• Skumbo­ll
    Äldre 19 Oct 15:29
    179748 visningar
    1573 svar
    1573
    179748

    Augusti 2011 - del 2

    För oss som gifter oss i augusti 2011. 


    Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html

  • Svar på tråden Augusti 2011 - del 2
  • 201108­20
    Äldre 26 Jan 08:14
    turbovampyria skrev 2011-01-25 21:17:24 följande:
    Jag kan tänka mig att det känns spännande Glad.
     Får jag fråga hur du tänkt ang klänning och så. Du kommer ju gå ner otroligt mycket i vikt och snabbt. Kommer de ta ut gallblåsan? Eftersom snabb viktminskning kan leda till gallsten. En kompis till min syster har gjort en och hon fick gallsten. (Nu är jag bara nyfiken därför jag frågar)
    Fråga på Nej, de tar inte ut gallblåsan och jag har aldrig hört att snabb viktminskning kan leda till gallsten?

    Just klänningen är mitt absolut största problem, jag hade gärna velat beställa den i februari-mars då jag tänker beställa den från Kina men nu får jag nog vänta till maj med att beställa och sedan gissa på ett ungefär. Jag kommer att ha snörning i ryggen och det gör ju att den är lite justerbar. Längmässigt ska jag väl inte ändras så mycket tycker man
  • skrutt­isOmuf­fis
    Äldre 26 Jan 09:45

    Men halloj! Hur kan jag ha missat denna tråd!?? Jag skriver fortfarande i vad jag antar är den gamla tråden.... Kanske man kan få hoppa in här? Jag och min sambo gifter oss 13 augusti i Täby, Stockholm!

  • Skumbo­ll
    Äldre 26 Jan 09:47
    skruttisOmuffis skrev 2011-01-26 09:45:40 följande:
    Men halloj! Hur kan jag ha missat denna tråd!?? Jag skriver fortfarande i vad jag antar är den gamla tråden.... Kanske man kan få hoppa in här? Jag och min sambo gifter oss 13 augusti i Täby, Stockholm!
    Kul med ytterligare en den 13e! Dessutom norr om sthlm.  
  • skrutt­isOmuf­fis
    Äldre 26 Jan 09:52

    Men vad rolig jag är då... Virrpanna nummer ett!! den första augusti tråden har jag ju inte heller sett överhuvudtaget... haha, jag som trodde jag va bt-missbrukare... Det kanske jag är iofs men tydligen ingen skicklig sådan! Jag insåg att det jag skriver i är en planeringstråd för augusti...den är dock mycket trevlig. Men det vore trevligt att haka på här också!

  • turbov­ampyri­a
    Äldre 26 Jan 16:29
    20110820 skrev 2011-01-26 08:14:10 följande:
    Fråga på Nej, de tar inte ut gallblåsan och jag har aldrig hört att snabb viktminskning kan leda till gallsten?

    Jag har gallstensproblem i släkten därutav vet jag en del om det.  Men en stor orsak till gallstensproblem är att man går ner snabbt i vikt. I USA tror jag de tar ut den av just den orsaken.
  • skrutt­isOmuf­fis
    Äldre 26 Jan 17:51
    Ilse skrev 2011-01-25 19:48:23 följande:
    Någon annan som också gifter sig 13 augusti 2011?
    Vi ska göra det
    Skumboll skrev 2011-01-26 09:47:27 följande:
    Kul med ytterligare en den 13e! Dessutom norr om sthlm.  
    Ja, det känns som ett bra datum! Vart ska ni gifta er?
  • Äldre 26 Jan 18:23

    Idag var jag, karl och min mamma med för att mäta bord, stolar....kika runt mer noga i lokalen och mamma pratade i enrum med restaurantchefen på hotellet. Jag hatar att inte får höra vad andra säger :) Liakadant var det till studenten :"ut härifrån"... "varför är du hemma så tidigt från skolan?" hahahaha Så jag är
    väldigt nyfiken vad mamma har pratat med damen om????? Jag vet inte vad det kan vara!!!

    Stolarna ska snurras in i vita lakan och sen stolsband över...lättare sagt en gjort. Men det kommer vara sååå fint. Om jag fårnågon att ta kort när allt är klart, för vi kommer inte få se slutresultatet innan vi sätter foten där, tänker jag lägga ut det här för att dela med mig liten av den dagen:)

    Hur går det för er andra?

  • Skumbo­ll
    Äldre 26 Jan 18:26
    skruttisOmuffis skrev 2011-01-26 17:51:53 följande:
    Vi ska göra det
    Skumboll skrev 2011-01-26 09:47:27 följande:
    Kul med ytterligare en den 13e! Dessutom norr om sthlm.  
    Ja, det känns som ett bra datum! Vart ska ni gifta er?
    Vigsel i väsby och festen i sollentuna. 
    Får man fråga vad ni har för festlokal i täby?
  • skrutt­isOmuf­fis
    Äldre 26 Jan 19:04
    Skumboll skrev 2011-01-26 18:26:33 följande:
    Vigsel i väsby och festen i sollentuna. 
    Får man fråga vad ni har för festlokal i täby?
    Jaha...därför du sa norrort Vart i sollentuna ska ni ha festen?

    Vi ska hålla till på Nygårds värdshus i Täby kyrkby! Vi var runt och kollade en massa men vi fastnade verkligen för det här stället!
  • Skumbo­ll
    Äldre 26 Jan 19:08
    skruttisOmuffis skrev 2011-01-26 19:04:12 följande:
    Jaha...därför du sa norrort Vart i sollentuna ska ni ha festen?

    Vi ska hålla till på Nygårds värdshus i Täby kyrkby! Vi var runt och kollade en massa men vi fastnade verkligen för det här stället!
    Nygårds är jättefint!

    Vi ska ha festen på Edsbacka.
Svar på tråden Augusti 2011 - del 2