• Fröken Emma
    Äldre 25 Aug 22:33
    7883 visningar
    9 svar
    9
    7883

    volfram vs titanringar

    sugen men kan inte välja.
    Så hjälp mig.


     


    Är det dumt att välja volfram? med tanke på att man kan ju både gå upp och ner i vikt. ....


    Visa gärna bilder tack1

  • Svar på tråden volfram vs titanringar
  • Mariah­ove
    Äldre 25 Aug 23:06
    #1

    Hej!
    Vi har volfram (tungsten, antar att det är samma) i våra förlovningsringar. Det är ju livstidsgaranti på våra i alla fall så vi kan skicka tillbaka dem och få stl ändrar om det skulle vara så. När vi bestälde så gick vi till en vanlig guldsmedes affär i stan och kollade vilken ring stl vi hade. De vi fick hem satt jätte bra. Ska se om jag kan hitta sidan vi beställde ifrån om du vill.

  • Mariah­ove
    Äldre 25 Aug 23:19
    #2

    www.tungstenjewelryshop.com/6mm-tungsten-black-resin-ring-p-13.html

    detta är vår förlovningsring, min 4mm och hans 6mm

  • durras­flikka
    Äldre 25 Aug 23:35
    #3
    Mariahove skrev 2011-08-25 23:06:43 följande:
    Hej!
    Vi har volfram (tungsten, antar att det är samma) i våra förlovningsringar. Det är ju livstidsgaranti på våra i alla fall så vi kan skicka tillbaka dem och få stl ändrar om det skulle vara så. När vi bestälde så gick vi till en vanlig guldsmedes affär i stan och kollade vilken ring stl vi hade. De vi fick hem satt jätte bra. Ska se om jag kan hitta sidan vi beställde ifrån om du vill.

    Tungsten kan man inte Förminska eller förstora så isf får ni nog nya ringar.


    Hade jag varit du TS så hade jag pratat med min guldaffär och sagt vad de rekomenderar.


  • Mariah­ove
    Äldre 25 Aug 23:41
    #4
    durrasflikka skrev 2011-08-25 23:35:35 följande:

    Tungsten kan man inte Förminska eller förstora så isf får ni nog nya ringar.


    Hade jag varit du TS så hade jag pratat med min guldaffär och sagt vad de rekomenderar.


    Jag vet men vad jag menar är att vi kan skicka tillbaka ringen och få en likadan med samma gravyr utan extra kostnad.
  • durras­flikka
    Äldre 26 Aug 00:35
    #5
    Mariahove skrev 2011-08-25 23:41:28 följande:
    Jag vet men vad jag menar är att vi kan skicka tillbaka ringen och få en likadan med samma gravyr utan extra kostnad.
    =) Bra deal. =) Tänkte nämna det så TS visste det till 100%.
  • Fröken Emma
    Äldre 26 Aug 08:40
    #6
  • Fröken Emma
    Äldre 26 Aug 08:42
    #7

    Vi ska byta förlåvningsringar oxå. i stil med dessa, jag vill ha två som blir lika breda som hans och en sten i den ena.

  • Fröken Emma
    Äldre 26 Aug 08:42
    #8

  • Fröken Emma
    Äldre 26 Aug 08:43
    #9

    ursäkta alla inlägg ;)
    Men det vill sig itne som jag vill ibland!!

    Iaf....man vill ju gå o känna lite på dom...
    Föslag på ställen i stockholm?

Svar på tråden volfram vs titanringar