• 2011br­öllop
    Äldre 11 Jul 22:56
    9238 visningar
    51 svar
    51
    9238

    Fler som gifter sig den 20 augusti - 2011 ??

    Gud vad jag är nervös nu  !!!
    Går o väntar på min möhippa som jag oso är jätte nervös för,
    igentligen inte så mycket om vad som ska hända den dagen .

    Men blir tokig av att inte veta när !!!!! 

    O inför bröllopet kan inte fatta att jag/ vi snart ska gifta mig /oss  !! DEt var ju presis typ ett år kvar känns det som !!
    Men nu är det ju snart dax !!!
    O mycket som ska fixas o ordnas , man vill ju att det ska bli perfekt !!
    Det är ju bara n gång i livet man ska göra detta !Drömmer
    Finns det fler där ute som är nervösa inför sin stora dag ???
    O ni som ska gifta er den 20 aug är ni klara med alla förberedelser ?? 

  • Svar på tråden Fler som gifter sig den 20 augusti - 2011 ??
  • 2011br­öllop
    Äldre 14 Jul 10:22
    #11

    Amejuli tack för tipset med den andra tråden men där är tyvärr ingen som varit inne o skrivit på länge

     

  • 2011br­öllop
    Äldre 27 Jul 11:33
    #12

    Nu närmar det sig tjejer Skrattande  Jag blev hippad i lördags  det var en super dag men den sluta lite tidigt för vi kunde inte gå på det sista vi skulleRynkar på näsan det verkligen spöregna o vi skulle ha varit på utomhuskonsert  så det blev inställt .
     Vad med er har ni blivit hippade än ?? 

  • Mertzi
    Äldre 27 Jul 13:53
    #13

    Tjoho!
    Nu börjar det dra ihop sig :P
    2011bröllop, Jag har faktiskt ingen aning om ifall jag ens kommer att Bli hippad!
    Förstår inte när det ska bli isåfall..
    Bor i Örebro och har alla mina vänner i Gävle, och jag har inte fått nån antydan till att jag borde åka hem mot Gävle nån speciell helg så jag misstänker att det inte kommer att bli nåt..
    Däremot kommer "mina tjejer" till mig kvällen innan bröllopet så kanske har dom planerat ihop nåt litet extra då.
    Ingen möhippa med massa sprit då förhoppningsvis :P
    Men kanske en god middag iaf!

    Har ni allt färdigt nu hörrni?
    Jag börjar känna stressen! Är egentligen bara småsaker kvar, sånt som brudgummen inte förstår sig på för han känner ingen stress överhuvudtaget :)

  • Rosy90­1
    Äldre 27 Jul 15:06
    #14

    Hi Ladies,
    Sorry this is in English- my Swedish is terrible-but I'm learning.We get married on the 20th too at Asa Lammhult-Smaland. 60 guests-30 travelling from England to see Sweden for the first time Asa is sooo beautiful and I love the tradition of walking down the aisle together.
    I have lots of things I can't do until we are in Sweden (we live in England) so lots of running around the two days before the wedding.
    I hope the weather is nice!

  • SnartF­ruSir
    Äldre 27 Jul 16:42
    #15

    Vi gifter oss också på årets bästa dag ;)


  • fru201­1kansk­e
    Äldre 27 Jul 22:33
    #16

    Nu tycker jag nerverna örjar ge sig till känna! Som tur är jag från ikväll ledig fram till bröllopet. Senaste har dock många pusselbitar fallit på plats, men för varje sak jag kan bocka av från min lista blir själva bröllopet mer konkret och jag blir nervös...
    Samtidigt som jag är så lycklig just nu, går runt med ett leende på läpparna nästan hela tiden

  • cutean­niis
    Äldre 27 Jul 22:54
    #17

    Hej!

    Jag gifter mig också den 20 augusti och börjar bli lite nervös...
    Vi ska ha borgerlig utomhus ceremoni så jag hoppas på fint väder Solig Det blir på ett trädgårdscafé i Åsa, Kungsbacka!

    Vi har fixat de mesta men ska lämna in ringarna för gravyr och polering på förlovningsringarna... min klänning måste sys in då jag gått ner (!!) Flört

    Annars är det lite festhäften som ska skrivas ut som min bästa vän kommer imorgon och hjälper mig med...

    Jag har lyckan att få två möhippor och hade en förra veckan som mina kära mammor från Öppna Förskolan fixade   med glassprovning och islandshästtur, avslutade kvällen med grillkväll å bada badtunna! =)

    Min andra möhippa kommer nog bli lite mer fartfylld om jag känner tjejerna rätt =) och har mina aningar om när.. det är ju inte lång tid kvar till bröllopet än å har uteslutit lite helger =)

    Min M2B däremot kommer få en svensexa men de vägrar säga när... vi har två barn hemma en på 2 år å en på 10 månader (haha jaa vi har fullt upp hela dagarna) så det hade ju varit lite skönt att få reda på när han ska ha svensexa men har mina aningar om att de lägger dom på samma helg och att mina svärföräldrar kan ha ett finger med i spelet.. hmm hur det än blir så kommer jag bli överraskad! Är dock ett litet kontrollfreak så jag hade gärna velat var när och hur ;) men det är ju hela charmen egentligen att inte veta det! =)

    Usch jag är så nervös inför stora dagen då jag skrivit lite längre ceremoni än den vanliga tråkiga borgerliga ceremonin.. hoppas det blir som planerat då jag blir fru i min rosa drömklänning Flört

  • 2011br­öllop
    Äldre 28 Jul 12:09
    #18

    Ja gud nu börjar det bli riktigt nervöst ( fast jag har ju varit det ett tag )   
     Nä vi har inte heller allt klart . men vi närmar oss, vi har festhäfte kvar o lite ändringar  som ska göras i bordsplaceringen. O så ska vi inhandla sprit , min 2be ska ha skor, o vi måste ordna passning av våra hundar  för pensionatet vi hade bokat in dom på har fått kennelhosta

    O så lite smågrejer till som ska inhandlas  ush vi har ju rätt mycket kvar att göra  hahaha fast det beror ju på om man gemför med för någon månad sen  
    kram till er alla ! 

  • Äldre 28 Jul 17:12
    #19

    Vi intensivtränar på vår tango och det är jättekul, men tar väldigt mycket tid också.

    Sen skulle jag vilja ha tips på en fin dikt att läsa under vigseln. Ni som ska ha diktläsning, vad har ni valt?

  • Äldre 28 Jul 17:13
    #20

    Vi har också lämnat in ringarna för omrodering och gravering och nu är bordsplaceringen klar också.


Svar på tråden Fler som gifter sig den 20 augusti - 2011 ??