• Knopan
    Äldre 17 Jan 17:50
    137066 visningar
    754 svar
    754
    137066

    - Brudar i Karlstad/Värmland -

    Hejsan!

    Det vore roligt att prata och utbyta idéer med blivande (eller redan gifta) brudar från Karlstad.

    Eller finns det kanske redan en sådan aktiv tråd? 

  • Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -
  • Lottie­350
    Äldre 3 Mar 19:52

    Det står på deras hemsida att de tar 1500kr för make-up och håruppsättningen. Men det står inget om det ingår prov i det.

  • Knopan
    Äldre 3 Mar 20:03

    Aqua tar 595 kr / timme och make up från 445 kr.

    Det bästa är nog att ringa runt och höra dig för. 

  • Knopan
    Äldre 3 Mar 20:05

    Sen kan jag tipsa om Linda på Lo & Lei på Herrhagen, hon ligger nog snäppet under i pris. Om hon gör make up också vet jag dock inte.

  • Sassab­rassa
    Äldre 4 Mar 08:25
    Knopan skrev 2011-03-03 19:31:53 följande:
    Ja, den är vansinnigt vacker! På den här sidan finns många darlings (klänningarna alltså ) som gärna får följa med mig hem:

    www.allurebridals.com/allure-couture-gallery.... 
    Oj, ja du det var mycket fint där.
    Får hem min snart... men börjar fundera på om jag har valt en för enkel klänning. Hmmm
  • Knopan
    Äldre 4 Mar 08:30
    Sassabrassa skrev 2011-03-04 08:25:40 följande:
    Oj, ja du det var mycket fint där.
    Får hem min snart... men börjar fundera på om jag har valt en för enkel klänning. Hmmm
    Det var precis så det var för mig. Till en början skulle jag ha en helt enkel, vit, slät klänning, men efter ett tag insåg jag att jag vill att klänningen ska spegla min personlighet... och den är inte enkel och slät  
    Så nu har jag gjort en helomvändning till bl a dessa två favoriter:

     
  • Knopan
    Äldre 4 Mar 08:31

    ...och denna: 

     Vintage Wedding Dress with the Corset Bodice and the Dreamlike Full Skirt

  • Sassab­rassa
    Äldre 4 Mar 16:55

    Skorna hittade jag förresten här på Light in the box.
    http://www.lightinthebox.com/fr/satin-talon-haut-haut-ferme-chaussures-orteils-soiree---chaussures-pour-occasions-speciales-plus-de-couleurs-disponibles--af006-_p74713.html

    Men jag kan inte köpa dem själv för de har för hög klack. Jag vill inte vara längre än min m2b.


  • Blivan­de Mrs Pernef­ur
    Äldre 5 Mar 19:51

    Hjälp! Vi är på jakt efter underhållare till festen. Vi behöver någon som både kan underhålla med lite spex och med lite sång. Gärna en grupp.... Ingen av oss kommer ifrån Karlstad och ingen av oss har vänner som är i den branschen, finns det någon här som kan hjälpa till????

  • Sassab­rassa
    Äldre 8 Mar 19:50

    Nu har vi fått bilder på våra kläder.
    Min klänning ser bra ut tycker jag. Vad säger ni experter? Däremot är vi lite säkra på min killes kläder... de ser så där ut. Vad tycker ni?

  • Sassab­rassa
    Äldre 9 Mar 14:58

    Alltså. Wow. Idag överraskade min blivande man mig med att ha bokat sångare till bröllopet.
    Ni kan aldrig gissa vem det är som kommer och sjunger. :)
    Har gillat den här artisten sen han slog igenom och vann Idol. Samma år som Darin blev tvåa. :)

Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -