• Knopan
    Äldre 17 Jan 17:50
    137006 visningar
    754 svar
    754
    137006

    - Brudar i Karlstad/Värmland -

    Hejsan!

    Det vore roligt att prata och utbyta idéer med blivande (eller redan gifta) brudar från Karlstad.

    Eller finns det kanske redan en sådan aktiv tråd? 

  • Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -
  • lindah­hh
    Äldre 16 Apr 21:27

    Nu var de att dött här brudar! hur går det för er, jag sitter med menykort, festprogram, inbjudningar och vigselprogrammet. Hur gör ni? Beställer eller gör själv? Har ni gjort något mer pyssel till den stora dagen?

  • Äldre 16 Apr 21:59

    Ja denna gruppen var allt dö just nu.. men det ska ändras på de.. =)


    Vi gör allt själva vi ska sätta oss på fredag å göra färdigt festprogramen.. =) För nu är det inte långt kvar.., Pyssel har jag lagt upp i många andra trådar.. men kan lägga in några här imöra..

  • Äldre 17 Apr 08:12


    En Kuvertbox jag har pysslat ihop.. =)
  • Äldre 17 Apr 08:15


    Servettringar =)
  • Äldre 17 Apr 08:17


    Detta är våran Gästbok/fotobok. =) De första 10 sidorna är det bilder på oss och lite rubriker till dem.


     


    De vita understäcken är nu bort suddade. =P

  • lindah­hh
    Äldre 17 Apr 13:45

    Va duktig du är rosi!

  • Bettin­a
    Äldre 17 Apr 19:18

    Är det någon av er brudar i Karlstad som vill köpa denna underbara klänning. Stl 40 fast tycker att det är mer en 38.



     


  • Bettin­a
    Äldre 17 Apr 19:20

    Glömde skriva att nypriset var 9800 kr och mitt pris är 4500 kr

  • Äldre 17 Apr 21:09
    lindahhh skrev 2012-04-17 13:45:23 följande:
    Va duktig du är rosi!
    Tack.. :D
  • minska­ttn
    Äldre 19 Apr 09:24

    kul att fler är i pysseltagen. vi har inte riktigt börjat än men är i startgroparna. snart bara 3 mån kvar .


    jag fyndade papper när de reade 50% på gallerix så jag hittade silvrigt papper som vi ska ha till kyrkprogrammet och även samma silvriga papper fast något tjockare som vi ska ha till festprogrammet. vi kommer ha avlånga festprogrogram och vi har tänkt att skriva ut allt på vår skrivare här hemma. är det någon som tar hjälp av detta? för jag är inte helt emot att köpa den tjänsten .


    ni som gifter er i kil. tips på bra ställen att fotograferas på?? jag vill gärna fotograferas i en alle´och det såg jag att det fanns på apertin .


    vi var även i bygdegården(där vi ska ha bröllopsfesten) i helgenoch kikade runt. vi funderar nu på att ta bandet i logen. hur gör ni andra som ska vara där?


    det skulle va kul att hitta på någon aktiitet för gästerna medans vi fotograferas. tips på de?? det blir snittar å bubbel men kanske även någon rolig aktivitet??

Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -