• Hanna0­5
    Äldre 12 Sep 08:34
    826225 visningar
    2012 svar
    +1
    2012
    826225

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • anneli­e1981
    Äldre 20 Mar 14:37
    Monstertjejen skrev 2012-03-20 14:26:42 följande:
    Här är en bild på det lilla informationshäftet när det är ihopvikt


    Verkligen jättefina, vilket jobb du har lagt ner!!
  • Retrob­ohem
    Äldre 21 Mar 23:59

    Så kul med en pysseltråd! Jag har gjort egna inbjudningar i datorn genom att jag hittade en jættefin på Etsy som jag kopierade och raderade exempeltexten. Jag ska gøra festhæften, men de vet jag inte alls hur de ska se ut æn, jag tænkte i alla fall att de kunde ligga ihopvikta på något vis och æven agera som bordsplaceringskort då. Nær jag fått klænningen ska jag pimpa sashet med blommor och ett peacemærke. Jag ska dekorera en gæstbok och så ska jag snart børja med førsta projektet: gøra skyltar av drivved och pinnar som ska stå længs gångvægen till kyrkan och æven vid festlokalen, tænkte gjuta betong i nån form av hinkar, vet inte riktigt æn, och stoppa ner skyltarna i. 


  • sollan
    Äldre 3 Apr 13:37

    Denna skylt fixade jag igår. Ramen är från Ikea och sen skissa jag bara med fri hand.



    120414 <3
  • sollan
    Äldre 3 Apr 13:39

    Går inte att ladda upp med än 1 foto per gång?


    Iallafall är detta vad jag för stunden sysslesätter mig med. Slå små fina silvriga rosetter på såpbubblorna.


    Både banden och bubblorna är köpta på ebay.



    120414 <3
  • Emmma
    Äldre 5 Apr 07:32

    Här kommer delar av mitt pyssel

    Vi har färgtemat Vitt, guld och grönt

    Inbjudan



     


    Såpbubblor



    Har köp en korg på loppis som jag sprayat vit och såpbubblorna har jag köpt på ebay.se

     


    Gästbok



    Köpte ett block på ICA för 15 kr som jag klätt om


     


    Ljusen



    Köpte IKEAs MJÖD ölglas till ljusen och har köpt transferpapper och
    skrivit ut vårt monogram


     


    Kuvertlåda
    Vi önskar oss pengar och eftersom vi inte ska ha festen hemma så känns det viktigt att
    alla kuvert kommer hem säkert.


     


    Bordsdekoration



    Gjöt betonghjärtan till dotterns namngivelse som jag bara sprayade guld


     


    Cd skivor



    Köpte en korg på loppis som jag sprayade vit, där vi ska ha cd skivor som gästerna
    kan ta med hem och bränna ut bilderna från dagen och sen ge tillbaka till oss.


     


     

  • Monste­rtjeje­n
    Äldre 5 Apr 08:05
    sollan skrev 2012-04-03 13:39:35 följande:

    Går inte att ladda upp med än 1 foto per gång?


    Iallafall är detta vad jag för stunden sysslesätter mig med. Slå små fina silvriga rosetter på såpbubblorna.


    Både banden och bubblorna är köpta på ebay.


     


    120414 <3
    Vad fick du betala för bubblorna?
    bra säljare? hur lång tid tog det innan ni fick hem sakerna?
  • Söta Wiol
    Äldre 5 Apr 08:12


    Här är våra askar av glittrigt cremefärgat papper med lite olika mönster på. Dom ska fyllas med små lila och vita shoklad/mint godisar. Servettringarna är av kraftig pärlemofärgad tapet. Samma stil på inbjudningskorten.
  • Söta Wiol
    Äldre 5 Apr 08:14


    Och här är våra inbjudningskort med samma papper och samma stansade mönster på kanten som på servettringarna.
  • Saandr­aa
    Äldre 5 Apr 08:32
    Söta Wiol skrev 2012-04-05 08:14:27 följande:


    Och här är våra inbjudningskort med samma papper och samma stansade mönster på kanten som på servettringarna.
    Superfina! 
  • drumel­z
    Äldre 5 Apr 08:59

    Emma: hur gjorde du kuvertlådan och cdfodralen? Hade gärna velat ha nåt liknande på mitt bröllop.

Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)