• Knopan
    Äldre 17 Jan 17:50
    136957 visningar
    754 svar
    754
    136957

    - Brudar i Karlstad/Värmland -

    Hejsan!

    Det vore roligt att prata och utbyta idéer med blivande (eller redan gifta) brudar från Karlstad.

    Eller finns det kanske redan en sådan aktiv tråd? 

  • Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -
  • Protex­blue
    Äldre 14 Aug 22:13
    Rosi skrev 2012-08-14 21:51:22 följande:
    Lägger upp en bilde på dem när jag får bilderna från fotografen.. =)
    Tackar! =)
  • Goabul­len
    Äldre 14 Aug 22:30

    Jag köpte min bukett av rosor och nejlikor, två corsage, en tärnbukett och blommor till borden för 1680 på Kalenius. Superfina blommor och bra pris - kan varmt rekommendera dem!

  • Protex­blue
    Äldre 15 Aug 09:19
    Goabullen skrev 2012-08-14 22:30:09 följande:
    Jag köpte min bukett av rosor och nejlikor, två corsage, en tärnbukett och blommor till borden för 1680 på Kalenius. Superfina blommor och bra pris - kan varmt rekommendera dem!
    Okej tack för förslaget. Jag tror jag får åka dit och kolla lite. =)
  • Protex­blue
    Äldre 16 Aug 12:44

    Goabullen: Jag kommer vara dig evigt tacksam som föreslog kalenius! Var där idag och beställde blommor och allt känns nu så otroligt bra! Där försvann den stressen. :)

  • Protex­blue
    Äldre 16 Aug 12:46

    Jo jag tänkte även fråga er här inne vart ni beställt tårta ifrån och hur långt innan man ska beställa? :)

  • Äldre 16 Aug 13:05

    Vi köpte vår helt fantastiska tårta på Damms konditori i Karlstad, otroligt god och snygg! 42 kr/bit inklusive allt (ställning, provsmakning etc). Vi beställde kanske en månad innan, men det var mest för att vi var bortresta veckorna innan. Rekommenderas superdupervarmt!

  • Goabul­len
    Äldre 16 Aug 13:25
    Protexblue skrev 2012-08-16 12:44:48 följande:
    Goabullen: Jag kommer vara dig evigt tacksam som föreslog kalenius! Var där idag och beställde blommor och allt känns nu så otroligt bra! Där försvann den stressen. :)
    Men va bra! Ja tjejen som hjälpte mig är supertrevlig och duktig! Vad beställde du för nåt?
  • Protex­blue
    Äldre 16 Aug 15:00

    Goabullen: Ja hon jag pratade med var fantastisk! Jag beställde en bukett med lila kallor till mig, en liknande fast mindre till min syster, tre coursage till m2b och hans två marsalker. Sen blev det lila Alstromeria (eller hur de stavas) men något grönt som jag tror kallades något i stil med kärleksgräs, detta blir att ha på borden :)

  • Goabul­len
    Äldre 16 Aug 21:45
    Protexblue skrev 2012-08-16 15:00:22 följande:
    Goabullen: Ja hon jag pratade med var fantastisk! Jag beställde en bukett med lila kallor till mig, en liknande fast mindre till min syster, tre coursage till m2b och hans två marsalker. Sen blev det lila Alstromeria (eller hur de stavas) men något grönt som jag tror kallades något i stil med kärleksgräs, detta blir att ha på borden :)
    Åh va kul! Hoppas du blir nöjd med resultatet sen men det blir du säkert! Jag blev suupernöjd! Ett tackkort åker dit snart
  • Äldre 17 Aug 07:16

    Någon av er som har erfarenhet av Almars korg/loft utanför Karlstad?

Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -