• Knopan
    Äldre 17 Jan 17:50
    137116 visningar
    754 svar
    754
    137116

    - Brudar i Karlstad/Värmland -

    Hejsan!

    Det vore roligt att prata och utbyta idéer med blivande (eller redan gifta) brudar från Karlstad.

    Eller finns det kanske redan en sådan aktiv tråd? 

  • Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -
  • minska­ttn
    Äldre 23 Jul 21:42
    DuÅjag skrev 2012-07-23 21:17:57 följande:
    Heej å grattis!!:) Jag är intresserad av Helium och lila saker :))
    jag har även lavendel lila bordslöpare du kan maila mig så får du mer info.
  • minska­ttn
    Äldre 23 Jul 22:47
    Rosi skrev 2012-07-23 19:36:33 följande:

    Vill jätte gärna se bilder från eran dag.. =) Jag ska själv gifta mig på Bygdegården den 11 Aug.. =) Kul med lite insperation =)


    Grattis =)


    Yes Rosi. vi väntar på bilder från bilder från både fotograf och vänner .


    är det något speciellt du vill veta om bygdegården är det bara att hojta till eller maila mig


    vi hade bandet i "ladan" och det funkade toppen.


     


    //Rebecca

  • Äldre 24 Jul 07:56
    minskattn skrev 2012-07-23 22:47:46 följande:

    Yes Rosi. vi väntar på bilder från bilder från både fotograf och vänner .


    är det något speciellt du vill veta om bygdegården är det bara att hojta till eller maila mig


    vi hade bandet i "ladan" och det funkade toppen.


     


    //Rebecca


    Vill nog se allt.. =)


    Vi får inte ha ladan det är lite tråkigt.. Det är en tråkig konst utsällning där samma helg.. Men som tur är det stänger den kl 15 Precis när våran vigsel börjar. Så jag hoppas verkligen inte att det regnar för då blir det blött..
    Vad hade ni för band???
    Vårat hade dubbel bokat sig så då bokade vi en tjej som skulle sjunga men hon fick inte tag på någon som spelade instument så då gick det inte heller.. så vi står utan allt.. tråkigt nog..

  • minska­ttn
    Äldre 24 Jul 23:03
    Rosi skrev 2012-07-24 07:56:22 följande:

    Vill nog se allt.. =)


    Vi får inte ha ladan det är lite tråkigt.. Det är en tråkig konst utsällning där samma helg.. Men som tur är det stänger den kl 15 Precis när våran vigsel börjar. Så jag hoppas verkligen inte att det regnar för då blir det blött..
    Vad hade ni för band???
    Vårat hade dubbel bokat sig så då bokade vi en tjej som skulle sjunga men hon fick inte tag på någon som spelade instument så då gick det inte heller.. så vi står utan allt.. tråkigt nog..


    vi hade "blody covers" som band och är väldigt nöjda med dom. de finns på fb. trist att inte få använda ladan.. . vi använde oss av vita vikväggar (till salu)för att få bort lite av alla furu å fick då iaf en lite ljusare bakrund bakom oss på middagen (det står ju furuskåp fulla med grejer bakom oss annars). vi piffade även till toaletterna med badrumsmattor, handdukar, och korgar med lite roliga "bra att ha saker". ett tips om ni tänkt använda mick i festlokalen är att det fattas en sladd för att det ska funka så det fick vi ta med själva. min numera man är bra på sånt så vi fick till sist fram ljud.. de som har hand om det hade ingen koll alls på hur det funkar..?! de har 3 stora party tält utanför där vi hade minglet.. tummen upp för de.


    om du vill veta mer är det bara att hojta till..

  • Äldre 25 Jul 05:09

    Vad fick ni betala för erat band??


    Toalett korg har jag allt fixa.. får se om jag tar en sväg förbi IKEA innan.. =P Behövere ändå nya mattor hem.. =P
    Hur många personer var ni i lokalen?


    Vi kommer ha Knoppalakan som dukar samt som stolsöverdrag så jag får se om vi gör något om det som är bakom om.. Men bra att veta att det saknas en sladd.. Ska fråga henne som äger lokalen om hon vet vart den är..

  • minska­ttn
    Äldre 25 Jul 10:25

    vi var 55 pers. bandet tog 1000kr per person och de var 6st. då hade de ljus och ljud med.

  • FruSte­ndahl
    Äldre 25 Jul 10:28
    Rosi skrev 2012-07-11 19:35:04 följande:
    Du får gära gå med i Vi som ska gifta oss 11 Aug.. =) kul men fler.. =D
    Tack! =) nu är det allt bra pirrigt ;)
  • FruSte­ndahl
    Äldre 25 Jul 10:31
    minskattn skrev 2012-07-14 00:42:20 följande:

    hej tjejer! påbörjat bordsplaceringstavlan . själva bordsplaceringen är inte spikad så namnen ska dit också såklart. har en likadan "tavla" som jag har tänkt till baren men behöver ideer och inspriation.. hjälp?!


     


     



    åh vad snygg, hur har du gjort denna?
  • minska­ttn
    Äldre 25 Jul 10:33

    Rosi!


     


    de som har hand om det hade tyvärr ingen större koll på sladdar och ljudet men min man säger att det var sladden mellan "mikrofonmottagaren" och förstärkaren som fattades. om man inte har den går det inte att få ut mickljudet i högtalarna.

  • minska­ttn
    Äldre 25 Jul 17:12

    fru stendahl


    den är gjord i spånskiva sen har jag målat, köpt bokstäver på panduro å målat vita klistrat fast vita hjärtan under bokstäverna och pyntat den. skurit ut "bord" och klistrat på. denna är till salu om någon ill köpa men då är våra gästers namn utplacerade på borden.. det är dock lätt och dra bort och sätta dit nya. maila mig vid intresse .


     


     

Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -