• blomz
    Äldre 10 Sep 21:43
    28015 visningar
    67 svar
    +1
    67
    28015

    Bra bröllopsfotograf i Stockholm

    Hej, jag skulle vilja ha tips på bra fotograf i Stockholm och gärna lite priser :)

  • Svar på tråden Bra bröllopsfotograf i Stockholm
  • missi8­0
    Äldre 10 Sep 21:56
    #1

    samma här, verkar otroligt svårt att välja och alla jag fasnat för har otroligt höga priser :(

  • cape79
    Äldre 10 Sep 22:01
    #3

    Jag är super nöjd med vår fotograf  , det var anna s  från www.emotionshots.se

    hon var billigt och vi fick otroliga fina bilder som finns i mitt galleri .

  • elisab­ettan
    Äldre 10 Sep 22:09
    #4

    Vi har bokat Orasis. Så vackra bilder!  http://www.orasisfoto.se/main.html

  • linvan­d
    Äldre 10 Sep 22:13
    #5

    Vi anlitade emanuelhigwall.com. Är jättenöjda. Man får alla bilder högupplösta på skiva. Och bra pris!

  • Äldre 10 Sep 22:28
    #6

    Paulina Westerlind har helt underbara foton tycker jag, så levande och spontana, men jag tror tyvärr det kostar rätt så mycket, men titta och njut: www.pwfoto.com/

  • Thinke­rbelle
    Äldre 10 Sep 23:07
    #7

    Smallpigart.se:) fantastiska bilder och fantastisk tjei:)

  • Framti­daFruS­andber­g
    Äldre 11 Sep 09:06
    #7

    Vi hade kajsafagerstrom.se Hon var helt underbar att ha med hela dagen (11500, tror jag) och sen får man bilderna på cd. Jag fotades även med ozdeleau.se till morgongåva och även hon var jätteproffsig och bra

  • smint
    Äldre 11 Sep 09:27
    #8

    Åsa Pelli är superduktig. har inte använt henne för bröllopsfotografering själv, men har fotats för ett gör om mig grej. 


     


    www.pelli.se

  • Sanna2­010
    Äldre 11 Sep 09:32
    #9

    En uppsala fotograf som vi använder oss av! Han är superbra att ha att göra med! Kan varmt rekomendera honom! Inte sepciellt dyr heller

    www.rafoto.se

  • Korall­bruden
    Äldre 11 Sep 09:47
    #10
Svar på tråden Bra bröllopsfotograf i Stockholm