• Knopan
    Äldre 17 Jan 17:50
    137018 visningar
    754 svar
    754
    137018

    - Brudar i Karlstad/Värmland -

    Hejsan!

    Det vore roligt att prata och utbyta idéer med blivande (eller redan gifta) brudar från Karlstad.

    Eller finns det kanske redan en sådan aktiv tråd? 

  • Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -
  • Äldre 26 Jul 06:10
    minskattn skrev 2012-07-25 10:33:46 följande:

    Rosi!


     


    de som har hand om det hade tyvärr ingen större koll på sladdar och ljudet men min man säger att det var sladden mellan "mikrofonmottagaren" och förstärkaren som fattades. om man inte har den går det inte att få ut mickljudet i högtalarna.


    Tack.. =) ska se om min sambo har en sådan på jobbet.. det har allt möjligt roligt där.. =P
  • Äldre 7 Aug 23:07

    Någon som vet en bra och snäll tjej/kille som är duktig på frisyre som skulle vilja hjälpa mig på lördag då min frisör inte kan komma dit där jag ska vara och jag kan inte ta mig till henne....

  • minska­ttn
    Äldre 8 Aug 15:40

    jag hade en tjej som heter sandra wik och jobbar på soda. hon kom hem till mig och fixde både tärnor och mig . superduktig och trevlig tjej


    Rosi skrev 2012-08-07 23:07:50 följande:
    Någon som vet en bra och snäll tjej/kille som är duktig på frisyre som skulle vilja hjälpa mig på lördag då min frisör inte kan komma dit där jag ska vara och jag kan inte ta mig till henne....
  • Goabul­len
    Äldre 14 Aug 10:47


    Hej flickor!
    Nu är jag äntligen gift! Hade en fantastisk dag på Apertin Herrgår i lördags med underbara vänner, god mat och en fantastisk fest! Lycka till ni andra!
  • Äldre 14 Aug 21:12


    Vi hade e helt otrolig dag på Kils hembygdsgård i lördags här kommer våran favorit bild än så länge...
  • Äldre 14 Aug 21:14


    Så här såg jag ut i lördags när vi gifte oss... =D
  • Protex­blue
    Äldre 14 Aug 21:18

    Tänkte höra med alla här inne vart ni beställt blommorna till bröllopet ifrån? =)

  • Äldre 14 Aug 21:42

    Jag tog mina blommor från Kils blomster affär... Hon är inte så jätte dyr.. Fick betala 1300 kr för min buktett två tärn buketter och 3 cosage.

  • Protex­blue
    Äldre 14 Aug 21:48
    Rosi skrev 2012-08-14 21:42:59 följande:
    Jag tog mina blommor från Kils blomster affär... Hon är inte så jätte dyr.. Fick betala 1300 kr för min buktett två tärn buketter och 3 cosage.
    De låter som ett väldigt bra pris det. =)
  • Äldre 14 Aug 21:51

    Lägger upp en bilde på dem när jag får bilderna från fotografen.. =)

Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -