• Knopan
    Äldre 17 Jan 17:50
    138562 visningar
    754 svar
    754
    138562

    - Brudar i Karlstad/Värmland -

    Hejsan!

    Det vore roligt att prata och utbyta idéer med blivande (eller redan gifta) brudar från Karlstad.

    Eller finns det kanske redan en sådan aktiv tråd? 

  • Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -
  • lindah­hh
    Äldre 13 May 13:25

    Vart ska alla ta era bröllopsfoton?? :)

  • Jalle
    Äldre 13 May 13:27
    lindahhh skrev 2012-05-13 13:25:47 följande:
    Vart ska alla ta era bröllopsfoton?? :)
    Hemma i trädgården (där vi vigs).
  • Goabul­len
    Äldre 13 May 17:30

    Vi ska ta vid Apertin Herrgård - där festen även hålls  

  • Soffij
    Äldre 13 May 17:44
    sahu skrev 2012-05-11 08:40:40 följande:
    Vi gifter oss 9 juni (om 4 veckor!! :S) på Kils Hembygdsgård. Håller tummar och tår för okej väder!
    Skönt att höra att fler håller alla tummar och tår för fint väder den 9 Juni. Detså fler, destå bättre Flört
    Jag håller mig dock i Mariebergsskogen hela dagen, Acksjöns kapell och sedan TerrassenGlad
  • Äldre 13 May 19:24

    Vi kommer fotas på hembyggdsgården (där vi vigs) sen så kanske vi åker ner till fryken å tar lite bilder.. Har hyrt en fin bil så den måste man ju åka lite i.. =)

  • Äldre 14 May 18:04

    Wee, vi åker nog häst och vagn, drömmen går i uppfyllelse! Fotograf har vi ingen som det är nu...

    Men var ska man ordna tårtan??? Help please!

  • Äldre 14 May 18:25

    och har vi några dolda frisörer här i forumet? Eller har ni tips på bra frisör som inte är då dyr?

  • lindah­hh
    Äldre 14 May 20:54

    Jag har beställt en underbar tårta från Gunilla Wall i Kristinehamn, kolla in hennes hemsida hon är fantastisk! Hon ordnar utkörning också.. Jag har beställt den tårtan i hennes galleriet där det är tre vita tårtor med röda rosor och murgröna och vita fina draperingar på sidan på en ställning, den är jättefin! Fast jag ska ha rosa rosor istället :)

  • ullie
    Äldre 14 May 21:20

    Ni som gifter er snart vart har ni bokat tid för frisyr och smink? Jag gifter mig den 28 juli och börjar få panik över att allt kanske redan är uppbokat. Skulle helst vilja göra smink och hår på samma ställe, kanske kan en makeupartist komma till en frisörsalong ifall inte salongen gör båda. Tar jättegärna emot tips från er här i tråden :) 

  • Kattkv­innan
    Äldre 15 May 13:36
    ullie skrev 2012-05-14 21:20:56 följande:
    Ni som gifter er snart vart har ni bokat tid för frisyr och smink? Jag gifter mig den 28 juli och börjar få panik över att allt kanske redan är uppbokat. Skulle helst vilja göra smink och hår på samma ställe, kanske kan en makeupartist komma till en frisörsalong ifall inte salongen gör båda. Tar jättegärna emot tips från er här i tråden :)
    Jag ska göra mitt hår på Grym i Karlstad. www.bligrym.nu Jag tycker att de är superduktiga där.
    De sminkar också. (Fast jag ska sminka mig själv.)
Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -