• Knopan
    Äldre 17 Jan 17:50
    136983 visningar
    754 svar
    754
    136983

    - Brudar i Karlstad/Värmland -

    Hejsan!

    Det vore roligt att prata och utbyta idéer med blivande (eller redan gifta) brudar från Karlstad.

    Eller finns det kanske redan en sådan aktiv tråd? 

  • Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -
  • MizzÅ
    Äldre 27 Feb 11:31
    Goabullen skrev 2012-02-27 09:41:12 följande:
    KolsKolla Karlstads Högtidskläder som ligger på rudsvägen på Norrstrand. Hon som har stället är supertrevlig tycker jag! Kolla öppetiderna bara. Tror hon öppnar först 12 och sen tror jag att hon inte vanligtvis har öppet lördagar.. Det finns en i Haga också men den butiken tycker jag inte alls är trevlig.. Men smaken är ju som baken
    Håller med. De på Norrstrand är jättetrevliga. De i Haga är spydiga och har ingen serevicekänsla... Där får man knappt peta på klänningarna...
  • DuÅjag
    Äldre 29 Feb 00:52
    lindahhh skrev 2012-02-26 21:42:39 följande:
    DuÅJag kan du höra om hon kan den 4 augusti? Det är i Karlstad domkyrka... Vart ska du gifta dig förresten?
    hej! jag ska kolla med henne, jag vet att hon inte fått sitt schema för sommaren än, och eftersom hon är ledig helgen efter, när vi gifter oss:) (almars gård förövrigt:) så kan det hända att hon jobbar då, men lovar att kika snarast möjligt! hon sjöng på systerdotterns dop i helgen, ska lägga ut det med, hon ä underbar!;)
  • DuÅjag
    Äldre 29 Feb 00:54

    vill även ge ett stort + till tjejerna på bröllopspalatset som jag va till idag och valde klänning:) Hjälp va mycke det fanns :))

  • Äldre 29 Feb 05:01

    De är jätte duktiga där. Fick du hjälp av ägarn? (Blond lite tjej) Vad blev det för klänning?


    DuÅjag skrev 2012-02-29 00:54:23 följande:
    vill även ge ett stort + till tjejerna på bröllopspalatset som jag va till idag och valde klänning:) Hjälp va mycke det fanns :))
  • DuÅjag
    Äldre 29 Feb 15:40
    Rosi skrev 2012-02-29 05:01:05 följande:
    De är jätte duktiga där. Fick du hjälp av ägarn? (Blond lite tjej) Vad blev det för klänning?
    hmm. det va en korthårig brunett (kanske 35år) en korthårig blond, gravid tjej och en yngre blond tjej som hjälpte mig!:) vet inte vem ägaren är! Kan tyvärr inte lägga ut bild här, då min sambo kikar in här lite då å då;)
  • Äldre 29 Feb 17:49

    Okey hehe..=) Kommer inte ihåg vad hon hette men hon är jätte trevlig.. =)


    Vilket märke köpte du?


    DuÅjag skrev 2012-02-29 15:40:39 följande:
    hmm. det va en korthårig brunett (kanske 35år) en korthårig blond, gravid tjej och en yngre blond tjej som hjälpte mig!:) vet inte vem ägaren är! Kan tyvärr inte lägga ut bild här, då min sambo kikar in här lite då å då;)
  • lindah­hh
    Äldre 1 Mar 23:59

    Hej! Vi behöver hjälp att välja mat till bröllopsmiddagen. Vi har provsmakat och kan inte riktigt bestämma oss. Det står mellan: Förrätt: 1. Västerbottenpaj, löjrom, lök och lite mer tillbehör. 2. Toast Skagen. Varmrätt: 1. Pepparullad oxfilé, potatisterrin och sås. 2. Kalv, potatisterrin, sås. Varmrätterna är precis lika i sås, potatisterrin, och primörer... Det enda som skiljer dem åt är köttet. Vilka alternativ skulle ni ta? Det blir tårta till efterrätt sen...

  • angela­pa
    Äldre 2 Mar 07:34

    Var ifrån beställer ni mat?

  • lindah­hh
    Äldre 2 Mar 07:54

    Det ingår i festlokalen liksom.. Vi har hyrt statts altan för fördrink och festvåning för middag :)

  • angela­pa
    Äldre 2 Mar 19:44

    Ahaa :)

Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -