• drumel­z
    Äldre 23 Aug 10:11
    86466 visningar
    632 svar
    632
    86466

    Fler som gifter sig i maj 2012?

    Jag gifter mig den 19 maj 2012 i Östra Karups kyrka, strax utanför Båstad. Har precis kommit igång med planeringen och undrar hur det går för andra majbrudar.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 20:44
    FruJ83 5 maj, Värmland
    Guffi, 5 maj, Växjö
    Zandi, 5 maj, Göteborg
    Tinzi 12 Maj Rävlanda
    Khiraliii 12 maj
    Egalia, 12 maj, Stockholm
    DollyP 19 Maj, Nybro
    Watermelon 19 maj
    Drumelz 19 maj, Båstad
    Emilie o Jonas 19 maj, Enköping
    Havsglimt 19 maj, Österlen
    Mcony 26 maj Göteborg
    Jazzily 26 maj Bromma

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-06 15:52
    Jonke 12 maj
    Karin Vackmyr 5 maj, Jönköping

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-12 19:11
    specccial 5 maj utanför Jönköping
    smultron 74 7 maj Las Vegas
    070831 12 maj
    MrsSilfverblad2b 12 maj Särö
    Lena Sander 12 maj
    Lilla smulan 19 maj utanför Eslöv
    Sessan67 25 maj Sigtuna
    Fästmö 26 maj utanför Linköping
    JochH2012 26 maj
    kaju 26 maj
    Anneli256 26 maj Kropps Kyrka, Helsingborg

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-22 19:57
    Hemajo13 5 maj
    Sofie e 19 maj Utanför Hudviksvall
    Minitoker 19 maj
    IhjärtaJ 19 maj
    Strawberry 19 maj Kungsängen
    Juliaalexandra 26 maj
    Endlesslove85 26 maj Mariefred
    Syrinx 26 maj utanför Vadstena

  • Svar på tråden Fler som gifter sig i maj 2012?
  • 070831
    Äldre 13 May 15:51

    15:10 hade jag inte ens fått på mig klänningen så sena blev vi.. stressad till max och nervös var man men inget var som när vi stod vid altaret min syster fällde tårar :D för hon var sååå stolt <3 får inte upp någon bild men testar senare

  • nrkpgb­rud
    Äldre 13 May 17:08

    Lite bilder tagna av bröllopsfotografen från den stora dagen igår :) Fler kommer senare ;)


  • Tinzi
    Äldre 13 May 19:06
    070831 skrev 2012-05-13 15:51:05 följande:
    15:10 hade jag inte ens fått på mig klänningen så sena blev vi.. stressad till max och nervös var man men inget var som när vi stod vid altaret min syster fällde tårar :D för hon var sååå stolt <3 får inte upp någon bild men testar senare
    åh, gör det *nyfiken*
    nrkpgbrud skrev 2012-05-13 17:08:01 följande:
    Lite bilder tagna av bröllopsfotografen från den stora dagen igår :) Fler kommer senare ;)


    Wow, super fina :)
  • KhiraL­ii
    Äldre 13 May 23:33

    Nu kanske jag lyckas med att posta i rätt tråd

    Några bilder från vår dag. För oss slutade det regna ett tag innan vi skulle börja fota och när vi och gästerna anlände till festlokalen några timmar senare så sprack det upp till solsken och så fick vi en jättefin kväll. Några "turdroppar" föll väldigt lokalt på vägen till kyrkan så vi fick det bästa av allt


  • KhiraL­ii
    Äldre 13 May 23:34

  • hanna1­984
    Äldre 14 May 07:56

    KhiraLii: Stort grattis till er båda och du var jätte vacker i din klänning! Hoppas få snart se din fantastiska haloring i ringtråden :)

  • Strawb­erry
    Äldre 14 May 22:01

    Jag blir så glad när jag ser de otroligt vackra bilderna från era bröllop!!

    Själv börjar jag bli riktigt nerös inför lördagen då det äntligen är dags för oss, känns som att vi har miljoner saker kvar som vi ska fixa innan...

  • nrkpgb­rud
    Äldre 14 May 22:39
    Strawberry skrev 2012-05-14 22:01:17 följande:
    Jag blir så glad när jag ser de otroligt vackra bilderna från era bröllop!!

    Själv börjar jag bli riktigt nerös inför lördagen då det äntligen är dags för oss, känns som att vi har miljoner saker kvar som vi ska fixa innan...
    Tack Strawberry och jag önskar dig all lycka och hoppas du hinner med att njuta på er stora dag med :)
  • squirl­ett
    Äldre 16 May 10:10

    Vi gifter oss den 26 maj i Gärdhems kyrkoruin, Trollhättan.


    Känns väldigt overkligt att det jag planerat så länge är så nära.
    Känner stressen bubbla inom mig men får ändå inget vettigt gjort känns det som. Försöker få gubben att inse hur nära det är och han iaf kan prova skjortan jag köpte till honom för drygt en månad sen :P


    Fick tyvärr ett bakslag igår då guldsmeden ringde och sa att de fått tillbaka gubbens ring från gravering fast utan gravyr då de tydligen inte gör det på titanringar....kunde de kanske sagt när jag lämnade in den för drygt 2 veckor sen och jag då hade haft chans att leta upp ett annat ställe :/


     

  • nrkpgb­rud
    Äldre 17 May 09:43
    squirlett skrev 2012-05-16 10:10:34 följande:

    Vi gifter oss den 26 maj i Gärdhems kyrkoruin, Trollhättan.


    Känns väldigt overkligt att det jag planerat så länge är så nära.
    Känner stressen bubbla inom mig men får ändå inget vettigt gjort känns det som. Försöker få gubben att inse hur nära det är och han iaf kan prova skjortan jag köpte till honom för drygt en månad sen :P


    Fick tyvärr ett bakslag igår då guldsmeden ringde och sa att de fått tillbaka gubbens ring från gravering fast utan gravyr då de tydligen inte gör det på titanringar....kunde de kanske sagt när jag lämnade in den för drygt 2 veckor sen och jag då hade haft chans att leta upp ett annat ställe :/


     


     Vet att det känns mycket nu men ett gott tips inför den stora dagen. Se till att andras ut och njut! Dagen far bli i en rasande fart och jag har hört att man efteråt kan få känslan "var det inte mer än så?" Jag har själv inte upplevt den men jag önskar nu i efterhand att jag inte var så uppstressad i kyrkan för den stunden försvann väldigt fort ;)
Svar på tråden Fler som gifter sig i maj 2012?