• Äldre 20 May 11:18
    56466 visningar
    5 svar
    5
    56466

    Hjälp med studentplakat!

    Hej alla!

    Det här har inget med bröllop att göra, men jag tänkte höra mig för om någon kan hjälpa mig här ändå; på Bröllopstorget brukar det ju alltid finnas folk som vet något om något! :D

    Är den någon som vet vart jag kan få tag på den vita basen till ett studentplakat? Alltså bara själva kartonggrejen, helst med rundade kanter? Helst i Göteborg så att jag bara kan åka & snappa upp ett, men nätbutiker går också bra så länge de tar beställningar :)

    Tack på förhand! 

  • Svar på tråden Hjälp med studentplakat!
  • förlov­adflic­ka
    Äldre 20 May 13:12
    #1

    Vet inte men jag undrar hur mycket man tjänar på det, iaf om man ska ha en stor bild osv. Min studentskylt är köpt och gick på 300, är ju inte jättefarligt :) 

  • Liina8­6
    Äldre 20 May 13:19
    #2

    Jag och min syster fick specialgjorda skyltar som mamma gjort och jag gjorde en åt min bösta kompis. Vi använde en plywoodskiva som bas och målade. Finns på närmaste bygghandel. Men vill du bara ha en pappskiva så måste väl det finnas på en större pappershandel eller på ett tryckeri för en billig penning

  • Äldre 20 May 13:31
    #3
    förlovadflicka skrev 2011-05-20 13:12:22 följande:
    Vet inte men jag undrar hur mycket man tjänar på det, iaf om man ska ha en stor bild osv. Min studentskylt är köpt och gick på 300, är ju inte jättefarligt :) 
    Nä, tjänar så värst mycket på det gör man nog inte, men det blev lite strul med min systers plakat. Har förstoringen av fotot, men ingen bakgrund & ingen tid till att beställa ett helt nytt plakat. Tyvärr :/
  • Äldre 20 May 13:32
    #4
    Liina86 skrev 2011-05-20 13:19:58 följande:
    Jag och min syster fick specialgjorda skyltar som mamma gjort och jag gjorde en åt min bösta kompis. Vi använde en plywoodskiva som bas och målade. Finns på närmaste bygghandel. Men vill du bara ha en pappskiva så måste väl det finnas på en större pappershandel eller på ett tryckeri för en billig penning
    Jag tycker jag har letat mig gul & blå efter pappskivor etc, men kan banne mig inte hitta något som är stabilt nog att hållas upp på det sättet :( Plywood var ju en smart idé, det kanske till & med min lilla pappa har någonstans bland sina hamstergömmor :)
  • Wed 24 Aug 2022 11:31
    #5

    Hej , jag har också kikat runt för att hitta em bra och billigt student plakat samt jag var ute ganska sent men tur tills slut så hittar jag en firma som va billigt kvalitet och snabba jag fick min inom 3 dagar . jag kan skriva vilka dom va så om ni behöver rekomenderar .

    https://devprint.se/studentplakat2022

Svar på tråden Hjälp med studentplakat!