• Knopan
    Äldre 17 Jan 17:50
    138411 visningar
    754 svar
    754
    138411

    - Brudar i Karlstad/Värmland -

    Hejsan!

    Det vore roligt att prata och utbyta idéer med blivande (eller redan gifta) brudar från Karlstad.

    Eller finns det kanske redan en sådan aktiv tråd? 

  • Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -
  • annick­a
    Äldre 14 Feb 13:40
    Sassabrassa skrev 2011-02-11 19:51:01 följande:
    Vi gifter oss i Domkyrka den 27 augusti. :)
    Det känns som det är jättelänge dit, men tiden går otroligt fort tycker jag. Känns som vi är bra med, men det blir säkert stressigt på slutet.   
    Härligt! Det finns inget värre än "sista-minuten"... Jag kollade in er hemsida - väldigt fin :)
  • Knopan
    Äldre 14 Feb 15:24

    Hallå brudar  

    I morgon ska jag åka till Degerfors och Zari. Har någon av er varit där? Något särskilt att tänka på? 

  • du och jag 2011
    Äldre 14 Feb 19:27

    Jag har varit där två gånger och har inte varit särskilt imponerad av servicen någon av gångerna tyvärr. Det fanns ingen ordinarie personal på plats vid båda tillfällena och de som har hjälpt till har haft dålig koll. Kanske man kan ringa och kolla så att det finns kunnig personal på plats innan så du inte blir besviken när man åker så långt?
    Har dock hört mycket gott om bröllopspalatset (som det heter nuförtiden) och deras personal från andra så jag har nog bara haft otur.

    Mycket fint finns det att titta på i alla fall! Lycka till! :)

  • AHB
    Äldre 14 Feb 21:14
    Knopan skrev 2011-02-14 15:24:14 följande:
    Hallå brudar  

    I morgon ska jag åka till Degerfors och Zari. Har någon av er varit där? Något särskilt att tänka på? 
    Jag har varit där, och även beställt min klänning där. Jag fick hjälp av en tjej som hette något på A... Anneli kanske?! Hon var jättebra och kom med förslag och ideér. Lycka till!
  • mahj26
    Äldre 14 Feb 21:35
    AHB skrev 2011-02-14 21:14:35 följande:
    Jag har varit där, och även beställt min klänning där. Jag fick hjälp av en tjej som hette något på A... Anneli kanske?! Hon var jättebra och kom med förslag och ideér. Lycka till!
    Det stämmer nog med Anneli! Jag fick också hjälp av henne, och hon var jättebra!!
    Hjälpte mig bla att kolla upp några klänningar som jag fastnat för på bild, som de inte hade hemma.
  • Anglia
    Äldre 15 Feb 16:22

    Hej!
    Får jag hoppa in här??
    Jag och min blivande ska gifta oss i Grava Kyrka den 13 augusti.
    För tillfället känns det som att det är det enda som är klart... Förvånad Nej då inte rikigt, men det går inte fort kan jag lova.. Min sambo tror att allt odnar sig och jag får krupp här hemma för att det inte planeras..
    Vi har i dags läget en lokal, min klänning klar, frisören är underrättad och kyrkan fixad.. Längre än så har vi tyvärr inte kommit. Jag vet inte hur jag ska få honom att förstå att saker och ting måste fixas. Inbjudningarna har vi en idé till, men efter att den idén kom så tog det stopp.. HJÄLP MIG!!! Skrikandes
    Har alla sådana där underbara sambos som hjälper till med allt och som förstår vikten av planering??

    A

  • Anglia
    Äldre 15 Feb 16:23
    Knopan skrev 2011-02-01 20:00:30 följande:
    Efterlysning!

    Jag läste för ett tag sedan (ett halvår, ett år sedan) om någon/några som bakar cupcakes för försäljning. Det ska vara här i närheten av Karlstad, har jag för mig (kanske Kristinehamn?).
    Jag blir tokig snart som inte kommer på var jag läst om detta.

    Vet någon av er vad jag menar? 
    Googla tårtor Kristinehamn så får du upp en Gunilla Wall.. Kan det vara hon du söker??

    A
  • Sassab­rassa
    Äldre 16 Feb 13:14

    Dags för besök hos frisören. Går till henne i vanliga fall, men idag ska vi påbörja tänkandet kring frisyren på bröllopet. Tiara eller inte tiara, slöja eller inte slöja, uppsatt eller utsläppt osv. :)

  • Knopan
    Äldre 16 Feb 16:36
    Anglia skrev 2011-02-15 16:23:41 följande:
    Googla tårtor Kristinehamn så får du upp en Gunilla Wall.. Kan det vara hon du söker??

    A
    Nej, det var inte den jag tänkte på.

    Tack ändå    
  • Knopan
    Äldre 16 Feb 16:39

    Ingen klänning kom med från Degerfors igår    Vi passade dessutom på att kolla i Kristinehamn, påRudsvägen och i Haga. Ingen klänning för mig.
    Jag blev lite besviken på utbudet i Degerfors, jag trodde nog att det skulle finnas fler klänningar där.

    Härnäst blir det en tripp till Stockholm för att plöja igenom deras utbud och prova, prova och prova  

    Har ni alla hittat era klänningar? 

Svar på tråden - Brudar i Karlstad/Värmland -