• Naive
    Äldre 2 Sep 17:27
    134236 visningar
    822 svar
    822
    134236

    September 2012

    Hej alla glada!  

    Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någong tråd för spetember2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

    Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc! 

    Bara ett endaste litet år kvar!  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-02 17:28
    Hej alla glada!

    Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någon tråd för september 2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

    Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc!

    Bara ett endaste litet år kvar!

  • Svar på tråden September 2012
  • Nephel­e
    Äldre 2 Sep 22:54
    #1

    Får se om jag kanske hänger med här. Vi planerar för antingen september eller första helgen i oktober, har lite svårt att bestämma mig :P. Men "september" låter ju om inte annat finare än "oktober", men vill gifta mig när det är som vackrast med höstfärgerna ute, så håller noga koll på träden nu ;).

  • Äldre 2 Sep 23:34
    #2

    Jag håller också koll på hur hösten verkar komma, antingen blir det tidigit september eller ev. (troligtvis inte dock) sent september.. Men vi får se :P

    Vi tänkte i alla fall satsa på september nästa år :)

  • Jeanee­ttes
    Äldre 3 Sep 00:44
    #3

    Vi gifter oss den 22 september 2012 och ganska mycket är fixat redan men absolut inte allt, så nu är det bara att spara pengar.

  • Tufval­isa
    Äldre 5 Sep 09:31
    #4

    Jag hänger nog oxå med här! Har precis bokat kyrkan den 1 September och väntar på svar från festlokalen. Spännande!

  • brud20­1209
    Äldre 5 Sep 12:08
    #5

    Vad bra med en septembertråd - precis vad jag behöver!
    Vi planerar att gifta oss 22 september och har just gjort en helomvändning, vi tänkte juni 2012 innan, så nu är det bara att tänka om när det gäller färger, dukning osv. Vad har ni valt för färger?

  • Lodjur­et
    Äldre 5 Sep 12:34
    #6

    Hej! Har precis bokat kyrka den 22 september 2012 så nu är det säkert att jag passar in här :)

  • LinaLi­na
    Äldre 5 Sep 12:37
    #7

    Vi gifter oss den 15 september 2012 :)

  • Nephel­e
    Äldre 5 Sep 18:22
    #8
    brud201209 skrev 2011-09-05 12:08:47 följande:
    Vad bra med en septembertråd - precis vad jag behöver!
    Vi planerar att gifta oss 22 september och har just gjort en helomvändning, vi tänkte juni 2012 innan, så nu är det bara att tänka om när det gäller färger, dukning osv. Vad har ni valt för färger?
    Har inte fult ut lyckats bestämma oss för färger än, men lutar mot höstfärger helt enkelt, såsom orange, lite gult, och kanske bärröd. Tänkte plommonlila först, men fastnade igår för bärröda tärnklänningar, och kom då på att bärröd nog också passar bättre till min klänning än plommonlila gör. Sambon vill få in skogsgrön/mossgrön på nåt vis också.
  • Naive
    Äldre 5 Sep 20:12
    #9

    Kul med lite svar! :) 

    Själva har vi inget exakt datum än, men det borde fixa sig så småningom... Vi var också inne på juni 2012 först, och hade allt uttänkt (men inget bokat - tur) men nu blir det smidigare om vi väntar tills september. 

    Jag vet att det egentligen är rätt lång tid kvar tills dess, men bättre att börja planera och bolla ideer i tid!   

  • brud20­1209
    Äldre 5 Sep 20:45
    #10

    Vi är också inne på höstfärger men har inte lyckats avgränsa oss ännu eller precisera exakt vilka. Jag tycker det är svårt att tänka bröllopsdukning utan att det blir antingen åt kräftskivehållet, halloween eller juldukning, om ni förstår vad jag menar. Man vill ju ändå att det ska kännas att det är ett bröllop och ingen vanlig höstfest.

     Har ni börjat tänka på vilken typ av dekorationer ni ska ha? Höstlöv, bär, rosenblad?

Svar på tråden September 2012