• Knopan
    Äldre 17 Jan 17:50
    136970 visningar
    754 svar
    754
    136970

    - Brudar i Karlstad/Värmland -

    Hejsan!

    Det vore roligt att prata och utbyta idéer med blivande (eller redan gifta) brudar från Karlstad.

    Eller finns det kanske redan en sådan aktiv tråd? 

  • Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -
  • FruSte­ndahl
    Äldre 11 Jul 18:48
    DuÅjag skrev 2012-06-19 18:03:38 följande:
    present till gästerna!!!
    Jag beställde dubbelt, så nu har vi 100st kylskåpsmagneter (designade av mig) till salu!:)
    100st för 100:- eller 1,50st! Jätte jätte fina!


    Åh vad fina :)
  • FruSte­ndahl
    Äldre 11 Jul 18:49

    Jag bor i Karlskoga och ska gifta mig 11 Augusti... lääängtar!!

  • Äldre 11 Jul 19:35
    FruStendahl skrev 2012-07-11 18:49:22 följande:
    Jag bor i Karlskoga och ska gifta mig 11 Augusti... lääängtar!!
    Du får gära gå med i Vi som ska gifta oss 11 Aug.. =) kul men fler.. =D
  • Goabul­len
    Äldre 13 Jul 14:15

    Hej flickor! Hur går det med planeringen? Sitter med massa pyssel men gör nog det mesta nästa vecka då vi har satt av hela veckan för fix med skyltar, vimplar i tyg och papper och festprogram mm. En fråga - ska ni fixa naglarna inför dan? Har inte bestämt mig ännu.. Nån som kan rekommendera nåt bra ställe i sånt fall?

  • minska­ttn
    Äldre 14 Jul 00:42

    hej tjejer! påbörjat bordsplaceringstavlan . själva bordsplaceringen är inte spikad så namnen ska dit också såklart. har en likadan "tavla" som jag har tänkt till baren men behöver ideer och inspriation.. hjälp?!


     


     


  • minska­ttn
    Äldre 18 Jul 19:57

    tjejer!! har ff inte hittat någon ishink... hjäääälp

  • MizzÅ
    Äldre 18 Jul 20:14

    Tips på billigare bröllopstårta och tårtställningar att hyra.
    Vi har beställt vanliga tårtor på ICA MAXI (Karlstad), Blodapelsinmoussetårta. ASGOD!!
    Vi beställde 5st stora tårtor 10-12 bit för 895kr !!! Nämde inte att det var till ett bröllop för då skulle de typ ha 50kr biten!! Sedan har vi hyrt tårtställning från Tårtpinglans butik på Lorensberg (Karlstad). En ställning för 4 tårtor för knappa 300kr. Detta känns som ett fynd tycker jag!

  • minska­ttn
    Äldre 23 Jul 15:50

    hej tjejer!


    i lör blev jag äntligen fru Jonasson å vi hade ett underbart bröllop i kil och en så rolig fest på stora kils hembygdgård. går här hemma å svävar på moln . så nu till alla grejer vi har över. kan lägga upp bild om intresse finns men skriver de jag kommer på som finns till salu sen är det bara att hojta till.


    Knoppa lakan (vet ej antalet än då de ska tvättas och kollas skicka på men ca 13-15 st)


    2 st ishinkar i absolut nyskick då endast en användes till baren


    Helt underbara vita Näbbklänningar i stl 110/116 och 122-128 samt näbbarnas vita diadem och vita hårspännen


    finbyxor till pojk stl 134 grå. vit skjorta stl 140. väst och kravatt i silver stl 122-128


    finskor stl 25 och 36 till pojke


    smycken som jag bar där strassstenar varvas med pärlor. (halsband, örhängen och armband)


    brudskor i stl 38. låga med kilklack


    ett diadem samt en tira med strass


    15st betonghjärtan som vi satte blommor i och använde som dekoration till borden.


    Helium till ballonger


    badrumsmattor och handdukar i lila som vi dekorerade toaletterna med


    3 st vikväggar i kartong som är vita på ena sidan. 1 av dom mer använd


    bordplaceringskarta och en tavla till baren (stora)


    å förmodligen har vi MYCKET grejer mer men de va vad jag kom på nu. söker ni efter nåt så är det bara att maila mig på rebeccandersson@gmail.com. kan även skicka bilder via mail.


    å jag kan varmt rekommendera vår fotograf Emma från karlstad (emmasfoto.se) superduktig och med bra priser!! lättsam tjej med mkt bra utrustning och bra ideer. kommer helt klart använda oss av henne om det skulle dyka upp nåt mer framöver mm.


    mvh rebecca


     

  • Äldre 23 Jul 19:36
    minskattn skrev 2012-07-23 15:50:05 följande:

    hej tjejer!


    i lör blev jag äntligen fru Jonasson å vi hade ett underbart bröllop i kil och en så rolig fest på stora kils hembygdgård. går här hemma å svävar på moln . så nu till alla grejer vi har över. kan lägga upp bild om intresse finns men skriver de jag kommer på som finns till salu sen är det bara att hojta till.


    Knoppa lakan (vet ej antalet än då de ska tvättas och kollas skicka på men ca 13-15 st)


    2 st ishinkar i absolut nyskick då endast en användes till baren


    Helt underbara vita Näbbklänningar i stl 110/116 och 122-128 samt näbbarnas vita diadem och vita hårspännen


    finbyxor till pojk stl 134 grå. vit skjorta stl 140. väst och kravatt i silver stl 122-128


    finskor stl 25 och 36 till pojke


    smycken som jag bar där strassstenar varvas med pärlor. (halsband, örhängen och armband)


    brudskor i stl 38. låga med kilklack


    ett diadem samt en tira med strass


    15st betonghjärtan som vi satte blommor i och använde som dekoration till borden.


    Helium till ballonger


    badrumsmattor och handdukar i lila som vi dekorerade toaletterna med


    3 st vikväggar i kartong som är vita på ena sidan. 1 av dom mer använd


    bordplaceringskarta och en tavla till baren (stora)


    å förmodligen har vi MYCKET grejer mer men de va vad jag kom på nu. söker ni efter nåt så är det bara att maila mig på rebeccandersson@gmail.com">rebeccandersson@gmail.com. kan även skicka bilder via mail.


    å jag kan varmt rekommendera vår fotograf Emma från karlstad (emmasfoto.se) superduktig och med bra priser!! lättsam tjej med mkt bra utrustning och bra ideer. kommer helt klart använda oss av henne om det skulle dyka upp nåt mer framöver mm.


    mvh rebecca


     


    Vill jätte gärna se bilder från eran dag.. =) Jag ska själv gifta mig på Bygdegården den 11 Aug.. =) Kul med lite insperation =)


    Grattis =)

  • DuÅjag
    Äldre 23 Jul 21:17

    Heej å grattis!!:) Jag är intresserad av Helium och lila saker :))

Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -