• Moon River
    Äldre 19 Oct 09:18
    35294 visningar
    214 svar
    214
    35294

    Oktober 2011

    Ett helt år kvar för att fixa och planera.
    Är det någon annan som ska gifta sig i oktober 2011?

  • Svar på tråden Oktober 2011
  • förlov­adflic­ka
    Äldre 14 Aug 21:52

    Alla har osat för oss och idag gjorde vi en bordsplacering som nog ska funka! Beställde även favours, skyltar till fotograferingen och skylt till godisbuffén. :) Så skönt att kunna bocka av lite, nu är det bara hans skor och kaffe och sånt som ska köpas :)

  • marime­kko86
    Äldre 14 Aug 21:58

    Längtar till vårt OSA datum gått ut så vi kan göra klart festhäften, bordsplacering mm...känns stressande att ha det liggandes!

  • Nuu
    Äldre 14 Aug 22:03

    Vårt OSA går ut 1 september och jag vill också att alla ska skicka ett "ordentligt" svar för att vara nöjd :) Skönt att höra att det inte bara är våra vänner som slarvar och är lite sega!

    Passar på att kasta in en fråga om klänningar! Har ni någon tanke om när man ska fixa de sista ändringarna, hur långt innan själva dagen alltså? Är det någon mer som ska sy in/upp/ut? 

  • förlov­adflic­ka
    Äldre 14 Aug 22:05
    Nuu skrev 2011-08-14 22:03:48 följande:
    Vårt OSA går ut 1 september och jag vill också att alla ska skicka ett "ordentligt" svar för att vara nöjd :) Skönt att höra att det inte bara är våra vänner som slarvar och är lite sega!

    Passar på att kasta in en fråga om klänningar! Har ni någon tanke om när man ska fixa de sista ändringarna, hur långt innan själva dagen alltså? Är det någon mer som ska sy in/upp/ut?
    Jag ska hämta min klänning hos sömmerskan i helgen och är det något som inte stämmer så måste det bara fixas direkt... Aldrig i livet att jag skulle bli tjockare på en månad när jag haft samma vikt sedan jag var fjorton eller nåt :P
  • marime­kko86
    Äldre 14 Aug 22:06

    Jag har inte ens min klänning hemma än...kommer i september, senast i mitten av september har det lovats. Så behöver jag ändra nåt kommer jag göra det kanske 14 dagar innan...Då borde väl figuren vara hyffsat densamma, men samtidigt är man inte för sent ute så man känner sig stressad tänker jag Men jag har snörning i ryggen på min klänning så den kommer gå att justera ganska så bra.!

  • Nuu
    Äldre 18 Aug 12:06

    Nu verkar det som att det kommer att lösa sig med ny lokal! Eller man ska väl inte ropa hej riktigt ännu, men nästa vecka ska vi titta på tre stycken som är lediga! Jag är fortfarande rätt irriterad på att den förra lokalen inte meddelade att de la ner verksamheten, jag och gäster såg det själva på deras hemsida.... Nåja! Det här ska nog gå bra ändå :)

  • förlov­adflic­ka
    Äldre 18 Aug 12:15
    Nuu skrev 2011-08-18 12:06:04 följande:
    Nu verkar det som att det kommer att lösa sig med ny lokal! Eller man ska väl inte ropa hej riktigt ännu, men nästa vecka ska vi titta på tre stycken som är lediga! Jag är fortfarande rätt irriterad på att den förra lokalen inte meddelade att de la ner verksamheten, jag och gäster såg det själva på deras hemsida.... Nåja! Det här ska nog gå bra ändå :)
    Oj, sa de inte till er? Fy vilken dålig stil! Hoppas ni hittar något riktigt bra!
  • förlov­adflic­ka
    Äldre 18 Aug 13:11

    Närmaste helgerna är fulla med bröllop... I helgen ska jag hämta klänningen, nästa helg blir det provfotografering och "provuppsättning" (vet inte vad jag ska kalla det, har inte så mycket hår att sätta upp :P) helgen efter ska jag vara med musikerna och repa så att de vet hur jag tänkt mig... Det här är kul! :D

  • marime­kko86
    Äldre 18 Aug 13:53

    Joooo, nu är det mycket bröllops i min kalender med.! Idag hämtade jag provbakelser på två olika smaker så vi kan bestämma oss för bröllopstårta. Sen i mitt på september ska vi träffa fotografen och provfota och kolla terrängen vi skall vara på osv. Möte med prästen och kocken är inbokat samt att vi ska få provmöblera lokalen så vi kan börja med bordsplaceringarn

    Nu trillar det in många svar på bröllopsinbjudan...Verkar som att alla bjujdna gäster dyker upp.!

  • Nuu
    Äldre 18 Aug 17:11

    Måste verkligen tipsa om etsy! I vår bröllopsplanering är detaljerna klara medan de stora sakerna återstår :)
    Här följer lite bilder på håraccessoarer och väskor från etsy!







     

Svar på tråden Oktober 2011