• 2011br­öllop
    Äldre 11 Jul 22:56
    9108 visningar
    51 svar
    51
    9108

    Fler som gifter sig den 20 augusti - 2011 ??

    Gud vad jag är nervös nu  !!!
    Går o väntar på min möhippa som jag oso är jätte nervös för,
    igentligen inte så mycket om vad som ska hända den dagen .

    Men blir tokig av att inte veta när !!!!! 

    O inför bröllopet kan inte fatta att jag/ vi snart ska gifta mig /oss  !! DEt var ju presis typ ett år kvar känns det som !!
    Men nu är det ju snart dax !!!
    O mycket som ska fixas o ordnas , man vill ju att det ska bli perfekt !!
    Det är ju bara n gång i livet man ska göra detta !Drömmer
    Finns det fler där ute som är nervösa inför sin stora dag ???
    O ni som ska gifta er den 20 aug är ni klara med alla förberedelser ?? 

  • Svar på tråden Fler som gifter sig den 20 augusti - 2011 ??
  • Johann­az
    Äldre 5 Aug 13:09
    #31

    en till här!! 20 augusti! helt underbart jag verkligen längtar!! samtidigt som ja e nervös!

    min mamma är halft ledsen för att jag flyttar hemmifrån 40 mil! men nu e nästan allt klart och alla mina grejer är redan inne i garberoberna nere i borås och nu lever jag i min resväska här i 15 dagar till:) så det känns verkligen VERKLIGT!!!

    man e nästan för glad så att man glömmer att man har miljarder saker till att fixa... nu måste jag skärpa mig å fixa bordsplaceringen. :)

    lycka till alla glada/nervösa brudar:) 

  • Aylas
    Äldre 5 Aug 13:55
    #32

    Oxå en till för den 20 augusti, strax utanför Vimmerby ska vi vara, vi och våra drygt 100 gäster för att umgås i tre dagar.


     


    Det mesta är på plats, är mest nervös, eller förväntansfull inför möhippan. Jag har inte förväntat mig någon, men mina systrar och släkten har antydigt att något är på G.


    Det enda som egentligen är kvar (förutom diverse inköp och dekoration av lokalen) är en sida i festhäftet och att ordna någon som kompar en sång i kyrkan. Men det känns lugnt än så länge J


     


    Bara två veckor kvar. Det börjar verkligen närma sig nu!

  • Millan W
    Äldre 6 Aug 07:40
    #33

    Vaknade upp i morse och insåg att shit jag börjar bli jävligt nervös. Jag har fått min klänning som jag beställt och den va jätte vacker med lite stor vid bysten men som tur är har vi em sömerska i familjen :) Vi ska ta tag i bordsplacerimgen i veckan också. Vi kommer inte ha nå häften eller dylikt. Borden kommer ha vita dukar med rosen blad i mitten . Vi kommer ha ballonger lite här å där. Jag håller bara tummar å tår för att det får vara fint under själva vigselskten

  • Äldre 12 Aug 10:27
    #34

    Snart bara en vecka kvar!

    Jag tycker fortfarande att vi har mycket att göra. Idag är det dansträning och dags att hämta ringarna. Jg har några mail att skriva och ska göra klart fllen på klänningen samt sy i några knappar. Sedan måste jag fortsatt med att vika servetter och stryka dukar. Ljusen ska också dekoreras. Vi får se hur mycket jag hinner idag. I helgen blir det till att baka en hel del. Resten av veckan är detaljplanerad. Bara vi följer schemat går det vägen.

  • Blizz
    Äldre 12 Aug 10:30
    #35

    åh kan inte fatta att det bara är en vecka kvar!! men jag är klar med allting så är inte så nervös längre. bara längtar!!

  • 2011br­öllop
    Äldre 12 Aug 10:40
    #36

    Jag trodde jag var nervös innan MEN nu vet jag att det var jag inte  om jag gemför med nu !! OOOO herregud va jag är nervös nu !!! Tjejer nu  går det riktigt snabbt !!  MIn 2be börjar oso bli nervös nu hahah . VI har fixat med festhäftena  och bordsplacering nu i veckan så det är klart, vi har mest inhandling , o lite smått kvar nu !! 

     Kram till er alla  ! 

  • Stiffi­ni
    Äldre 12 Aug 23:15
    #37

    Hej tjejer!
    Är det bara jag som INTE är nervøs?
    Jag førstår inte varfør? Har en känsla av att allt kommer komma samma dag:/
    På något sätt är jag så otroligt inne i all planering att det känns som att jag planerar nån annans brøllop.
    Nån mer som får den känslan?

  • fru201­1kansk­e
    Äldre 13 Aug 07:19
    #38

    Om en vecka idag ska det ske


    Jag håller meddig Stiffni, jag är inte så nervös när håller på att fixa, men när jag inser att det mesta är klart. Hua!! Nu börjar jag bli nervös för sånt jag inte kan styra över istället (helt meningslöst jag vet!) Sånt som Väder, att gäster inte kommer, att cateringen inte kommer osv.


    Var och handlade lite smått och gott igår, smink, hårprodukter, underkläder och så. För nästan 3 000kr!! Gösses vad lätt det går att bränna pengar så här på slutet! I början satt jag och vände på varje krona, jämförde priser osv. Medan nu köper jag saker om jag gillar dem typ


    Fick höra igår att under veckan hade serveringspersonalen hoppat av, men min underbara toasmadame hade löst det med annan personal innan det nådde mina öron. Tack för det!


    Vi har inte många punkter kvar på vår att göra lista, och nästa vecka är vi lediga så det kommer gå bra

  • Millan W
    Äldre 13 Aug 07:24
    #39

    Allt är under kontroll här me .. Dom sista ballongerna och rosenbladet kom igår . Jag har egentligen bara blommor kvar , Men eftersom jag inte kommer beställa en bukett så löser det sig nog.
    Iveckan ska vi åka å dubbelkolla så attt musikanläggning mm verkligen funkar som det ska ..

  • 2011br­öllop
    Äldre 18 Aug 23:30
    #40

    Så tjejer  nu är det snart en dag kvar Skrattande Jag vill bara  önska er alla en helt underbar fantastisk dag !!   O önskar er all lycka  i framtiden !!  Hjärta

Svar på tråden Fler som gifter sig den 20 augusti - 2011 ??