• Moon River
    Äldre 19 Oct 09:18
    35263 visningar
    214 svar
    214
    35263

    Oktober 2011

    Ett helt år kvar för att fixa och planera.
    Är det någon annan som ska gifta sig i oktober 2011?

  • Svar på tråden Oktober 2011
  • förlov­adflic­ka
    Äldre 31 Jan 17:38
    #41
    Kristina76 skrev 2011-01-31 17:05:22 följande:
    Vi gifter oss den 1 oktober 2011.
    Igår satt vi och lyssnade igenom valser, det finns jättemånga. Någon som har ett bra tips som inte är fiol eller Evert Taube. kanske något modernare
    Vi ska också gifta oss första oktober :) Vi ska ha "try to remember" :)
  • Soon
    Äldre 31 Jan 19:35
    #42

    Hej!

    Samma här! 1/10 - enkelt att komma ihåg också:)
    Alla verkar planera i sådan god tid, jag trodde att jag var tidigSkrattande
    Har ni köpt/beställt/sytt upp klänning än?

     

  • Pinova
    Äldre 21 Feb 15:31
    #43
    förlovadflicka skrev 2011-01-07 23:08:52 följande:
    Jag ska nog ha en sjal över axlar eller eventuellt bolero under vigseln och annars inomhus ska jag nog köra utan något över axlarna. Tänkte köpa en fuskpälsbolero att ha när vi är ute :)
    Jag skulle gärna vilja ha något annat än sjal, kanske en bolero av något slag för den 26/10 vet man aldrig vad det blir för väder. Vi gifter oss iofs i New York, men ändå. Kanske någon av dessa?!



    Vi håller på att fundera ut och boka vår bröllopsresa, till New York och vidare till Karibien. Ska bli så skönt att ha det på plats. Då kan vi fokusera på allt annat.
  • förlov­adflic­ka
    Äldre 21 Feb 15:44
    #44
    Pinova skrev 2011-02-21 15:31:22 följande:
    Jag skulle gärna vilja ha något annat än sjal, kanske en bolero av något slag för den 26/10 vet man aldrig vad det blir för väder. Vi gifter oss iofs i New York, men ändå. Kanske någon av dessa?!



    Vi håller på att fundera ut och boka vår bröllopsresa, till New York och vidare till Karibien. Ska bli så skönt att ha det på plats. Då kan vi fokusera på allt annat.
    Har hittat en säljare på etsy som ska sticka en underbar kofta till mig! Hon är så snäll också, hon ska ta billigare garn så jag har råd med den för den kostar 1000 spänn annars :) www.etsy.com/listing/62221273/the-most-gorgeous-giftknitted-necklace  (obs att det är halsbandet som säljs på den sidan, vill man ha själva koftan får man kontakta henne :))
  • Pinova
    Äldre 22 Feb 07:01
    #45
    förlovadflicka skrev 2011-02-21 15:44:43 följande:
    Har hittat en säljare på etsy som ska sticka en underbar kofta till mig! Hon är så snäll också, hon ska ta billigare garn så jag har råd med den för den kostar 1000 spänn annars :) www.etsy.com/listing/62221273/the-most-g orgeous-giftknitted-necklace  (obs att det är halsbandet som säljs på den sidan, vill man ha själva koftan får man kontakta henne :))
    Åh, va snällt att hon kunde fixa koftan till dig! Det blir säkert toppen!

    Etsy är verkligen en guldgruva!
  • förlov­adflic­ka
    Äldre 22 Feb 08:35
    #46

    Nu har vi för övrigt bokat florist, känns jättebra! :D Och verkar som det löser sig med klänning också då en här på bt vill sy upp en till mig :D 

  • Pinova
    Äldre 22 Feb 13:17
    #47

    Jag har hittat det som med lite modifieringar är min drömring! Hjärta Känns helt underbart - men varför måste den kosta så mycket!? Oskyldig


  • förlov­adflic­ka
    Äldre 4 Apr 12:47
    #48

    Nu har vi pratat igenom allt med vigselförättaren, som är en vän till familjen och frågat talare till vigseln, samt bestämt oss för värdpar på vigseln som ska dela ut vigselprogram (har inte frågat men det finns inte en chans att de kommer tacka nej). Dessutom har jag skrivit klart alla arr till musiken på middagen, fått hem min väska och mina smycken, beställt mina underkläder och nu letar vi inbjudningskort för fulla muggar :) har hittat dessa, tycker de är helt fantastiskt snygga! www.invitationconsultants.com/invitation.aspx
    Hur går det för er alla? Just det, vi har köpt placeringskortshållare också :)

    Hur går det för er alla? Vi måste hålla igång denna tråden, det är bara 159 dagar kvar!!!  

  • Stepha­nie
    Äldre 4 Apr 19:11
    #49

    Vi är också 1 otkober! Har skickat ut spara datumet till alla vänner nu och det känns på riktigt nu! OH! Mamma kommer upp till storstan 18e april, då ska vi gå och ordna klänningen! =) Kul med en oktobertråd! =)

  • förlov­adflic­ka
    Äldre 4 Apr 20:04
    #50
    Stephanie skrev 2011-04-04 19:11:49 följande:
    Vi är också 1 otkober! Har skickat ut spara datumet till alla vänner nu och det känns på riktigt nu! OH! Mamma kommer upp till storstan 18e april, då ska vi gå och ordna klänningen! =) Kul med en oktobertråd! =)
    Hur långt har ni kommit i planeringen? :) 
Svar på tråden Oktober 2011