• Äldre 16 Sep 21:04
    1785 visningar
    3 svar
    3
    1785

    TIPS om vad jag bör ha för menyer, vad jag ska ha med och framför allt nåt kul romantiskt personligt :-)

    Hej, jag sitter och pillar med hemsidan och helt plötsligt sa står hjärnan still med fantasi och jag som i vanliga fall har överflöde.
     Jag vill gärna skriva nåt personligt och gulligt roligt om oss på sidan, men står still vad.
    Vad jag bör ha med egentligen i menyerna osv.
    Har ni tips?

  • Svar på tråden TIPS om vad jag bör ha för menyer, vad jag ska ha med och framför allt nåt kul romantiskt personligt :-)
  • förlov­adflic­ka
    Äldre 18 Sep 21:49
    #1

    Vi har lite kuriosa om bröllopet bla under en flik som heter "Om bröllopet! (inte så skojig rubrik dock :P). Där står det så här:


    Lite kuriosa om bröllopet:


    Det kommer att gå i höstens färgskala Musiken på bröllopsmiddagen arrangerades som *förlovadflickas* projektarbete i skolan, det är 20 låtar, hon lade ner över 100 timmar och den kommer att framföras av vänner och före detta lärare Klänningen kommer att vara av egen design Hela dagen kommer att vara alkoholfri Bruden har blivit kär vid första ögonkastet i brudgummen två gånger med några år emellan. Han blev kär en gång och slutade aldrig…
  • Äldre 19 Sep 14:29
    #2

    Ah :) va kul att de kommer uppträda. Jag önskar verkligen att det blir nån rolig underhållning på vårt bröllop. försöker lägga lite vinkar åt några kompisar som är väldigt avslappnade och kanmed vad som helst..hoppas de kan det då också

    Vi vet inte riktigt var vi ska sätta stoppet för avslöjningar.. vi gillar på ett vis ha hemligt och överraskande..typ färgtemat, maten mm.. men är svårt hehe

  • Äldre 24 Sep 11:03
    #3

    Vi skrev lite om varandra, förlovningen och om hur vi träffades. Du kan kika nedan. Jag har tagit bort flikarna med kontaktuppgifter och sånt, så innan bröllopet hade vi med boende, hitta hit, önskelista, osa mm.

    www.carinpeter2011.weebly.com

Svar på tråden TIPS om vad jag bör ha för menyer, vad jag ska ha med och framför allt nåt kul romantiskt personligt :-)