• bröllo­p20110­702
    Äldre 1 Nov 13:26
    8806 visningar
    8 svar
    8
    8806

    Tips på vigselplats utomhus, Stockholm Täby?

    Någon som känner till en fin plats för borgerlig vigsel utomhus i Stockholm, eller gärna i Täby, då vi ska ha vår bröllopsfest där. Tacksam för svar!

  • Svar på tråden Tips på vigselplats utomhus, Stockholm Täby?
  • Snutti­sSessa­n
    Äldre 1 Nov 15:20
    #1

    Jag tycker att hägernäs är väldigt vackert vid vattnet. Annars vallentuna vid sjön, där är också fint :) De enda ställen som jag kommer på:)

  • KlaraV­89
    Äldre 1 Nov 15:51
    #2

    Röstar för Hägernäs

  • bröllo­p20110­702
    Äldre 1 Nov 16:06
    #3

    Tack! Ska kolla upp det.

  • Snutti­sSessa­n
    Äldre 1 Nov 18:14
    #4

    Hägernäs är så så fint :) Nere vid vattnet jag bode själv på flygkårsvägen och hade "havsutsikt" =)

  • hoodil­ady
    Äldre 3 Nov 10:40
    #5
    +1

    Jag har en favoritplats nere vid vattnet mellan näsby park och viggbyholm, finns ett litet öppet lusthus där på en brygga, det är väldigt romantiskt och fantastiskt mysigt för ett litet bröllop! Annars stranden i Näsby park kanske lockar mer?


    Bor i Täby, älskar täby!!!

  • Love Story
    Äldre 3 Nov 18:15
    #6

    En till röst för Näsbypark! Bor där själv och älskar stranden där. :)

  • Mon 18 May 2020 21:00
    #7

    Hej! Nyfiken på att kolla in det här stället för vår vigsel. Har du en mer exakt adress? Försökte googla oss fram till detta via kartan men det gav inget bra resultat. Vore grymt... Tack på förhand!

  • Mon 18 May 2020 21:06
    #8
    hoodilady skrev 2010-11-03 10:40:26 följande:

    Jag har en favoritplats nere vid vattnet mellan näsby park och viggbyholm, finns ett litet öppet lusthus där på en brygga, det är väldigt romantiskt och fantastiskt mysigt för ett litet bröllop! Annars stranden i Näsby park kanske lockar mer?


    Bor i Täby, älskar täby!!!


    Det var alltså den här posten jag menade att svara på tidigare. Men blev som en separat post av någon anledning. Tacksam för hjälp!
Svar på tråden Tips på vigselplats utomhus, Stockholm Täby?