• Bellabong

    Fler som gifter sig 14/07-2012

    Hade varit kul att veta om fler blir gifta samtidigt som jag och min blivande, och hur ni planerar. Känner att jag gör inget annat än planerar, fast än det är nästan ett år kvar :)

  • Svar på tråden Fler som gifter sig 14/07-2012
  • linnsan77
    Bellabong skrev 2011-08-12 23:55:27 följande:
    Hade varit kul att veta om fler blir gifta samtidigt som jag och min blivande, och hur ni planerar. Känner att jag gör inget annat än planerar, fast än det är nästan ett år kvar :)
    Vi gifter oss det datumet
  • grynet103

    Vi gifter oss också det datumet! All grovplanering är klar förutom vigselförrättare, vi ska gifta oss borgligt! Men annars så är vigselplats, festplats och mycket annat klart!

  • nephline

    Vi gifter oss då vi med. Vi har bokat vigsel- och festplats (samma ställe) samt bokat vigselförrättare via kommunen. Vi har även börjat planera hur vi vill ha maten (min blivande är kock så vi fixar all mat själv med hjälp av några arbetskamrater) samt kikat litet på kläder och funderat på tema.

  • MochR

    har varit och kollat på klänningar och gjort prov på inbjudningarna (har inte fått stämpeln än så kan inte göra klart dem...) bokat eller prel bokat det mesta Glad tror jag iaf!!

    Problemen just nu  ekonomi vad kan vi drar ner på för att göra det hela billigare...

  • Dreaming

    Vi gifter oss då också! :) Han friade igår så vi har bara hunnit bestämma datum! :D

Svar på tråden Fler som gifter sig 14/07-2012