• emmybl­ue
    Äldre 25 Oct 16:11
    22736 visningar
    106 svar
    106
    22736

    16 juli 2011

    Tänkte se om det var någon mer som ska gifta sig den 16 juli 2011. Hittat flera trådar med andra datum ;) 


    Har idag preliminärbokat lokal och fick höra att jag är för lugn med planeringen, behöver sätta fart tydligen. Det är faktiskt allt som ännu är bokat. 


    Vill gärna hitta fler som är i planeringsstadiet så vi kan stötta varandra och hjälpas åt att komma ihåg allt som ska ordnas. När skickar ni ut era inbjudningar?

  • Svar på tråden 16 juli 2011
  • Aasa81
    Äldre 19 Jun 21:01
    #81

    Blev hippad igår!!!:)

  • Oonah
    Äldre 20 Jun 20:53
    #82
    Aasa81 skrev 2011-06-19 21:01:01 följande:
    Blev hippad igår!!!:)
    Vad roligt! :D Hoppas ni hade kuligt!
    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • Oonah
    Äldre 20 Jun 20:56
    #83

    Vi gjorde bordsplaceringen i lördags och det tog.. 20 minuter!

    Vi har runda bord med 8 på varje och vi satte folk som de känner varandra. På så sätt så får alla trevligt på festen på en gång. Känns onödigt att mixa folk, mina kusiner kommer till exempel förmodligen aldrig mer att träffa min sambos syskon. Varför fösa ihop dem under en fest?

    Jätteskönt att ha det gjort! 


    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • tecnof­reakz
    Äldre 21 Jun 20:31
    #84

    suck blir så trött på alla "goda" råd, är väl mitt bröllop och jag får väl göra som jag vill och inte som anhöriga tycker.

  • Aasa81
    Äldre 28 Jun 07:50
    #85

    Hur går det för er alla?!? Nu närmar det sig verkligen:)

  • magisk­a16jul­i
    Äldre 28 Jun 16:08
    #86

    håhå ja ja...pust..har just nu suttit å skrivit namnen på alla inbjudna på sjö stenar som vi plockat vid stranden :S...tur man plockat extra då man skriver som en kråka ibland...men jag trodde verkligen att jag låg rätt i tiden och att det mesta va klart...:S..men ack vad listan blev lång när jag skrev ner allt som måste hinnas innan den stora dagen :S....handlas godis å snacks lite natta mat...läsken....musiklistan ska bli klar...träffa vigselförättaren..hon har varit utomlands ...ringarna är inte klara...fasen..detär en del...decorera å resa tält....hahahahaha..listan bli ju längre å längre...:S

  • tecnof­reakz
    Äldre 28 Jun 20:16
    #87

    Ja det närmar sig med stormsteg, och det mesta är under kontroll men precis som magiska... känns listan över att görra saker ännu allt för lång, som festprogramm, göra bordspaceringskorten klart, träffa förättaren m.m.

  • MiaAnd
    Äldre 28 Jun 22:06
    #88

    Har just fått veta att våra ringar är klara! Så spänd på resultatet! Börjar kännas lite pirrigt nu när det inte är så långt kvar. Blivande mannen ska "kidnappas" i helgen. :) känns som det är mycket småpyssel kvar som kommerr ta längre tid än man tror.

  • lunaga­rden
    Äldre 3 Jul 23:34
    #89

    Ja, det är helt otroligt vad alla smågrejor tar tid


     


    Festprogrammet på 20 sidor tar lite tid att färdigställa...

  • MiaAnd
    Äldre 4 Jul 16:24
    #90

    Klart att nånting ska strula så här på slutet. Visade sig att våra ringar inte alls var klara. Hon hade varken putsat eller graverat dem och så har hon mage att säga att hon tänker åka på semester i 3 veckor!! Vi gifter oss ju för sjutton om mindre än två veckor!! Hur f-n tänker hon?? Efter många turer hit och dit ska vi iallafall få komma och hämta dem på onsdag och då ska de tydligen vara graverade också. Suck. Jag är jättebesviken och nervös att vi inte ska hinna få ringarna i tid. Tänk om vi inte blir helt nöjda då? När ska hon hinna fixa det då? En riktig tidsoptimist är vad hon är. Grrr... Och så säger hon att hon trodde vi var överens om att det var sista dagen. Hon har inte sagt ett ljud om det. Och hon var ju inte ens klar då. Hoppas ringarna är fina åtminstone!

    Försöker mitt i allt detta planera en möhippa för en kompis och det är helt omöjligt att få till och tiden bara rinner iväg. Hon jobbar nästan varje helg och när hon är ledig då är det nån annan som har planerat nåt, osv. Verkar dessutom som att det hänger på mig om det ska hända nåt överhuvudtaget. Snart skiter jag i alltihop känns det som.

    Så, nu har jag fått skriva av mig lite. Hoppas ni orkar lyssna på mitt gnäll idag...

Svar på tråden 16 juli 2011