• Hoffse­nnanen Tottop­lex
    Äldre 6 Sep 18:27
    4394 visningar
    11 svar
    11
    4394

    reebok easytone

    Någon som provat dessa?


    Skulle vara kul att veta om de funkar och är bra innan man slänger ut så mycket pengar

  • Svar på tråden reebok easytone
  • klanto
    Äldre 7 Sep 15:58
    #1

    *puffar*

  • Hoffse­nnanen Tottop­lex
    Äldre 7 Sep 17:12
    #2

  • Lúz de mi vida
    Äldre 8 Sep 11:10
    #3

    Å, jag är också nyfiken!

  • Kattpo­et
    Äldre 8 Sep 11:19
    #4

    Enligt en vän så tar det tid att lära sig gå med dem och  man bör börja hemma annars ser man ut som ett vinglande fyllo.

  • MagicB­ride
    Äldre 8 Sep 11:24
    #5

    En vän till mig har också provat, hon tyckte verkligen att det kändes i benen att man gjort något "extra".


  • sjutti­osexa
    Äldre 2 Oct 16:01
    #6

    Jag tror att det beror på personen som använder skorna om det funkar...jag är tung så jag tror inte luftkuddarna under skulle existera ens! Om du har vanliga joggingskor & går i sand eller annat mjukt material tränar du ben & rumpa på exakt samma sätt fast de skorna behöver du inte betala en förmögenhet för! Om du cyklar & står uppför i alla backarna tränar du också super mycket rumpa & det kostar inget!

  • Blivan­de frun N
    Äldre 3 Oct 16:29
    #7

    Jag har dom och gillar dem skarpt! Vet inte om de funkar - med det ska ju finns studier på det...  Det är som två kuddar under som gör att det hela tiden är lite "ostabilt" - lite som att stå på en väldigt liten balansbräda hela tiden. Första dagen jag hade dem en heldag kände jag ganska mycket i vaderna - mycket för att jag inte kunde sluta leka med dem och dansa som i reklamen =). Men framförallt känns det när man byter skor - känns som att man får platta fötter när allt blir så stabilt.

    Jag är inte så tung så kuddarna finns kvar tela tiden - tror att de klarar rätt mycket. de finns i herr oxå.

    Jag kan rekommendera dem ändå länge, har haft dem i två veckor. Men det är inga skor att springa i. Promenader, på jobbet och på gymmet passar de däremot perfekt! 

  • Brud20­11
    Äldre 3 Oct 17:07
    #8

    Älskar mina, skönaste skor jag någonsin haft...
    Jag tycker inte att skillnaden mot en par vanliga walking skor är sådär jättestor...men visst känns det lite extra efter en timmes promenad med dessa mot ett par vanliga.

    Kan bara rekommendera!

  • Tube
    Äldre 3 Oct 18:20
    #9

    intressant, jag har också funderat på att köpa mig ett par, men det står mellan dem och MBT-skorna. MBT kostar ju en mindre förmögenhet så det får nog bli det andra alternativet. annars har jag hört att MBT ska vara kanonbra av alla som har använt dem.


    haha men visst blir man allt lite sugen på att dansa runt på stan som i reklamen!

  • mwb
    Äldre 3 Oct 19:51
    #10

    Jag har beställt sketchers och MBT på nätet. Dem skulle hamna på runt 400 kr per par. Kanske inte äkta men hoppningvis så blir dem så bra att det funkar i alla fall. Nu väntar jag bara på att dem ska dyka upp ;)

  • Äldre 11 Oct 06:02
    #11
    mwb skrev 2010-10-03 19:51:40 följande:
    Jag har beställt sketchers och MBT på nätet. Dem skulle hamna på runt 400 kr per par. Kanske inte äkta men hoppningvis så blir dem så bra att det funkar i alla fall. Nu väntar jag bara på att dem ska dyka upp ;)
    Har du fått hem skorna? Var köpte du dem? Är nyfiken på att höra hur de funkar...
Svar på tråden reebok easytone