• linnea­80
    Äldre 22 Aug 09:06
    9349 visningar
    27 svar
    27
    9349

    Bröllop januari 2012

    Hej! Är det fler som ska gifta sig i januari 2012? Skulle vara roligt att se hur det går för er och kanske följas åt här på BT tills den stora dagen är kommen!

  • Svar på tråden Bröllop januari 2012
  • pärlan­01
    Äldre 22 Aug 09:39
    #1

    jag gifter mej den 28 januari

  • linnea­80
    Äldre 22 Aug 12:56
    #2

    Samma dag som vi då! Glad Hoppas på en underbart vit och vacker vinterdag den lördagen! Hur går det med planering osv? 

  • pärlan­01
    Äldre 22 Aug 13:10
    #3

    Vad roligt =) planeringen går framåt,, har beställt kläning. Hoppas det blir en vacker vinterdag. Hur går planeringen för dej då, riktigt roligt att vi hade samma dag =))

  • linnea­80
    Äldre 23 Aug 21:03
    #4

    Planeringen går också framåt här, än så länge så är det bara så roligt! Har dock lite smått panik över att inte kunna bestämma mig för vilkens sorts klänning jag vill ha.... Finns ju ett helt hav av underbara skapelser!
    Vi har heller inte bokat lokalen ännu, ska titta på en sista imorgon innan vi bestämmer oss. Vad tänker ni ha för färger på bröllop/fest?

  • pärlan­01
    Äldre 24 Aug 07:41
    #5

    jag håller med dej det finns hur mycket vackra kläningar, hade med svårt att välja men hittade min till slut, vi ska titta på lokal nästa vecka. Vi ska ha vinrött i vårat bröllop längtar så tills den dagen Glad. Har ett stort frågetecken när man ska skicka ut inbjudningskort, Ska iväg nån dag o titta på kläning till våran lilla brudnäbb Glad Har ni några speciella låtar sen i kyrkan? vad ska ni ha för färgtema?

  • Björka­r
    Äldre 26 Aug 12:59
    #6

    Vi gifter oss 7:e Januari!

    Planerar för fullt!!

  • pärlan­01
    Äldre 29 Aug 08:15
    #7

    ska snart i väg och titta på lokalen spännande, sen kan man börja planera o kolla olika dukningar Skrattande

  • Äldre 29 Aug 12:19
    #8

    Vi ska gifta oss 14 januari i Stockholm! Vi har tänkt skicka ut våra inbjudningskort nu i september med ett osa datum 27/11 (första advent) Hur har ni tänkt? Skickat ut inbjudningarna redan? Tyvärr så har vi lite frågetecken angående gästlistan så det är lite jobbigt...


  • Äldre 29 Aug 13:20
    #9

    Hej! Vi gifter oss den 21 januari. Planerar också för fullt. Har bokat lokal och kyrka. Har också beställt min klänning. Blev inte alls den modell jag hade tänkt mig men jag hoppas det blir bra ändå. Tyckte det var svårt att hitta klänningar denna tiden. Mycket rea. Kanske var det jag som var ute i sista minuten. Funderar också på det här med inbjudningarna, när man kan skicka ut dem? Vill gärna skicka ut dem ganska tidigt så jag äntligen slipper att gå runt och bevara denna stora hemlighet för mina kompisar

  • Äldre 29 Aug 18:44
    #10
    Januaribrud skrev 2011-08-29 13:20:09 följande:
    Hej! Vi gifter oss den 21 januari. Planerar också för fullt. Har bokat lokal och kyrka. Har också beställt min klänning. Blev inte alls den modell jag hade tänkt mig men jag hoppas det blir bra ändå. Tyckte det var svårt att hitta klänningar denna tiden. Mycket rea. Kanske var det jag som var ute i sista minuten. Funderar också på det här med inbjudningarna, när man kan skicka ut dem? Vill gärna skicka ut dem ganska tidigt så jag äntligen slipper att gå runt och bevara denna stora hemlighet för mina kompisar
    Ang. inbjudningarna så tänkte vi som så, att vi vill att gästerna ska svara innan jul så vi själva hinner fixa lite trots vårat egna julstök. Och julen börjar i år 27/11 (första advent). Tänkte att två månader räcker och blir över och vill därför att inbjudningarna ska vara framme senast 27/9.
    Stort av dig att hålla det hemligt. Det hade jag aldrig klarat!
Svar på tråden Bröllop januari 2012