• Bellab­ong
    Äldre 12 Aug 23:55
    34745 visningar
    258 svar
    258
    34745

    Fler som gifter sig 14/07-2012

    Hade varit kul att veta om fler blir gifta samtidigt som jag och min blivande, och hur ni planerar. Känner att jag gör inget annat än planerar, fast än det är nästan ett år kvar :)

  • Svar på tråden Fler som gifter sig 14/07-2012
  • MochR
    Äldre 18 Jul 09:11

    och en bild från mannens mamma


  • MochR
    Äldre 18 Jul 09:14

    och slutligen bröllopsföljet


  • AnnMur­r
    Äldre 20 Jul 20:34

    finska-dalkullan.bloggplatsen.se/

    Lite bilder + videoklipp. Vi väntar på bilder från fotografen, men flera gäster har varit snälla och skickat redan till oss. :)

    Oförglömlig dag. Var ej nervös alls! Grät dock när vi gick in, log brett när vi gick ut ur kyrkan. :)

    Fina bilder, underbart att se andras lycka!

  • grynet­103
    Äldre 22 Jul 12:57

    Här väntar vi också på bilder från fotografen, men en hel del bilder har ramlat in som jag lagt upp på bloggen! :) Har även bloggat om vår helt fantastiskt underbart magiska dag i bloggen i två delar! Gå gärna in och läs och kika på bilder om ni vill! :)


    systerulrika.blogg.se


     

  • Äldre 23 Jul 14:22

    Dagen blev helt underbar!!! Vi väntar också fortfarande på bilderna från vår fotograf, har fått se 5 st som jag älskar, men vill ha alla NU! =) Har bilder från vår egen kamera också, ska visa nån bild sen. =)

  • MalinL­arsson
    Äldre 23 Jul 17:08

    Nu har vi fått lite bilder!


  • MalinL­arsson
    Äldre 23 Jul 17:08

  • MalinL­arsson
    Äldre 23 Jul 17:10
    www.fridaklang.com har tagit våra bilder och vi är såå nöjda!

  • Palole­m
    Äldre 23 Jul 19:49

    Vi ska få fotona från fotografen senare denna vecka, mycket spännande! Jag var så sjukt nöjd med dagen! Ni ser jättefina ut allihopa!

  • Äldre 24 Jul 12:48

    Så fina ni är allihopa, vackert vackert vackert!!!!


     


    Imorgon ska vi förmodligen hämta våra bilder, läääängtar!!!

  • AnnMur­r
    Äldre 24 Jul 20:50

    Ni är så vackra, brudar!

  • Smulan
    Äldre 25 Jul 17:31

    ja alla är sååå vackra och ni ser alla lyckliga ut....=) det är bra för det var vi också;)

  • Äldre 26 Jul 16:24

    Forst och framst, vad fina ni var allihop pa den basta dagen nansin!!!

    Har ar tva bilder fran varan dag, inte fran fotografen, vantar fortfarande pa dem officiella bildern, men dessa har vanner tagit. Den fran kyrktrappen ar tagen med en iphone sa fargen ar inte helt ratt (kostymen var inte lila). Vi ar sa glada & lyckliga over att dagen blev precis som allt vi dromt om och mer anda och alla hade jatterolig och att vadret var sa bra, inte en droppe regn forran vi stupade isang vid 2.30


  • Äldre 27 Jul 07:34
    Willow skrev 2012-07-26 16:24:36 följande:

    Forst och framst, vad fina ni var allihop pa den basta dagen nansin!!!

    Har ar tva bilder fran varan dag, inte fran fotografen, vantar fortfarande pa dem officiella bildern, men dessa har vanner tagit. Den fran kyrktrappen ar tagen med en iphone sa fargen ar inte helt ratt (kostymen var inte lila). Vi ar sa glada & lyckliga over att dagen blev precis som allt vi dromt om och mer anda och alla hade jatterolig och att vadret var sa bra, inte en droppe regn forran vi stupade isang vid 2.30



    Vilken vacker klänning!!!!!!! Gud så fin du var! 
    Var kommer klänningen ifrån?
  • IkaMus
    Äldre 27 Jul 10:09
    Willow skrev 2012-07-26 16:24:36 följande:

    Forst och framst, vad fina ni var allihop pa den basta dagen nansin!!!

    Har ar tva bilder fran varan dag, inte fran fotografen, vantar fortfarande pa dem officiella bildern, men dessa har vanner tagit. Den fran kyrktrappen ar tagen med en iphone sa fargen ar inte helt ratt (kostymen var inte lila). Vi ar sa glada & lyckliga over att dagen blev precis som allt vi dromt om och mer anda och alla hade jatterolig och att vadret var sa bra, inte en droppe regn forran vi stupade isang vid 2.30


     


    Fantastiskt fina är ni! Från vad jag har sett verkar det som att vi har ganska lika smak. Din klänning är att dö för! Jag samlar information från höger och vänster (bland annat har några sidor som du tipsade om blivit favoriter, tack!) till vårt majbröllop så det skulle vara kul att se fler bilder från ert bröllop Glad.
  • Äldre 27 Jul 15:11
    Fannyterez skrev 2012-07-27 07:34:43 följande:
    Vilken vacker klänning!!!!!!! Gud så fin du var! 
    Var kommer klänningen ifrån?
    Tack sa mycket Klanningen ar fran Jenny Packham modell: Willow, inkopt i London.
    IkaMus skrev 2012-07-27 10:09:58 följande:
    Fantastiskt fina är ni! Från vad jag har sett verkar det som att vi har ganska lika smak. Din klänning är att dö för! Jag samlar information från höger och vänster (bland annat har några sidor som du tipsade om blivit favoriter, tack!) till vårt majbröllop så det skulle vara kul att se fler bilder från ert bröllop Glad.
    Tack sa mycket Va roligt att lankarna vart till hjalp at dig och att du gillar min smak. Om du pm:ar mig din emailaddress sa kan jag skicka over lite foton nar jag far mer officiella bilder.
  • Äldre 5 Aug 13:25

    Här är en bild från vår dag, en av favoritbilderna. På min blogg http://fangoria-mittdittochdatt.blogspot.com kan ni se fler. =)


  • Äldre 7 Oct 21:22
    Willow skrev 2012-07-26 16:24:36 följande:

    Forst och framst, vad fina ni var allihop pa den basta dagen nansin!!!

    Har ar tva bilder fran varan dag, inte fran fotografen, vantar fortfarande pa dem officiella bildern, men dessa har vanner tagit. Den fran kyrktrappen ar tagen med en iphone sa fargen ar inte helt ratt (kostymen var inte lila). Vi ar sa glada & lyckliga over att dagen blev precis som allt vi dromt om och mer anda och alla hade jatterolig och att vadret var sa bra, inte en droppe regn forran vi stupade isang vid 2.30



    Willow, jag ÄLSKAR din klänning! Mellan tummen och pekfingret vad fick du ge för den?
Svar på tråden Fler som gifter sig 14/07-2012