stort grattis till dig och din blivande fru! Skål

    Inboxa mig dina kontaktuppgifter!
    Tack så jättemycket :) Har varit bortrest några dagar och fick reda på vinsten igår - JÄTTEKUL Solig Berättade den glada nyheten för min älskling igårkväll! Sääääää kul att vi vann! TACK juryn {#emotions_dlg.flower}
  • Sessan­67
    Äldre 8 Oct 18:51
    #34
    ewaulrica skrev 2011-09-28 12:09:29 följande:
    Grattis!!! tyckte den motiveringen var bra också! :) hoppas ni hittar en fin klänning till din blivande fru! :)

    återkom gärna och visa vilken det blev! :) Skål
    Tack så jättemycket - längar efter att få åka dit och prova med min älskling Hjärta Ska absolut lägga in bild senare!
  • Sessan­67
    Äldre 4 Nov 18:03
    #35

    Idag fick jag med mig min älskling att prova klänningar Solig Vi har inte bestämt oss än, men hittade en vi båda tyckte om! Ska fundera lite och sedan åka dit igen för att prova mer! Vi ska ha ett litet, enkelt bröllop, så ville ha en enkel klänning. Mitt hjärta ville inte vara med på bild så får bli en bild från Bridal outlets sida. Denna, fast i ivory och med en blomma istället för den brosch som sitter på nu, var vår favorit idag. Sen var den förstås mycket finare på henne än på modellen - enligt mig Flört Kan verkligen rekommendera modellen för tjejer, modell större!


  • Äldre 7 Nov 13:52
    #36
    Sessan67 skrev 2011-11-04 18:03:23 följande:
    Idag fick jag med mig min älskling att prova klänningar Solig Vi har inte bestämt oss än, men hittade en vi båda tyckte om! Ska fundera lite och sedan åka dit igen för att prova mer! Vi ska ha ett litet, enkelt bröllop, så ville ha en enkel klänning. Mitt hjärta ville inte vara med på bild så får bli en bild från Bridal outlets sida. Denna, fast i ivory och med en blomma istället för den brosch som sitter på nu, var vår favorit idag. Sen var den förstås mycket finare på henne än på modellen - enligt mig Flört Kan verkligen rekommendera modellen för tjejer, modell större!


    Vad roligt!!
    Jätteläcker klänning!
  • Aleta
    Äldre 7 Nov 20:05
    #37

    Jättekul att du berättar vad det blev!
     Snygg klänning också!

  • ewaulr­ica
    Äldre 8 Nov 09:12
    #38

    Tack för att vi fick se resultatet av vilken klänning det blev, kul! Den är ju hur snygg som helst, hon kommer bli vacker! Lycka till!

  • Lunati­ca
    Äldre 8 Nov 10:00
    #39
    Sessan67 skrev 2011-11-04 18:03:23 följande:
    Idag fick jag med mig min älskling att prova klänningar Solig Vi har inte bestämt oss än, men hittade en vi båda tyckte om! Ska fundera lite och sedan åka dit igen för att prova mer! Vi ska ha ett litet, enkelt bröllop, så ville ha en enkel klänning. Mitt hjärta ville inte vara med på bild så får bli en bild från Bridal outlets sida. Denna, fast i ivory och med en blomma istället för den brosch som sitter på nu, var vår favorit idag. Sen var den förstås mycket finare på henne än på modellen - enligt mig Flört Kan verkligen rekommendera modellen för tjejer, modell större!


    Vilken fin klänning! Vart hittar man en sådan? Vi ska ha en borglig vigsel och jag vill ha klänning, men en enkel elegant. Ingen bröllops kläning :)

    Kram
  • Lunati­ca
    Äldre 8 Nov 10:49
    #40
    Lunatica skrev 2011-11-08 10:00:44 följande:
    Vilken fin klänning! Vart hittar man en sådan? Vi ska ha en borglig vigsel och jag vill ha klänning, men en enkel elegant. Ingen bröllops kläning :)

    Kram
    Var så ivrig att läsa texten, så jag missade vart den var ifrån. Bortse från min komentar Oskyldig
  • Sessan­67
    Äldre 31 May 10:35
    #41

    I fredags gifte vi oss i Sigtuna Rådhus. Hade en perfekkt dag och är sååå nöjda med ALLT {#emotions_dlg.flower}

    Min älskling till höger med klänningen vi vann i den här tävlingen!


  • Äldre 31 May 10:49
    #42
    Sessan67 skrev 2012-05-31 10:35:49 följande:
    I fredags gifte vi oss i Sigtuna Rådhus. Hade en perfekkt dag och är sååå nöjda med ALLT {#emotions_dlg.flower}

    Min älskling till höger med klänningen vi vann i den här tävlingen!

     


    Grattis Solig
    Vad fina ni var
  • sandra­ochdan­iel
    Äldre 31 May 12:08
    #43
    Sessan67 skrev 2012-05-31 10:35:49 följande:
    I fredags gifte vi oss i Sigtuna Rådhus. Hade en perfekkt dag och är sååå nöjda med ALLT {#emotions_dlg.flower}

    Min älskling till höger med klänningen vi vann i den här tävlingen!

     


    Strålande vackra! Solig  Kul att vi fick se bilder!
Svar på tråden Vinn en brudklänning!