• impegn­o di nozze
    Äldre 10 Oct 15:10
    9853 visningar
    30 svar
    30
    9853

    Jämtlandsbrudarna för femte gången

    Hej tjejer!


    Nu är den förra tråden stängd så jag startar den här i stället. Den ligger under Östersund men självklart är alla som vill välkomna att skriva här :)
    Lite uppdateringar skulle vara roligt att höra. Hur går det- och hur har det gått för er?

  • Svar på tråden Jämtlandsbrudarna för femte gången
  • sandra­niklas
    Äldre 11 Oct 09:44
    #1

    Hallå!!!

    Är det ingen som ska med på fredag på AW????

    Det är jag, Frida o Sandra som ska ut...surra lite bröllop o annat skit ;)

  • impegn­o di nozze
    Äldre 11 Oct 11:43
    #2

    Jag hade gärna följt med men jag har middag med en tjejförening jag är med i. Så tyvärr kan jag inte den här gången heller..:( Men det hade varit superskoj!

  • Lillie­Mae
    Äldre 3 Nov 08:54
    #3

    Hej hopp

    Ni som är intresserade av att ha ett agrymt band på er bröllop.
    Fundera på The Women.
    De spelar på Marité på lördag. 100 pix inträde.
    :)

  • sandra­niklas
    Äldre 28 Dec 13:21
    #4

    men här var det dålig uppdatreing av er som ska gifta sig ;)
    Om ni undrar över nåt, eller vill köpa nåt, hör av er...har lite små saker som vart över :)

  • Lillie­Mae
    Äldre 28 Dec 14:46
    #5

    Vår planering ligger lite på is.
    Inte själva bröllopet bara planeringen. :))

  • impegn­o di nozze
    Äldre 28 Dec 15:45
    #6

    Ja det är fullt upp med jul och nyår nu, plus att vi har hantverkare hemma som så det är renovering mitt i allt.. Jag är bara glad att vi lyckats bestämma ett datum:)
    Vi har sagt att vi ska ta itu med planeringen efter jul och nyårsledigheten. Men det mesta är planerat och bestämt för vår del. Det är bara en hel del saker som beställas och köpas. Toastpar och värdpar ska tillfrågas och så har vi inte bestämt om vi ska ha tärna och marskalk. Jag har inte känt att jag vill ha någon tärna, men kanske det skulle vara bra med någon som håller i bukett och rättar till  släpet på klänningen. Hur tänker ni? Behövde du hjälp med släpet Sandra? 

  • Lillie­Mae
    Äldre 28 Dec 16:01
    #7
    impegno di nozze skrev 2010-12-28 15:45:50 följande:
     Jag har inte känt att jag vill ha någon tärna, men kanske det skulle vara bra med någon som håller i bukett och rättar till  släpet på klänningen. Hur tänker ni? 
    Kan du inte ha en brudnäbb som gör det då?
  • impegn­o di nozze
    Äldre 30 Dec 22:26
    #8

    Mina två döttrar ska vara brudnäbbar och de är lite små för att fixa det, 4 och 7 är de då. Jag vet inte..vi får klura på det..

  • sandra­niklas
    Äldre 6 Jan 22:15
    #9

    Jag hade ju 2 tärnor, men med släpet behövde jag ej någon hjälp med...hade kunnat klara mig utan tärnor oxå, men ville ha det...så då vart de så...
    Känner du att det räcker med dina barn, så ha bara det. Ska karln din gå in med dig? isåfall kan han hjälpa med släpet ifall de behövs fixas till...

  • impegn­o di nozze
    Äldre 17 Jan 20:55
    #10

    Ja han ska gå in med mig. Jag fick underkjolen till klänningen här om dagen och då håller släpet sig på plats på ett helt annat vis. Har beställt min mammas klänning och tjejernas näbbklänningar i dag, ska bli spännande att se hur de blir.
    Är det några jämtlandsbrudar kvar? Skulle vara roligt att följas åt isf! Ni som gifte er förra året hade ju så trevligt :)

Svar på tråden Jämtlandsbrudarna för femte gången