• Skumbo­ll
    Äldre 19 Oct 15:29
    179829 visningar
    1573 svar
    1573
    179829

    Augusti 2011 - del 2

    För oss som gifter oss i augusti 2011. 


    Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html

  • Svar på tråden Augusti 2011 - del 2
  • August­ilycka­n
    Äldre 29 Oct 22:52
    #21

    Vickanofilip - Oj, oj, oj- ja det mesta verkar ju vara klart för dig, jag har det mesta kvar känns det som ! Viktigaste posterna avklarade iallafall. Kyrkan - check, Festlokal/mat/dryck - check, Dj - Check, Fotograf - Check, allt annat har jag kvar!

    Klänning är svårt eftersom jag vill tappa sisådär 8-10 kg först! Nån som ockå tänkt att tappa några kilo innan det är dags? Kan vi inte peppa varandra isåfall!? Nästa vecka börjar det på allvar, då måste jag börja träna!!

    Färgtema är svårt, gillar vitt, silver och lila/rosa, så det kanske är en bra kombo?

  • Skumbo­ll
    Äldre 29 Oct 22:57
    #22

    Hållt på i veckor med provtyck av STD-korten. Är så extremt petnoga när det kommer till såntdär och har varit helt vansinnig för att jag inte hittar rätt färg....


    Nu kanske har jag hittat en färg jag kan leva med... fan, det får ju inte bli fel. Haha. 

  • Skumbo­ll
    Äldre 29 Oct 22:59
    #23

    Augustilyckan: Jag tränar soffläge jag. Och äter en och annan bulle för mycket. Lär bli kroppsstrumpa för mig nästa år om jag ska hålla på såhär...

  • August­ilycka­n
    Äldre 29 Oct 23:05
    #24

    Skumboll - Låter skönt med soffläge! Där är jag också just nu, det är därför jag måste rycka upp mig!! Fick barn nr  2 i april, så putmagen bara MÅSTE bort!!

    Jag funderar mer och mer på STD kort, men har tyckt att det varit onödigt!! Skumboll - Varför ska man skicka ut sådana kort? Kom med lite bra argument!

  • vickan­ofilip
    Äldre 29 Oct 23:55
    #25

    ja jag har inte stdkort.. har inte fattat varför,alla får ju inbjudningarna.. meddelar man redan då att det är bröllop på g eller?

    jag ska gå ner i vikt, drar 38 men vill vara fräsch så jag har börjat träna lite smått.. man bllir helt klart fastare.. har fött 3 barn så lite shape upär på sin plats även om jag inte är överviktig..

  • fru201­1kansk­e
    Äldre 30 Oct 07:44
    #26

    ´Här är en till som vill gå ner helst 10 kilo! Har gkort en satsning sdan i våras som inte riktigt gett resultat, ska börja igen efter höstlovet.
    Har fått tre barn på 6 år, yngsta född aug 2009)

    Vi kommer skicka ut Save The Date, men inte i form av fysiska kort, utan på baksidan av julkortet.
    Detta dels för att vi gifter oss på slutet av sommaren och inte vill krocka med semesterresor, dels för att det är inte omöjligt att vi har flera vänner som går i giftastankar, och vi vill ju inte att det ska krocka.

  • Skumbo­ll
    Äldre 30 Oct 08:57
    #27

    Bra argument.... ajaj, vilken press du satte på mig nu!


    Jag personligen vill inte skicka ut inbjudningarna speciellt långt i förväg. Alla vi känner planerar sina semestrar redan i januari/februari och eftersom bröllopet ligger så pass att många fortfarande brukar ha semester vid den tiden väljer vi att skicka ut STD för att förvarna så att de kan planera in vårt datum redan nu.

  • August­ilycka­n
    Äldre 1 Nov 22:16
    #28

    Då har jag startat hårdträningen för att gå ner i vikt till den stora dagen! Har kört ett 90 min Boxpass ikväll, líka bra att köra igång hårt på än gång! Ska försöka köra 3 pass i veckan och lite promenader däremellan.

    Angående STD kort så hoppar jag nog över det, vi kommer att skicka ut Inbjudan redan till alla hjärtans dag 14 feb så det är ju ändå i god tid.

    Nu är temat bestämt, det blir turkost, silver och vitt! Det kommer att bli kanon tror jag, kanske lite svårt men det får jag ta! Vi har bestämt inbjudningskort också, känns skönt!

    Kom igen nu Fru2011kanske, nu tränar vi hårt!

  • vickan­ofilip
    Äldre 2 Nov 08:33
    #29

    Tjoho nu är prästen bokad!!
    jag hänger på viktnedgången.. kom igen nu tjejer.. träning må-on-fre 1 timme!!

  • Moster Stina
    Äldre 2 Nov 08:46
    #30

     


    Augustilyckan skrev 2010-10-29 22:52:41 följande:
    Vickanofilip - Oj, oj, oj- ja det mesta verkar ju vara klart för dig, jag har det mesta kvar känns det som ! Viktigaste posterna avklarade iallafall. Kyrkan - check, Festlokal/mat/dryck - check, Dj - Check, Fotograf - Check, allt annat har jag kvar! Klänning är svårt eftersom jag vill tappa sisådär 8-10 kg först! Nån som ockå tänkt att tappa några kilo innan det är dags? Kan vi inte peppa varandra isåfall!? Nästa vecka börjar det på allvar, då måste jag börja träna!!Färgtema är svårt, gillar vitt, silver och lila/rosa, så det kanske är en bra kombo?

    JAG kämpar med att försöka gå ned OCH bli med barn. Helknäppt, jag vet. Kan ju onekligen inte beställa någon klänning på länge i alla fall.
    Jag väger för närvarande 79 kg till mina 168 cm, och siktar mot att väga 70 eller mindre.

    Styrketränar och springer sen många år tillbaka så det får ju knappast kilona att rasa i sig, men det håller i alla fall värsta vatten/fettansamlingen borta efter svullhelger!

    Lever för närvarande på mjölk och flingor. En dietist skulle bli vansinnig på mig, men det FUNKAR!   (äter dock lite vitaminer och annat gott under helgerna)

Svar på tråden Augusti 2011 - del 2