• Hanna0­5
    Äldre 12 Sep 08:34
    826284 visningar
    2012 svar
    +1
    2012
    826284

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Hanna0­5
    Äldre 10 Oct 08:02
    #41

    Här var det lite dött... vad händer hos er? :))

  • Nudax
    Äldre 10 Oct 08:09
    #42

    Har pysslat placeringskortshållare! Såg dessa "dyra" på ebay för 9kr/st:



    Tyckte de var stilrena, enkla och snygga men för dyra för en sådan liten detalj då jag håller ett budgetbröllop. Så igår köpte vi 50meter ståltråd för 39kr och gör egna! =D

    Ha överseende med att de på bilden är de första jag gjorde, de blir bättre och bättre kan jag lova, och tråden räcker till hela 250 ;P



  • Nudax
    Äldre 10 Oct 08:09
    #43

    Man viker sen alltså upp ett par av cirklarna i mitten och placerar kortet där emellan =)

  • BlomAn­na
    Äldre 10 Oct 08:11
    #44
    Nudax skrev 2011-10-10 08:09:09 följande:
    Har pysslat placeringskortshållare! Såg dessa "dyra" på ebay för 9kr/st:

     


    Tyckte de var stilrena, enkla och snygga men för dyra för en sådan liten detalj då jag håller ett budgetbröllop. Så igår köpte vi 50meter ståltråd för 39kr och gör egna! =D

    Ha överseende med att de på bilden är de första jag gjorde, de blir bättre och bättre kan jag lova, och tråden räcker till hela 250 ;P

     


     


     


    Smart och snyggt! Kan se framför mig att man nog kan trä på pärlor och grejs på om man gillar sånt Om du får mycket ståltråd öcer kan du göra servettringar av resten
  • Hanna0­5
    Äldre 10 Oct 09:31
    #45

    Jag har också gjort massa pyssel. Har inte kort på allt men på lite utav det :)




  • 123ost
    Äldre 10 Oct 10:56
    #46

    Nu är det här inget pyssel men vill ändå höra era åsikter. Vi har tänkt köpa de där vanliga och billiga ljushållarna från IKEA. Igår var jag på en affär och hittade dessa ljus och ljuslyktor, tyckte att de var fina och blir lite annorlunda.  Vi kommer ha silver, vitt och en liten klick av ljusrosa som färgtema och jag blev förälskad i klotljusen! Ljusen kostar 5kr/st och ljuslyktorna/hållare (vad de nu heter) kostar 10kr/st.

    Ska man slå till?

  • BlomAn­na
    Äldre 10 Oct 11:04
    #47
    123ost skrev 2011-10-10 10:56:43 följande:
    Nu är det här inget pyssel men vill ändå höra era åsikter. Vi har tänkt köpa de där vanliga och billiga ljushållarna från IKEA. Igår var jag på en affär och hittade dessa ljus och ljuslyktor, tyckte att de var fina och blir lite annorlunda. Vi kommer ha silver, vitt och en liten klick av ljusrosa som färgtema och jag blev förälskad i klotljusen! Ljusen kostar 5kr/st och ljuslyktorna/hållare (vad de nu heter) kostar 10kr/st.

    Ska man slå till?
    SLÅ TILL!!!
  • Nudax
    Äldre 10 Oct 12:58
    #48

    Precis, det kan man =) Har precis börjat testa. När det gäller servettringar är vi redan klara dock men det är ett bra budgettips! =)


    BlomAnna skrev 2011-10-10 08:11:27 följande:
    Smart och snyggt! Kan se framför mig att man nog kan trä på pärlor och grejs på om man gillar sånt Om du får mycket ståltråd öcer kan du göra servettringar av resten
  • MochR
    Äldre 4 Dec 19:16
    #49

    u har vår stämpel äntligen kommit Glad här ett test med guld på svartpapper!
    Kommer att bli på grönt eller på ivory färgat papper sen, ska testa vad som blir snyggast! Vi ska även emblossa stämpeln med genomskinligt embloss pulver så att det sitter bättre och blir ännu snyggare.



    Har ritat monogramet själv och sedan beställt stämpeln Tungan ute Kommer att användas till inbjudningskort, festhäften, och kanske även servetterna!
  • BlomAn­na
    Äldre 6 Dec 21:53
    #50
    MochR skrev 2011-12-04 19:16:15 följande:
    u har vår stämpel äntligen kommit Glad här ett test med guld på svartpapper!
    Kommer att bli på grönt eller på ivory färgat papper sen, ska testa vad som blir snyggast! Vi ska även emblossa stämpeln med genomskinligt embloss pulver så att det sitter bättre och blir ännu snyggare.


    Har ritat monogramet själv och sedan beställt stämpeln Tungan ute Kommer att användas till inbjudningskort, festhäften, och kanske även servetterna!
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)