• Äldre 29 Oct 08:11
    77022 visningar
    529 svar
    529
    77022

    Äntligen fredag del 23

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd 1-22= 30.015 inlägg
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 23
  • Äldre 29 Oct 08:13
    #1

    Äntligen fredag och en ny tråd dagen till ära. I förra tråden knäckte vi äntligen 30.000-gränsen. Idag är jag trött!!!! Sovit som en kratta. Få se vad grabbarna och jag hittar på idag. Vad har du för planer för dagen och helgen?

  • mammac­atta
    Äldre 29 Oct 09:46
    #2

    Enda planen är att bli bättre i ryggen. Den är dum. *himlar med ögonen*

    Men det är ju äntligen fredag!

  • Äldre 29 Oct 11:40
    #3

    Vad trist att du inte blir bättre. Kram

  • Äldre 29 Oct 19:43
    #4

    Äntligen fredag! Hade tänkt gå hem tidigt, men allt pajade ur. Satt på jobbet från kvart i 9 till fem över halv sex... - rätt normalt iofs men en fredag när jag ville gå hem o ta helg var det ju sådär...

    Men nu så.

    O på söndag åker jag till London, hoppas gå i nån affär innan de stänger o sen är det jobb på måndag.

  • Äldre 29 Oct 19:55
    #5

    Yeay, äntligen fredag igen

    Ganska bra fredag som omväxling, att jag har träningsvärk efter crosstrainern får jag ta som positivt. Jag har ben och dom känns men dom går att använda. Bra så.

    Det lät gott med pumkin pie apg, har du något recept? Jag tar en mumsig bit... mmmmmm 

    mc, synd om din rygg, du måste börja dansa balett, jag tror att det är bra för ryggen. Vi kan börja uppträda tillsammans, ny sport, parallellbalett  :D

    janos, tack för att du håller ordning på oss, vad vore vi utan dig?

    Skönt att höra äpv att det är fler än jag som tror att det syns när jag läser - fiffigt tänkt ... man skulle söka jobb på på FRA.

    Happy Halloween tjejer och trevlig afton!


  • Äldre 29 Oct 20:11
    #6

    Pumpkin pie - använde detta receptet - lite pilligt att fixa med men gott!

    http://www.svd.se/mathalsa/mathalsa/recept/basta-pumparecepten_3690377.svd

  • äntlig­en på väg
    Äldre 30 Oct 10:05
    #7

    Fint fixat Janos

    Lova att säga till när biljetterna till den baletten släpps CM. Got to be there!!!

    Idag blir det kalas hos svägerskan. Annars rätt lugnt.

  • Äldre 1 Nov 22:38
    #8

    Bäst i år! Du missade väl inte det här????
    www.kanal5play.se/program/play/pensionarsjavlar-s01e01

    Jag skrattade gott! Värt att stanna uppe för, även för en trött småbarnsförälder!

  • Äldre 2 Nov 18:47
    #9

    Jasså, nåt nytt tv-program? Här är vi helt hooked på dvdboxar med Dr House, annars. Jag tror maken identifierar sig helt.

  • Äldre 3 Nov 08:07
    #10

    Mulet, grått, blött och kallt ute. Tänder några ljus och håller mig och barnen inne åtminstone på fm. Skulle behöva komma ikapp i tvättstugan. Det känns som att det väller kläder där, både rena och smutsiga, dock inte blandat.

Svar på tråden Äntligen fredag del 23