• Hannii­s85
    Äldre 17 Aug 15:06
    3844 visningar
    5 svar
    5
    3844

    Någon mer som gifter sig den 24 september 11?

    Vi gifter oss den 24 september. Någon mer?
    är ni närvösa? Hur ligger ni till i planeringen? känns som att vi ligger efter :P

  • Svar på tråden Någon mer som gifter sig den 24 september 11?
  • jkmg
    Äldre 25 Aug 08:05
    #1

    vi gifter oss den 24 september :)
    nervositeten har inte kommit ännu men det kan jag garantera att den kommer när de börjar närma sig. tror vi ligger ganska bra till i planeringen. möte med prästen är kvar likaså konsultation med både blommorna och tårtan. Hans skor är kvar att inhandla och mina underkläder. sen är det klänningen, den är beställd men inte kommit ännu. tror det är de jag är mest nervös för, tänk om den inte hinner komma?! hur ligger ni till? :)  

  • Fru Koppar­skiöld
    Äldre 25 Aug 08:42
    #2

    Vi gifter också oss den 24/9, 30 dagar kvar nu! Glad
    Vi har en del saker kvar, bestämma tårtan, kosultation med frisör (10/9), sätta banden på festprogrammet etc.
    Vi ligger nog i OK fas men inte mer än det puh!
    Jag känner mest av nervositeten när man tänker på hur det blir att stå där etc...

  • Olga
    Äldre 25 Aug 15:32
    #3

    Jag gifter mig oxå !! Jag har panik.... vi ska göra det utomlands allt är klart me bröllopet utom blommor som jag ska peka ut o visa till min florist och sedan har jag ju panik för att hitta presenter till mina tärnor, bestmen och vad jag ska gör kläder kvällen innan och efter samt bordplacering... så lite panik har man + ska vi flytta om en vecka....  ;)

  • Fru Koppar­skiöld
    Äldre 25 Aug 15:37
    #4
    Olga skrev 2011-08-25 15:32:13 följande:
    Jag gifter mig oxå !! Jag har panik.... vi ska göra det utomlands allt är klart me bröllopet utom blommor som jag ska peka ut o visa till min florist och sedan har jag ju panik för att hitta presenter till mina tärnor, bestmen och vad jag ska gör kläder kvällen innan och efter samt bordplacering... så lite panik har man + ska vi flytta om en vecka....  ;)
    Oj...låter verkligen som ni har fullt upp Glad
  • Olga
    Äldre 30 Aug 22:29
    #5

    ja... det roliga är att nu i fredags har jag tagit reda på att jag har kommit in i en utbildning.... samt nu i helgen har vi flyttat till en större lägenhet.... så nu e det flytt-plugg.-bröllop..... nånstans där emellan ska man läsa jobba planera bröllopet försöka gå ner lite i vikt... gå på solarium.... håller på bli lite mer galen.... än jag va i torsdags heheheh!!!!

Svar på tråden Någon mer som gifter sig den 24 september 11?