• Knopan
    Äldre 17 Jan 17:50
    139333 visningar
    754 svar
    754
    139333

    - Brudar i Karlstad/Värmland -

    Hejsan!

    Det vore roligt att prata och utbyta idéer med blivande (eller redan gifta) brudar från Karlstad.

    Eller finns det kanske redan en sådan aktiv tråd? 

  • Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -
  • Rebecc­aS
    Äldre 22 Nov 21:00

    Vi gifte oss i domkyrkan i juli i år och vi är jättenöjda med allt, framför allt prästen & kantorn!

  • hellgr­en
    Äldre 22 Nov 22:30
    RebeccaS skrev 2011-11-22 21:00:45 följande:
    Vi gifte oss i domkyrkan i juli i år och vi är jättenöjda med allt, framför allt prästen & kantorn!

    Det låter bra! Hur gick vigselakten till och vad hette prästen? Grattis i efterskott föresten :)
  • lindah­hh
    Äldre 23 Nov 20:13

    Jajamän! Vart ska ni ha festen Hellgren? Vilken fotograf har ni bokat? Har du funderat något på dekoration i kyrkan?? :)

  • hellgr­en
    Äldre 23 Nov 21:22
    lindahhh skrev 2011-11-23 20:13:24 följande:
    Jajamän! Vart ska ni ha festen Hellgren? Vilken fotograf har ni bokat? Har du funderat något på dekoration i kyrkan?? :)

    Vi ska ha festen i en lokal vid kanikenäset, typ nedanför Café August. vid vänern. Vi har bokat en barndomsvän till mig, hon ska vara med hela dagen. Sedan ska vi även ha min blivande mans styvbror, han ska också vara med hela dagen. Jag tror det kommer bli jättebra med två synvinklar på det hela :) De ska få lite olika "uppgifter" att fota men får självklart ta egna iniativ ;)


    Jag har funderat på det, men inte kommit fram till något. Jag har läst lite i kyrkoforum här på BT och det verkar som att när det är flera bröllop på en dag så blir det inte så mycket med dekoration. Har ni tänkt att dekorera kyrkan?

  • Flowte­x
    Äldre 23 Nov 21:54
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m4092327.html
    Nytt forum för oss karlstadsbrudar 2012!
  • lindah­hh
    Äldre 23 Nov 22:02

    Vi trivs att bra här ;)

  • hellgr­en
    Äldre 23 Nov 22:41
    Flowtex skrev 2011-11-23 21:54:39 följande:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m4092327.html
    Nytt forum för oss karlstadsbrudar 2012!
    Varför nytt forum?
  • lindah­hh
    Äldre 24 Nov 08:09

    Det är bättre här, har finns det brudar som redan gift sig och kan dela ned sig av bilder och erfarenhet :)

  • lindah­hh
    Äldre 25 Nov 21:25

    Vi vet inte riktigt än, rosa och vitt i alla fall temat! Vad har ni för färgtema Hellgren?

  • hellgr­en
    Äldre 25 Nov 22:13

    Nästan samma lindahhh, vi ska ha fuchsia/cerise och vitt som tema. Har du pratat med kyrkan om dekoration?

Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -