• 2011br­öllop
    Äldre 11 Jul 22:56
    9113 visningar
    51 svar
    51
    9113

    Fler som gifter sig den 20 augusti - 2011 ??

    Gud vad jag är nervös nu  !!!
    Går o väntar på min möhippa som jag oso är jätte nervös för,
    igentligen inte så mycket om vad som ska hända den dagen .

    Men blir tokig av att inte veta när !!!!! 

    O inför bröllopet kan inte fatta att jag/ vi snart ska gifta mig /oss  !! DEt var ju presis typ ett år kvar känns det som !!
    Men nu är det ju snart dax !!!
    O mycket som ska fixas o ordnas , man vill ju att det ska bli perfekt !!
    Det är ju bara n gång i livet man ska göra detta !Drömmer
    Finns det fler där ute som är nervösa inför sin stora dag ???
    O ni som ska gifta er den 20 aug är ni klara med alla förberedelser ?? 

  • Svar på tråden Fler som gifter sig den 20 augusti - 2011 ??
  • Äldre 18 Aug 23:33
    #41

    Lycka till alla andra också. Jag har mycket att stå i i morgon, med all mat som ska göras.


  • fru201­1kansk­e
    Äldre 19 Aug 00:19
    #42

    Ja, stort lycka till nu allihop!!
    NU är jag klar med allt (tror jag..) Fick ändra bordsplaceringen lite efter två sena avhopp, men det gick bra.

    Jag håller tummarna för sol över hela landet på lördag!!

    Vi åker ut till Blidö imorgon och påbörjar vår tredagars fest, så nästa gång jag tittar in är jag nog Fru!!

    Ska bli kul att läsa hur det varit för alla.

    KRAM


    Bara en dag kvar som fröken!!
  • EmmyWa­hnberg
    Äldre 19 Aug 00:58
    #43

    Som jag skrev i något annat inlägg så letar jag efter några väldigt snälla själar som kan låta mig få fota på deras bröllop, gratis självklart, jag gör det mest för att kunna visa mina fotograferings kunder mer bilder i min portfolio och för att få mer erfarenhet.

    Jag redigerar även bilderna! Vi gör varandra en tjänst, skulle vara en stor ära om någon av er låter mig ta lite bilder, ni väljer själva vad ni vill att jag ska få fota!
    Titta gärna på min hemsida och avgör om ni kan låta mig vara med på er stora dag!
    http://emmywahnberg.minportfolio.se

    Grattis till alla och lycka till på bröllopet i helgen! Jag önskar er fint väder!

  • Stiffi­ni
    Äldre 22 Aug 00:09
    #44

    Vilken underbar dag/kväll vi hade.
    ALLT va perfekt, helt obeskrivligt..
    Vi va tvungna att avsluta kl 03 och inga av våra gäster ville gå hem:)
    Haha..
    Är lyckligare än någonsin, känner ro i mitt hjärta som inte funnits innan!
    Lägger upp några bilder också:)
    Hoppas ni också hade det underbart!





  • Äldre 22 Aug 18:44
    #45

    Några bilder finns på mina bloggar.


  • Millan W
    Äldre 22 Aug 22:53
    #46





    Sååå lycklig , vi hade en magisk kväll
  • 2011br­öllop
    Äldre 25 Aug 07:58
    #47

    Ja nu var man FRU Hjärta Vi hade en helt underbar dag  o kväll / natt  
    O vilken tur vi hade, med vädret !!  Det blåste lite halft stormbyar precis  när vi skulle fotas ,men  Inget  regn Skrattande 
    Sen var vi o fota  os i tisdags igen !! O vilken  härlig känsla att få hoppa i våra kläder igen !!!! Helt underbart att få en bonus dag !!!   kram till er alla 

  • Äldre 25 Aug 13:32
    #48

    Även vi blev gifta i lördags! Vi hade en fantastisk helg!

    Vår fotograf Linda har bloggat om bröllopet på http://www.lindisima.se/blog/preview-from-my-most-recent-destination-wedding-are/ 

    och även jag har skrivit några rader i min blogg :) http://gabbithegirl.blogg.se

    Några fler brudar???

  • snusan­68
    Äldre 26 Aug 21:38
    #49

    Fick oxå en helt underbar dag...toppenväder hade vi oxåSolig

    Var så uppstressad o nervös in i det sista att allt skulle klaffa osv men allt blev ju toppen.
    Hade stor hjälp av föräldrar,svärföräldrar och 2 svägerskor som verkligen hade fixat en massa trevligheter under kvällen Skrattande

    Tyvärr ej fått våra foton innu då vi hade två av våra vänner som fotograferade, dom ville redigera fotona först. Men är så nyfiken .......Tungan ute får återkomma sen med foto.

    Jättefina bilder på er alla här.Glad

  • Äldre 28 Aug 19:14
    #50
    snusan68 skrev 2011-08-26 21:38:37 följande:
    Fick oxå en helt underbar dag...toppenväder hade vi oxåSolig

    Var så uppstressad o nervös in i det sista att allt skulle klaffa osv men allt blev ju toppen.
    Hade stor hjälp av föräldrar,svärföräldrar och 2 svägerskor som verkligen hade fixat en massa trevligheter under kvällen Skrattande

    Tyvärr ej fått våra foton innu då vi hade två av våra vänner som fotograferade, dom ville redigera fotona först. Men är så nyfiken .......Tungan ute får återkomma sen med foto.

    Jättefina bilder på er alla här.Glad
    Åh vad roligt att ni fikc fint väder, vi hade ju regn o regn o reeeeegn! (Vi var visserligen glada ändå!)

    Slänger med en bild jag med!


     
  • snusan­68
    Äldre 31 Aug 22:01
    #51

    Lite bilder från oss... Glad




Svar på tråden Fler som gifter sig den 20 augusti - 2011 ??