• Knopan
    Äldre 17 Jan 17:50
    137037 visningar
    754 svar
    754
    137037

    - Brudar i Karlstad/Värmland -

    Hejsan!

    Det vore roligt att prata och utbyta idéer med blivande (eller redan gifta) brudar från Karlstad.

    Eller finns det kanske redan en sådan aktiv tråd? 

  • Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -
  • Goabul­len
    Äldre 9 Feb 16:05
    minskattn skrev 2012-02-09 15:21:19 följande:

    precis hemkommen från bröllopspalatset . jag hittade MIN klänning!!!
    det va som ni sa... helt underbart. bra personal och vilka lokaler. stora rum med speglar överallt och bra provhytter. så nu är vi 5200kr fattigare men en lyckligare brud får man nog leta efter .


    Åh va kul!! Har du nån bild och visa kanske?
  • MizzÅ
    Äldre 9 Feb 16:15

    Har också spanat in några klänningar på Bröllopspalatset. Men har även hittat en STOR favorit på Karlstads Högtidskläder på Sundsta. Mmmmm...

  • Goabul­len
    Äldre 9 Feb 16:24
    MizzÅ skrev 2012-02-09 16:15:09 följande:
    Har också spanat in några klänningar på Bröllopspalatset. Men har även hittat en STOR favorit på Karlstads Högtidskläder på Sundsta. Mmmmm...
    Är den för dyr eller varför köper du inte den? Hur går det på auktionen förresten? Eller är den över?
  • Ringså­ker
    Äldre 9 Feb 16:31

    Här är en brud till, som ska gifta sig  i Juli,

  • lindah­hh
    Äldre 9 Feb 16:55

    Är det någon som vet om de har några märken på klänningarna i Degerfors eller är de av typ deras egna märke?

  • Goabul­len
    Äldre 9 Feb 17:58
    Ringsåker skrev 2012-02-09 16:31:37 följande:
    Här är en brud till, som ska gifta sig  i Juli,
    Välkommen! Var ska ni gifta er?
  • minska­ttn
    Äldre 9 Feb 18:16

    jag frågade om de hade lily klänningar på bröllopspalatset men det hade de inte. men de sa att de kunde beställa hem om jag visste vad jag ville ha.


    här är "min" klänning



     


     


     

  • minska­ttn
    Äldre 9 Feb 18:18

    å såhär tänkte jag ev se ut i håret?! fast utan bommor tror jag.


  • Goabul­len
    Äldre 9 Feb 19:35
    minskattn skrev 2012-02-09 18:18:43 följande:
    å såhär tänkte jag ev se ut i håret?! fast utan bommor tror jag.


    Jättefin frisyr! Är det som en "falsk" inbakad fläta? Svårt och se på bilden vad som döljer sig bakom blommorna.. I vilket fall - skitsnyggt!
  • Äldre 9 Feb 19:45
    lindahhh skrev 2012-02-09 16:55:04 följande:
    Är det någon som vet om de har några märken på klänningarna i Degerfors eller är de av typ deras egna märke?
    De har många olika märken Lilly, Några forever yours och så även Blue by Enozorani
    det har nog många fler. Men det är de jag kommer ihåg. Jag rekomenerar att åka dit. =)
Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -