• Knopan
    Äldre 17 Jan 17:50
    137107 visningar
    754 svar
    754
    137107

    - Brudar i Karlstad/Värmland -

    Hejsan!

    Det vore roligt att prata och utbyta idéer med blivande (eller redan gifta) brudar från Karlstad.

    Eller finns det kanske redan en sådan aktiv tråd? 

  • Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -
  • nötmix
    Äldre 20 Aug 17:35
    Mace skrev 2011-08-19 16:33:10 följande:
    Vi köpte vår tårta på ICA Maxi. Tror det var 23 kr per bit inkl provsmakning och allt sådant. I vårt fall tog vi en stor, "amerikansk" våningstårta (jag tycker stativen är så fula) + två helt vanliga prinsesstårtor. Tjejen där hette Amanda och var hur gullig som helst!

    (Rosorna ser gula ut på kortet, men i verkligheten var de vita)


     
    Pratade med ICA MAXI igår och det kostar 32kr per bit och de sa att de inte kan göra tårtan utan ställning.:/
    Jag får åka ut dit igen och berätta om din tårta:P
  • Sassab­rassa
    Äldre 20 Aug 20:51

    Äntligen har vi klart med bil. Min blivandes bestman fixade en bil för 1000:-. Helt ok pris tycker jag. Nu ska vi ju inte åka långt. Domkyrkan till Stadshotellet. Men vi vill åka med stil. :)


  • Mace
    Äldre 26 Aug 12:00
    nötmix skrev 2011-08-20 17:35:36 följande:
    Pratade med ICA MAXI igår och det kostar 32kr per bit och de sa att de inte kan göra tårtan utan ställning.:/
    Jag får åka ut dit igen och berätta om din tårta:P
    Hur gick det för dig?

    Prata med Amanda, det var hon som fixade det (jag tror hennes kollega inte var så förtjust i idén ). Dock var den tårtan inte så stor (jag minns inte, men kanske 30 personer), så vi hade två vanliga prinsesstårtor vid sidan också. 
  • Sassab­rassa
    Äldre 28 Aug 15:05

    Nu är vi gifta. Wow vilken underbar dag. Blixtar, dunder, regn och sol och massa kärlek. Och vilken fest vi hade. Helt magiskt.


  • lindah­hh
    Äldre 28 Aug 17:34

    åh grattis sassabrassa! jag vill se mer bilder!!!!!!! :) va fina ni är!

  • Äldre 28 Aug 21:00

    Grattis!! =)

  • Sassab­rassa
    Äldre 29 Aug 00:01
    lindahhh skrev 2011-08-28 17:34:55 följande:
    åh grattis sassabrassa! jag vill se mer bilder!!!!!!! :) va fina ni är!
    Tack :) Fler bilder finns här: http://erikochsandra.weebly.com/bilder.html
  • lindah­hh
    Äldre 29 Aug 06:58
    Sassabrassa skrev 2011-08-29 00:01:04 följande:
    Tack :) Fler bilder finns här: erikochsandra.weebly.com/bilder.html
    åh va fina bilder! hur var prästen?vad hette hon? finns det nått jag ska tänka på? blev det varmt i festsalen? haha tusen frågor!
  • Sassab­rassa
    Äldre 29 Aug 09:02
    lindahhh skrev 2011-08-29 06:58:51 följande:
    åh va fina bilder! hur var prästen?vad hette hon? finns det nått jag ska tänka på? blev det varmt i festsalen? haha tusen frågor!
    Vår präst heter Margaretha Lothigius. Vi gillade henne. Lugn och bra.
    Det blev väldigt varmt i Röda salongen där vi hade minglet och skålen. Men i festsalen hade vi fönster öppna så jag tyckte att det var skönt därinne.
    Det enda rådet jag kan ge är. Njut! Det rådet fick jag och jag gjorde verkligen det. Jag njöt hela dagen och vi hade så kul på fotograferingen innan kyrkan så det var inte ens nervöst att gå in i kyrkan. Visst kom det tårar, men inte såna mängder som jag befarade.
    Nej det var bara helt underbart. Hela dagen. :)
  • lindah­hh
    Äldre 7 Sep 11:20
    Sassabrassa skrev 2011-08-29 00:01:04 följande:
    Tack :) Fler bilder finns här: erikochsandra.weebly.com/bilder.html
    Du hade knoppa lakan va sassabrassa? blev det bra eller bökit? vart har du köpt stolsrosetterna? =) dukningen var verkligen jättefin!
Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -