• Minjel­li
    Äldre 15 Feb 10:19
    28590 visningar
    7 svar
    7
    28590

    Catering i Skåne? Vem ska man anlita?? Gärna med personal...

    Hej!

    Är mitt i planeringen för bröllop till sommaren och är nu på jakt efter catering. Lokal har vi redan hittat och kyrkan är bokad.

    Ca 120 personer och 3-rätters med personal är det vi tänkt oss, men givetvis beror det på vad vi hittar för nåt. Blir det för dyrt kan ju även buffé vara ett alternativ, det viktiga är att det blir gott.

    Nån som har tips? Lokalen är nära Tomelilla å Österlen!

    Tack, tack!

  • Svar på tråden Catering i Skåne? Vem ska man anlita?? Gärna med personal...
  • FruFid­deli
    Äldre 15 Feb 12:23
    #1

    Romelebygdens catering ska vi ha. Har fått rekomendationer av min mamma att de ska vara jätte bra. Jag har fått ett väldigt bra intryck av dem, de är super trevliga och kan hjälpa till med det mesta, vi ska även anlita serveringspersonal genom dem också. Gå in på deras hemsida och titta, mycket som låter gott till bra priser=). Lycka till! http://www.romelebygdenscatering.se/news_1.html

  • Äldre 15 Feb 12:46
    #2

    Moroten och piskan kanske? morotenopiskan.se

  • Puttek­ulan
    Äldre 17 Feb 15:11
    #3

    VI kommer att anlita Daniel Berlin som har en restaurang i Skåne-Tranås. Grymt god mat serverar han i restaurangen och jag antar att den caterade maten blir minst lika fantastisk.

  • loluna
    Äldre 17 Feb 16:05
    #4

    www.alle.se
    Har aldrig anlitat dem men smakat maten.Fantastisk!

  • moule
    Äldre 18 Feb 08:15
    #5

    Vi anlitade Ystagrillarn! Supergott! Han kom med en stor grillvagn och grillade två sorters kött och smörstekt nypotatis. Du kan även beställa förrätt och efterrrätt har jag för mig...

    tror hans adress är www.ystagrillarn.se, annars testa googla..


    Den 22 Maj blev jag fru!
  • Äldre 6 Jan 17:01
    #6

    Hej vad valde ni? jag är uppe i planerandet nu av bröllop på Sjöröds lägerområde (simrishamn) är ute efter catering med personal på tallrik.

  • Äldre 17 Sep 11:39
    #7

    Vi hade en cateringfirma som heter Godaptit.se

    Det var mycket gott och vällagat.

    Kan rekommendera!

    Niclas & Lotta

Svar på tråden Catering i Skåne? Vem ska man anlita?? Gärna med personal...