• Äldre 18 Aug 14:12
    8449 visningar
    34 svar
    34
    8449

    Vinn presentkort från Diadema!

    Sommaren börjar närma sig sitt slut och snart står hösten för dörren.
    Det känns alltid lite vemodigt, eller hur?
    Dela med dig av dina sommarminnen och låt oss minnas sommaren som var!
    Vad är sommar för dig?

    Så här tävlar du:
    Ladda upp en bild  i tråden.
    Bilden ska representera sommar och du bestämmer själv vad det innebär för just dig.
    Skriv en kort motivering till varför du valde just den bilden.

    Du kan ladda upp bilder t.om den 25/8 och därefter kommer en jury plocka ut 10 bilder som går vidare till en omröstningsomgång.
    Vinnaren i den omröstningen vinner ett presentkort på 750 kronor fårn Diadema.
    www.diadema.se


  • Svar på tråden Vinn presentkort från Diadema!
  • Rose
    Äldre 21 Aug 12:08
    #21

    Det här är ett härligt sommarminne. Jag och min bästa vän var på semester tillsammans och vi gjorde varsitt fotavtryck på stranden. Sommaren representerar att få tid till att umgås med nära och kära och skapa minnen att plocka fram när man behöver lite extra energi i den kalla vintern.


  • Evilli­na
    Äldre 21 Aug 16:23
    #22
    2 0 1 2 skrev 2011-08-21 10:28:31 följande:
    Vilken fantastisk bild!
    Ååå tack! Jag gillar din bild också. Kan inte förstå att det är verklighet. =)
  • Äldre 22 Aug 11:14
    #23

    Vilka otroligt fina bilder!! Solig
    Det känns speciellt roligt att titta på dom idag när regnet öser ner och sommaren börjar kännas allt mer avlägsen för varje dag som går.

  • ewaulr­ica
    Äldre 22 Aug 13:05
    #24


    Vi avslutade en god middag i Visby med att gå ner till stranden, för att köpa glass.. mina barn (på bilden tre av fyra stycken) njöt verkligen av att få vara lediga, solbrända och på semester. Vi hade en fantastisk vecka, bästa nånsin! :)
  • rabarb­er
    Äldre 22 Aug 16:33
    #25
    http://www.brollopstorget.se/hem/rabarber/gallery/phpbp7rii.jpg

    Havet är sommar för mig. Solnedgång över havet är bland det vackraste jag vet.
  • Mandal­a
    Äldre 22 Aug 22:22
    #26


    En kväll när barnen somnat gick jag och min blivande ut i trädgården till vårt körsbärsträd. Vi fick en stilla, lugn och alldeles fantastiskt mysig stund för oss själva där vi stod med gummistövlar och hinkar. På en kort stund fick vi ihop körsbär för att fylla skafferi med körsbärssylt, körsbärspaj och njuta av camembert med varm körsbärssylt på små kex tillsammans med en glas rosévin. Stunder som bara händer under sommaren!
  • ewaulr­ica
    Äldre 23 Aug 10:05
    #27
    Mandala skrev 2011-08-22 22:22:50 följande:


    En kväll när barnen somnat gick jag och min blivande ut i trädgården till vårt körsbärsträd. Vi fick en stilla, lugn och alldeles fantastiskt mysig stund för oss själva där vi stod med gummistövlar och hinkar. På en kort stund fick vi ihop körsbär för att fylla skafferi med körsbärssylt, körsbärspaj och njuta av camembert med varm körsbärssylt på små kex tillsammans med en glas rosévin. Stunder som bara händer under sommaren!
    jesus! vilken vacker bild!!!! *gillar skarpt*
  • Mandal­a
    Äldre 23 Aug 14:17
    #28
    ewaulrica skrev 2011-08-23 10:05:32 följande:
    jesus! vilken vacker bild!!!! *gillar skarpt*
    Åh vad kul, glad jag blir! Kul att just du skrev för jag kikade på din bild ovan o gillade den med, gillar kanske lite samma typ av foton
  • Tessin
    Äldre 24 Aug 08:38
    #29


    Det här är sommar för mig, min sons första dag på stranden.
    Här står han och skäller på ett fiskstim som han fått syn på Solig

     

  • Äldre 24 Aug 09:21
    #30

    Nu börjar detta tävlingsmoment att lida mot sitt slut Solig

    Det går bra att ladda in bilder t.om den 25/8 och därefter kommer det upp en omröstningstråd.

  • Fossin­g77
    Äldre 24 Aug 15:33
    #31


    Det här är min favorit från sommaren som gått. Vår dotter Mira besökte stugan på landet vid kusten för första gången och badade i havet. :)
  • Äldre 25 Aug 08:03
    #32

    Sista dagen nu!
    Passa på att ladda upp era sommarbilder! Solig

  • katari­narask
    Äldre 25 Aug 21:00
    #33


    En dag på stranden är sommar för mig. Jag får ett lyckorus när jag är på stranden, solen skiner och barnen leker i vattnet. Jag älskar den här bilden på min dotter, får en sommarkänsla bara jag tittar på den.
  • Äldre 26 Aug 10:50
    #34

    Tack för alla fina härliga sommarbilder! Solig

    Nu har juryn nominerat 10 bilder och du kan själv rösta fram din favorit i denna tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-94/m4050332.html

Svar på tråden Vinn presentkort från Diadema!