• tyrala­inen
    Äldre 3 Sep 10:21
    8312 visningar
    10 svar
    10
    8312

    Någon som har erfarenhet av Aludden, Skärgårdsbröllop eller Aschebergska eken?

    Vi har börjat leta lokal för festen men det är inte lätt.
    Vi önskar egentligen att ha med egen dryck, men det är inte många ställen det går på. Ett är Aschebergska eken, men jag har läst negativt om det.

    Har även tittat på Aludden och Skärgårdsbröllop.se, men där köper man allt av dem.

    Någon som vet något om dessa ställen???

  • Svar på tråden Någon som har erfarenhet av Aludden, Skärgårdsbröllop eller Aschebergska eken?
  • mapale
    Äldre 10 Sep 23:25
    #1

    Jag har varit på bröllop på Aschbergska Eken, som du säger så kan man ha med egen dryck dit. Brudparet var supernöjda med sitt bröllop och nämnde inget negativt. Jag tyckte dock maten kunde ha varit bättre, men det är ju samtidigt en smaksak! Annars var lokalen perfekt!

    Lycka till!

  • Alvs
    Äldre 11 Sep 12:45
    #2

    Vi hade vår bröllopsfest på Aludden. Vi fick precis en så bra fest som vi önskade oss. De var jätteproffsiga med allt, och maten var jättegod.

  • Wonder­fulWor­d
    Äldre 11 Sep 12:59
    #3

    äter lunch på aludden iblamd...kanongod mat och fin utsikt

  • Gollag­olla
    Äldre 11 Sep 17:07
    #4

    Vi skall ha våran bröllopsmiddag på aludden. Känns som det kommer bli precis som vi vill ha det :)

  • tyrala­inen
    Äldre 12 Sep 17:12
    #5

    Nu har vi nog bestämt oss, det blir Aludden!

  • Gollag­olla
    Äldre 12 Sep 17:58
    #6

    Vi kommer ha våran middag där om fyra veckor, kan berätta efteråt vad vi tycker om allt. Men de känns väldigt bra nu i alla fall :)

  • tyrala­inen
    Äldre 13 Sep 08:12
    #7

    Ja, berätta gärna sedan hur du tyckte det var på Aludden.

  • tyrala­inen
    Äldre 12 Oct 07:35
    #8

    Gollagolla: Har ni haft middagen på Aludden ännu? Nyfiken!

  • Gollag­olla
    Äldre 19 Oct 10:13
    #9

    Nu har vi haft vårt bröllop :) Blev helt underbart! Kan verkligen rekomendera aludden, maten var jätte god och servicen var bra :)

  • Äldre 4 Aug 22:10
    #10

    Heej! Ni som haft ert bröllop på alluden. Vill ni dela med er av bilder/eefarenheter,?

    Funderar pp att gifta oss där ellee på aspenäs herrgård. Skillnad på pris så därför vill jag gärna ha recensioner:)

    Tack pp förhand

    Mvh Olivia

Svar på tråden Någon som har erfarenhet av Aludden, Skärgårdsbröllop eller Aschebergska eken?