• Knopan
    Äldre 17 Jan 17:50
    136988 visningar
    754 svar
    754
    136988

    - Brudar i Karlstad/Värmland -

    Hejsan!

    Det vore roligt att prata och utbyta idéer med blivande (eller redan gifta) brudar från Karlstad.

    Eller finns det kanske redan en sådan aktiv tråd? 

  • Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -
  • DuÅjag
    Äldre 17 Mar 11:27

    jag har en av mina bästa vänner som fotograf.. (karin hermansson) och det är en bra bröllopspresent!
    Jag är en hobbyfotograf annars om du letar efter en sådan, lite olika bilder finns på min blogg (livetsomguldfisk.blogg.se) men även på min facebook sida (där jag har betydligt mycket fler, varav 2 bröllop!:)

    här är min svåger med fru:



    och min kusin med fru:


    ett par exempel bara :) fotar mest barn och närbilder!
  • Protex­blue
    Äldre 17 Mar 12:42
    DuÅjag skrev 2012-03-17 11:27:30 följande:
    jag har en av mina bästa vänner som fotograf.. (karin hermansson) och det är en bra bröllopspresent!
    Jag är en hobbyfotograf annars om du letar efter en sådan, lite olika bilder finns på min blogg (livetsomguldfisk.blogg.se) men även på min facebook sida (där jag har betydligt mycket fler, varav 2 bröllop!:)

    här är min svåger med fru:


    och min kusin med fru:


    ett par exempel bara :) fotar mest barn och närbilder!
    Måste säga att de var väldigt fina bilder. =)
  • DuÅjag
    Äldre 18 Mar 10:47
    Protexblue skrev 2012-03-17 12:42:18 följande:
    Måste säga att de var väldigt fina bilder. =)
    tusen tusen tack:)
  • minska­ttn
    Äldre 18 Mar 15:24

    Hej!


    jag ska inte säga att jag har panik men en aning stressad kanske:-P. vårt tilltänkta band (en kompis killes band) har nu medd att de inte kan spela på vårat bröllop å vi har ingen plan B. Är det någon som har tips på ett bra coverband?


     


     

  • Bettin­a
    Äldre 18 Mar 16:35

    Ja, Bloody covers spelade på vårt bröllop. De gjorde hela festen

  • lindah­hh
    Äldre 20 Mar 20:20

    Det blev inte den klänningen jag visade tidigare då det inte kändes helt bra.. Var i Degerfors på bröllopspalatset och frossade i massa fina klänningar, varav jag hittade min drömklänning. Längtar tills jag får visa den för alla i augusti! Har bara bild på överdelen på denna dator men det visar lite i alla fall:



     


     

  • Äldre 20 Mar 21:50

    Mycket bra val.. =) sitter även den jätte fint på dig! =)


    lindahhh skrev 2012-03-20 20:20:43 följande:

    Det blev inte den klänningen jag visade tidigare då det inte kändes helt bra.. Var i Degerfors på bröllopspalatset och frossade i massa fina klänningar, varav jag hittade min drömklänning. Längtar tills jag får visa den för alla i augusti! Har bara bild på överdelen på denna dator men det visar lite i alla fall:



     


     


  • Äldre 22 Mar 11:49

    Lindahhh: mycket finare klänning!

  • ullie
    Äldre 1 Apr 21:04

    Har det tipsat något i forumet om bra frisörer och makeup-artister i Karlstad? Har bara skummat genom tråden. Letar efter en bra salong eller privatperson som utför bruduppsättningar och brudmakeup. Någon som vet någon bra? Vill helst hålla det under 2000kr om det går. Såg att Freesun tar 500 för makeup, någon som vet om de är bra där? 

  • Goabul­len
    Äldre 2 Apr 19:39
    ullie skrev 2012-04-01 21:04:20 följande:
    Har det tipsat något i forumet om bra frisörer och makeup-artister i Karlstad? Har bara skummat genom tråden. Letar efter en bra salong eller privatperson som utför bruduppsättningar och brudmakeup. Någon som vet någon bra? Vill helst hålla det under 2000kr om det går. Såg att Freesun tar 500 för makeup, någon som vet om de är bra där? 
    Hej! 

    Tror det var lite dåligt med tips i tråden. Jag ska nog själv använda mig av Martins parfym som både gör håret och sminket. Pris från ca 2 tkr med både hår och smink. Tror det är ett helt ok pris! Freesun har jag ingen erfarenhet av men nån jag vet är bra är BM salong tror jag det heter på Norrstrand. De använder sig av ID och jag har själv gjort min sminkning när jag var brudtärna och de var superbra!


     

Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -