• Sarame­dh
    Äldre 22 Jan 00:30
    3150 visningar
    1 svar
    1
    3150

    Bröllop i borås sökes!

    Hallå gott folk! :) 

    Jo, det är så här att jag och min kompis fascinerats av bröllop under en tid. (Vi är besatta av bröllopsfilmer... Haha). Och vi båda är väldigt foto intresserade! Både gällande att ta foton och redigera... Och vi skulle hemskt gärna vilja gå på bröllop! Problemet är ju bara det att ingen av oss känner någon som ska gifta sig inom den närmaste tiden. Vilket kanske kan ha med våran målgrupp att göra, hehe.

    Och det jag vill komma fram till är att vi så hemskt gärna skulle vilja bli inbjudna till ett bröllop. Så vi undrar om det är någon i Borås-trakten som ska viga sig inom en snar framtid och inte skulle ha emot två gäster till? Och vi förväntar oss inte att få de bästa platserna, inbjudningskort och så... Utan vi är bara superglada om vi får komma! I gengäld tänkte vi att vi kan göra det vi är bäst på, fota. Vi är givetvis inga foto-experter, utan det ligger ju på en hobby-nivå. Så det ni kan förvänta er är lite foton tagna under er stora dag. Och har ni några önskemål så gör vi givetvis vårat yttersta för att uppnå dem! :D

    Vi är tacksamma för svar! 
    /Sarah och Sabina
     

  • Svar på tråden Bröllop i borås sökes!
  • Mirjam­i
    Äldre 28 Jan 10:25
    #1

    Jag talade med min blivande make om er igår. Vi har en fotograf redan, men vi tänkte om ni kanske ville komma och fota på kvällen då den ordinarie fotografens uppdrag är slut? Ni får gärna följa oss hela dagen också om ni önskar, från förberedelserna och så länge ni vill. Är alltid roligt med fler foton. Ni kan ju öva på att fota när alla dansar, vilket finns olika knep vet jag, som tex fokuspunkt i mitten av fotot och i övrigt lång slutartid på allt runt fokus, så rörelser runt om uppfattas men personen/personerna i fokus blir tydliga (förstår ni hur jag menar?).

    Ni kan ju helt enkelt öva på all den fotografering en proffisionell bröllopsfotograf normalt gör. Är ni intresserade så hör av er bara. Övning ger ju färdighet och ni kan ju satsa på eget en vacker dag, eller hur? Vi kommer också låta er redigera och leka med bilderna som ni själva vill, allt för att ni i så fall kommer kunna öva på allt från slutartider till olika redigeringar för att fullända era kunskaper. Låter det ok?

    Hör av er så kanske vi kan ses och diskutera mer om vad ni önskar.

    Med Vänliga Hälsningar
    Marié

Svar på tråden Bröllop i borås sökes!