• Biscui­t
    Äldre 14 Sep 22:24
    12627 visningar
    70 svar
    70
    12627

    20 aug 2011

    Några fler som gifter sig den 20 aug nästa år? Har stött på ett par stycken tror jag, kanske är vi tillräckligt många för att starta en egen tråd?

  • Svar på tråden 20 aug 2011
  • fru201­1kansk­e
    Äldre 10 Oct 22:04
    #1

    Hej! Nuu ser jag det här inlägget
    Vi ska gifta oss 20/8-11.
    Kyrka bokad, festlokal bokad i dagarna tre, troligtvis min ring fixad, har pratat med två av mina närmsta vänner som kommer vara "typ" tärnor (fast ej vara med framme i kyrkan) Vi vet vem vi vill ha som toastmaster och fotograf, men de är inte tillfrågade ännu.
    Ska vara föräldraledig nov-dec och hoppas kunna titta lite på klänning samt fixa med inbjudan då.
    Hur går det för dig? (och andra som ska gifta sig då )

  • CStar1­1
    Äldre 11 Oct 09:56
    #2

    Jag ska också gifta mig 20/8! Lokal och kyrka bokad (fast vi är inte 100 på kyrkan än). Klänning inköpt, fotograf och hår & smink bokat. Håller just nu på och undersöker sång till vigsel och underhållning till festen.

    Var ska ni gifta er någonstans?

  • fru201­1kansk­e
    Äldre 11 Oct 20:28
    #3

    Blidö Kyrka. Vi var inte ens säkra påom vi ville ha kyrklig vigsel först, men när vi bokat lokal där ute kände vi båda att vi vill gifta oss i kyrkan, den är så himla mysig!

    Ni då?

  • CStar1­1
    Äldre 11 Oct 20:42
    #4

    Vi har inte bestämt oss helt säkert men har bokat Maria Magdalena kyrka i Stockholm men det kanske blir en utomhusvigsel istället

  • vickan­ofilip
    Äldre 13 Oct 11:38
    #5

    hej alla
    hoppar in i tråden. vi gifter oss den 20 augusti 2011 i krokeks kyrka kl 15. festen hålls på getå hotell. färgtema är vitt ljusgrönt och ljusrosa. kallor i brudbukett och uppsatt med tiara i hår.. fotograf på gång och dj bobby ska spela.. ringen är nästan bokad.. inbjudningskorten på tryckning och ska komma ut den 14/2=alla hjärtans dag..Vi skriver en kort inbjudan och hänvisar sen till www.mywedding.com.. det är en hemsida som är jätteenkel att använda men mycket proffsig och rymmer massor med info!jag ska göra en tatuering till min blivande man och mig till bröllopet med vårt vigseldatum känns det som om det mesta är färdigplanerat men jag undrar vad jag glömt...vi har varit tillsammans 5 år den 20/8-2011 och har 4årig förlovningsdag så.. min älskade fyller dessutom 30 samma datum!vickan

  • mrsawe­some
    Äldre 16 Oct 16:57
    #6

    Hejsan :) Vi ska också gifta oss 20 aug 2011! Yey :) 

  • Äldre 27 Oct 22:40
    #7

    Hej. Jag hoppar in i tråden jag med! Äntligen är det officiellt!


    20 Augusti gifter vi oss i Östergötland! Wohooo! :D


     


     

  • Aylas
    Äldre 28 Oct 09:08
    #8

    Jag hoppar också in, även om det inte är officiellt än. Ska bli en liten överraskning i julhelgen för våra nära och kära 

  • Moster Stina
    Äldre 28 Oct 11:30
    #9

    Vi gifter oss också då!
    I Rimbo kyrka Norrtälje.
    Typ det mesta är bokat.
    Och så har jag fått tag i tre gratispersoner till serveringen genom att utbyta tjänster här på BT. Känns kul och spännande!

    För oss blir det dock lite svårt att hinna byta tjänster med varandra va...?

  • Aylas
    Äldre 28 Oct 13:10
    #10

    Vad kul att det är så många som är inbokade samma dag =)

    Moster Stina: Att hjälpa varandra på bröllopsdagen kan bli lite tajt - vi får vara stöd i planeringen

    Gabbi W: Vi kommer också att vara i Östergötland - festen ialla fall. Vigseln sker i Djursdala - en jättevacker träkyrka  Var i lämet kommer ni att vara?

Svar på tråden 20 aug 2011