• lycka
    Äldre 16 Mar 10:41
    14846 visningar
    16 svar
    16
    14846

    qmagasinet svävande lyktor, är det bra?

    Jag skulle vilja tända svävande lyktor när jag gift mig. qmagasinet svävande lyktor ganska billiga och finns 


    Hjärtformade lykta. har någon person köpt. är det bra?

  • Svar på tråden qmagasinet svävande lyktor, är det bra?
  • Moster Stina
    Äldre 16 Mar 10:43
    #1

    Kolla först med brandkåren i din kommun att du FÅR skicka iväg sådana lyktor när ni gifter er. De kan lätt dimpa ned och få t ex lador att ta eld.

  • söt nos
    Äldre 16 Mar 11:37
    #2

    Det är en bra idé. jag har köpt många gånger. barnen tycker mycket också om det. den papper är special och
    ska inte bli brand då inte farlig. Men man kan inte sända upp när det är stark vind. vi brukar skriva något ord som
     hoppas...eller gott nytt år m.m. Solig

  • söt nos
    Äldre 18 Mar 16:06
    #3

    jag ska köpa från Qmagasinet. ser snygg ut
     

  • GnuGS
    Äldre 18 Mar 16:36
    #4

    Vi sökte och fick tillstånd från Luftfartsverket!

  • MagicB­ride
    Äldre 18 Mar 18:01
    #5

    Jag har köpt hem en stor leverans (dock inte hjärtformade) har ca 60 till salu som vi inte själva behöver. 14 kr stycket


  • apple 2011 1983
    Äldre 26 May 10:47
    #6

    Vi köpte 20 styken qmagasinet svävande lyktor, så finna lyktor.bra kvalitet, när jag tände dem,
    kände jag att min själ flög iväg mot himlen. Vi ska köpa mer när special dagar commer.Flört

  • Snigel Bee
    Äldre 26 May 10:51
    #7
    http://www.teknikmagasinet.se/

    Teknikmagasinet har för 10 st för 169 kr! Vi hade dem och de funkade bra! =) Plus att man slipper frakten!
  • söt nos
    Äldre 26 May 15:20
    #8
    {#emotions_dlg.flower} vår kommer
  • Humlan­66
    Äldre 29 May 09:31
    #9

    Asså .. det där är ju DYRT . Vi har köpt våra via Ebay från kina. Det tar lite tid att få hem dem men billigt blir det så hett tips


  • Gottbl­åbär
    Äldre 29 May 09:55
    #10

    En kille på blockdet säljer sådana för 10:- /st nu, jag köpte själv 30 st av honom som han ska skicka till mig imorgon!


  • Kattpo­et
    Äldre 29 May 11:47
    #11

    Ja pappret är gjort så att de inte ska agera fnöske och hjälpa att starta en brand  MEN det är en öppen låga  och med det kommer brandfara  om det är torrt i skog och mark.

    Så kolla med brandkåren  och även luftfartsverket eftersom allt som går opp kan störa flygtrafik och annat. 

  • lycka
    Äldre 30 May 18:46
    #12
    Glad. Jag har köpt det från qmagasinet svävande lyktor. det är pefekt vackert.Solig tack för alla
  • Oskars­vensso­n1
    Äldre 28 Nov 13:47
    #13
  • Oskars­vensso­n1
    Äldre 28 Nov 13:48
    #14

    Hej. Det finns en ny sida som säljer det du frågar efter. Sidan heter www.swedishlanterns.com

    Jag skulle vilja rekommendera denna eftersom deras lyktor är miljövänliga till skillnad från andra företag vars produkt innehåller ståltråd. Detta är skadligt för både djur och natur så se till att lyktan är ekologisk!

    Att sidan dessutom säljer varan billigt är inte fel heller.

    Lycka till!

  • Äldre 28 Nov 18:20
    #15

    Kolla med transportstyrelsen om tillstånd. Vi hade också tänkt att släppa iväg sådana men vi är alldeles för nära landvetter flygplats. Lyktorna går högt upp i luften och kan störa inflygningen för piloterna. Och jag kan tänka mig ett roligare minne av mitt bröllop än ett störtat flygplan. 

  • Äldre 31 Mar 22:44
    #16

    vi köpte svävande lyktor från www.qmagasinet.com. De har bra kvalité. Vi är nöjda.

Svar på tråden qmagasinet svävande lyktor, är det bra?