• Knopan
    Äldre 17 Jan 17:50
    136841 visningar
    754 svar
    754
    136841

    - Brudar i Karlstad/Värmland -

    Hejsan!

    Det vore roligt att prata och utbyta idéer med blivande (eller redan gifta) brudar från Karlstad.

    Eller finns det kanske redan en sådan aktiv tråd? 

  • Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -
  • tjalla­mallan
    Äldre 9 May 21:15

    Å va roligt med en Värmlandstråd Glad. Jag bor strax utanför Karlstad och jag och min blivande gifter oss den 1/9 i min hembygds kyrka Sunnemo.
    Tycker jag har någorlunda kontroll på läget, än så länge.... Men jag är helt säker på att jag kommer drabbas av panik minst hundra gånger innan den stora dagen är här. Då menar jag inte att jag kommer ångra mej, men jag har ett extremt kontrollbehov och vill att allt ska vara så himla perfekt...

    Ni verkar alla ha kommit en bra bit på väg och för några är det ju dax snart Hjärta.

  • lindah­hh
    Äldre 11 May 07:39

    Välkommen tjallamallan! Kan inte folk påminna om när och var de gifter sig igen? Vi gifter oss 4 augusti i domkyrkan Karlstad :)

  • sahu
    Äldre 11 May 08:40

    Vi gifter oss 9 juni (om 4 veckor!! :S) på Kils Hembygdsgård. Håller tummar och tår för okej väder!

  • Äldre 11 May 08:51

    Vi gifter oss den 11 Aug på kils hembygdesgård.

  • MizzÅ
    Äldre 11 May 11:12

    11 augusti i Domkyrkan

  • Goabul­len
    Äldre 11 May 14:02

    Vi gifter oss den 11:e augusti i Forshaga kyrka och fest på Apertin Herrgård efter det


     


    Det var ett tag sen jag var in här och kollade - ni verkar ha kommit en bit i planeringen!


    Jag fick hem hindersprövningen idag så en till avbockad på listan


    Har börjat fundera på tårtan nu och funderar på om vi ev skulle ha en cupcake-tårta! De är såå söta. Nån annan som har samma planer? Undrar om det är mycket dyrare än en vanlig bröllopstårta..


     

  • Jalle
    Äldre 11 May 17:07

    4 augusti i Sunne!

  • Kattkv­innan
    Äldre 11 May 18:31

    19e maj på en ångbåt i Vänern, strax utanför Karlstad.
    Festen blir på Capiscum på Sommarro i Karlstad.

  • Äldre 11 May 20:03

    4 augusti Forshaga kyrka + hembygdsgård

  • lindah­hh
    Äldre 13 May 13:25

    Mizzå va kul att du också ska vara i domkyrkan! Det går att ringa nu och höra vilken präst ni ska ha, sommarschemat är klart :) vi ska ha en ny som heter Anna vi.. Hur många blir ni på ert bröllop?

Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -