• Moon River
    Äldre 19 Oct 09:18
    35337 visningar
    214 svar
    214
    35337

    Oktober 2011

    Ett helt år kvar för att fixa och planera.
    Är det någon annan som ska gifta sig i oktober 2011?

  • Svar på tråden Oktober 2011
  • förlov­adflic­ka
    Äldre 19 May 12:17
    #81

    Det går bra för oss, ska träffa vårt tårtbakerska på söndag :) 

  • marime­kko86
    Äldre 20 May 11:09
    #82

    Oj vad långt ni hunnit...jag måste få tag i en fotograf och nån som gör tårtan...då är alla stora grejjer fixade i alla fall.!

    Har hittat min brudklänning...tror jag. Försöker låta bli att titta efter nåt mer,för man hittar ju nya, fina hela tiden :-P .! Tycker det är lite svårt att hitta en klänning med snygga axelband. För jag behöver nog det, har rätt stor byst och tror att en med axelband sitter bäst på mig....men som sagt, svårt att hitta nån som man tycker är snygg.!



    Hur ser era klänningar ut?

     

  • Stepha­nie
    Äldre 21 May 18:47
    #83

    denna underbara klänning ska jag ha! =) (den riktiga måste läggas upp lite och sådär)



    Idag var vi in till stan och beställde min vigselring, kändes verkligen så bra! Har velat så mycket men efter att ej ha tänkt eller testat på ett tag så har ringen vuxit fram och nu är den beställd! Känns som att mycket är planerat inför oktober nu, känns himla skönt! Beställde min bukett häromdagen med. Förra helgen bokade vi sambons kläder, blir grå jaquette.

    Hur går det för alla andra med planeringen?
  • duochj­agmotv­ärlden
    Äldre 21 May 20:20
    #84

    Skit också... nu ligger kocken på sjukhus med hjärtinfarkt... Hoppas han blir ordentligt frisk... självklart främst för hans skull... meeeen också för vår... Tur det är ett tag kvar till första oktober...

  • förlov­adflic­ka
    Äldre 22 May 19:12
    #85

    Idag var vi och träffade vår tårtmänniska och bestämde hur tårtan ska vara och postade inbjudningarna! Nu är det superpåriktigt! :D 

  • marime­kko86
    Äldre 23 May 00:51
    #86
    Stephanie- Fin klänning,verkligen duochjagmotvärlden- GUD så hemskt.! Hoppas för hans familjs skull att han blir frisk. Och även för er också förstås, men som sagt han måste ju må bra själv först. Oturligt i alla fall.!

    Förlovadflicka- Jisses vad kul att ha postat inbjudningarna.! 1:a juni postar jag våra . Blir nästan nervös av bara tanken.!
  • Kristi­na76
    Äldre 2 Jun 22:08
    #87

    Japp då var inbjudningarna postade och prästen utsedd. Nu rullar det på, skoj!!
    Tärnan har hittat sin klänning och mannen har bestämt kläder. Just nu går vi igenom pausmusiken vilket är en gedigen lista.
    Mycket kul att se fram emot. Nästa sak är att fixa hindersprövning men vi väntar lite med den.

  • duochj­agmotv­ärlden
    Äldre 2 Jun 22:30
    #88
  • duochj­agmotv­ärlden
    Äldre 2 Jun 22:35
    #89

    Inbjudningarna skickade igår... levereras mest sannolikt imorgon.. spännande, hindersprövningen inskickad idag... det börjar kännas verkligt nu....

  • förlov­adflic­ka
    Äldre 2 Jun 22:57
    #90
    duochjagmotvärlden skrev 2011-06-02 22:35:42 följande:

    Inbjudningarna skickade igår... levereras mest sannolikt imorgon.. spännande, hindersprövningen inskickad idag... det börjar kännas verkligt nu....


    Vilket datum gifter ni er? Den varar väl bara i tre månader, eller? :S
Svar på tråden Oktober 2011